יום שבת, יוני 29, 2013

ONLINE - IN LIFE: גרופון ישראל


נדמה שאלת הזמנות הביגוד ברשת אקסטרה מחבבת אותי לאחרונה, כי שוב זכיתי לעשות קניות באינטרנט ולהצ'תפר בפינוק מלבושי :)

מה נרכש: שמלת שיפון ירוקה המגיעה עם חגורה צהובה שלבשתי בפוסט על ביוטי סיטי. יש אותה גם בורוד עתיק.

מאין: מאתר הקופונים GROUPON ישראל. לא רכשתי את השמלה, קיבלתי מגרופון את הזכות לבחור לי פריט מקטגוריית האופנה וזו היתה הבחירה שלי.

רשמיי: בתחילה התלבטתי בין השמלה לבין אוברול חמוד נורא אבל יפית היתה בעד השמלה. אחרי זה התלבטתי איזה גוון לבחור: ורוד עתיק שהוא גוון חלומי, עושה לי רע לעור הפנים ואני נוטה להיראות איתו כמו קיר שומם. ירוק אין לי במלתחה בכלל ולא היה לי מושג איך גוון כה לא מקובל יראה עלי, אבל לקחתי סיכון והיה שווה - מיד תראו.


כך היא נראית באתר:


מחיר לפני משלוח: 129  (במקום 260, משלוח עולה 15 )
אם תזמינו שתי שמלות הן יעלו לכן 249 ₪ בלבד במקום 520 ₪

וכך בילינו בביוטי סיטי השבוע וקצרנו מחמאות לרוב:

היא נוחה, מחמיאה, נעימה ומאוד ירוקה, אבל מסתבר שזה לא בעייתי כפי שחששתי. 

אם החלטתן להזמין פריט מגרופון ותרצו לדעת איך זה עובד, כל הפרטים כאן.

שיהיה שבוע מזגני וצונן,
וצ'או, בלות.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...