יום שלישי, יוני 04, 2013

אירוקה איז קולינג.

אני לא בטוחה מה יש לי יותר, משקפי שמש או נעליים. טוב נו, ברור שנעליים. אבל זה לא אומר שאני לא בשאיפה תמידית להשוות את הכמויות, ומאז שפצחתי בבלוג זה, יוצא לי בכל קיץ לצרף זוג חדש למגירת המשקפיישים.
כנראה שב'אירוקה' האזינו בסתר לרחשי ליבי כי בשבוע שעבר נחתו בביתי זוג משקפיישים דנדש מקולקציית טרנד הפסים STRIPES MANIA של מותג הבית Erroca Eyewear. כשקיבלתי את החבילה לידיי חששתי מעט -  הרי לעצמי לוקח שעתיים ורבע לבחור מסגרת שלדעתי הולמת את פרצופי, וכעת אני אוחזת במשקפיים שנשלחו אלי Out of the blue, מה יהיה? חסרים לי קשיים בחיי?? אך הפלא ופלא, ששון ושמחה - לא יכלתי לבחור יותר טוב בעצמי! ראו ראו:


ובתקריב:
גם הולמים כאילו יצקו אותם על פי מידותיי וגם בגוון תכלת משמייח והאיכות - פגזונית! המשקפיים האלה לא רואים את השמש בעיניים, מילולית. יש להם סינון סינוור מעולה ועם זאת הם לא הופכים את הראייה דרכם ל'חשוכה' כפי שקורה לעיתים גם במשקפיים של מותגים יוקרתיים יותר. מיותר לציין שמהרגע שהגיעו, הם די משאירים את כל הזוגות האחרים בחשכת המגירה.

דגמים נוספים:

 גם לגברברים מגיע.



ולסיום - פינוקים:
במסגרת חגיגות ההשקה של ליין הפסים מציעה אירוקה קופון הנחה לרכישת דגם מהקולקצייה ב-99 ₪
במקום 159 ₪. לקבלת הקופון בפייסבוק לחצו כאן
אתר הבית: כאן

ובברכת שתסתנוורו רק מעיצובים מוצלחים,
צ'או, בלות.

2 תגובות :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...