יום שישי, מאי 17, 2013

ONLINE - IN LIFE: Pasoka.co.il


מגיע לי שתסקלו אותי ותגררו אותי קשורה לאתון בחוצות העיר. לא כתבתי כמעט חודש. הייתי טרודה בשרידות  של מציאות העת הנוכחית שהופכת מיום ליום לקשה עד בלתי נסבלת. אבל זה לא אומר שהפסקתי לאהוב להתלבש או לכתוב וזה לא אומר שלא מגיעה לכולנו מנת אסקפיזם מתקתקה. אז הנה אני שוב כאן, עם פיצוי הוגן: מדור דנדש של ONLINE - IN LIFE  ובו אשווצווץ בשמלה חדשה שהתעופפה אל תיבת הדואר שלי הישר מאתר ישראלי שאולי אתן לא מכירות אבל הגיע הזמן שתכירו.


מה נרכש: שמלת-סוג-של-פפלום שחורה קטנה ומקושטת בניטים זהובים.

היכן: באתר הישראלי Pasoka, בוטיק אונליין לשמלות כלה וערב. 
הדגם השחור כרגע Sold out אבל יש אותה באפרפר-בז' ובכחול.

כמה: 160 ₪‎ (עכשיו במחיר מבצע)



למען האמת לא רכשתי את השמלה אלא קיבלתי אותה במתנה מהאתר ולראשונה בהיסטוריית הרומן שלי עם הזמנות אונליין, לא ידעתי מה עומד להגיע אלי. זו שמלה שככל הנראה לא הייתי בוחרת בעצמי - ובדיוק בגלל זה הופתעתי לטובה מכמה שהיא מגניבה, מחמיאה וסופר נוחה. לפעמים ממש כיף שבוחרים עבורך ויוצא לך לאמץ סיגנון שלא חשבת שיהלום אותך.



כך היא נראית באתר:
וכך היא נראתה על שפחתכן בערב שבועות. כן כן, כשהחגיגה כה לבנה חשתי צורך עז בקונטרסט הגון.


 אנא, אל תעשו כמוני ותשכחו את חזיית הסטרפלס בבית כשאתן נוסעות בבוקר לעזור לאמא עם הבישולים.


אז מה הסיפור של Pasoka? ובכן, לא מדובר בעוד אתר קניות ברשת, אלא בבוטיק אונליין שבו אפשר לרכוש שמלות כלה, ערב, פרום ובת מיצווש - בהתאמה אישית. 
איך זה קורה? בכמה ערים בארץ (חיפה, נתניה, תל-אביב, רמת גן, ירושלים ובאר שבע) נמצאות נקודות המדידה והתיקונים של Pasoka  אם חשקה נפשכן בפריט מקטלוג האתר, תוכלו להתיעץ עם נציגת האתר בטלפון או בשיחת סקייפ, להזמין את הפריט אונליין ולאחר מכן להגיע למדידות על מנת שאותו פריט שהזמנתן יגיע אל ביתכן כשהוא מותאם מראש על פי מידותיכן הטובות. אם בכל זאת נדרשים תיקונים, הם יתבצעו בנקודות המדידה הנ"ל ללא תוספת תשלום.
על תהליך הרכישה בהרחבה תוכלו לקרוא כאן.






בנוסף לשמלות המותאמות אישית, יש באתר מבחר צנוע וחמוד ביותר של שמלות קז'ואליות כמו זו שאני קיבלתי. ויש גם מידות גדולות! (עד מידה 58).

מחירים: שמלות הכלה מגיעות עד 4000 ש"ח ושמלות הערב המותאמות עד 1700 ש"ח. גם מחירן של שמלות ה'קז'ואל' אינו עובר את 400 השח"לים.

באתר תוכלו למצוא גם טופים, אקססוריז, הינומות ופריטי מעצבים.
טיפ קטן - יש להרשם כדי לצפות במחירי הפריטים.

קפיצה לאתר: www.pasoka.co.il

הקפידו לנוח בסופ"ש, זה עושה נפלאות לעור הפנים.
צ'או, בלות.


2 תגובות :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...