יום שבת, אוגוסט 03, 2013

מגבבה לגבה - בר גבות דנדש בסנטר.

אני גבתית. מיס גבות. גבתונית. לגבות שלי יש יכולת צימוח מופלאה והן דבקות ללא לאות בסגנון נפלאות הפרא, מה שמביא אותי לאחוז בקביעות בפינצטה ולנסות לרסן אותן בכדי שחלילה לא יבלבלוני עם מנהיג טליבאן קיצוני וישלחוני לחקירות בגוונטנאמו. לעיתים זה עובד (כשאני מרוכזת ויש לי זמן עודף) ולעיתים אני פושעת ביצירת חורים קטנים או גבות א-סימטריות באופן פוגעני לציבור. לא פעם אני מבטיחה לעצמי - הפעם אצמח, אשקה ואשיר שירים, אתאפק לא לברוח אל חסדי הפינצטה ואז אגש לסידור גבות מקצועי אבל אז מגיעה פרזנטצייה, פגישה או אירוע שאני אוסרת על עצמי לצאת אליהם עם גבות אחשוורוש ושוב חוזרת הפינצטה אל ידיי השמאליות ואיני לומדת לקח.

אך כשהזמינו אותי ואת הגבות שלי להתארח ב - TWO, בר גבות ומייקאפ בדיזינגוף סנטר נשבעתי לעצמי שהפעם אקיים את ההבטחות לגבות למשך שבועיים לפחות וכך היה. יותר קשה מלהיגמל מכסיסית ציפורניים. כעבור שבועיים של איפוק וריסון, ניגשתי למריטה הנכספת בששון, שמחה וציפייה עם גבבות של גבות שכמעט שיבשו לי את שדה הראייה.

בהגיעי לבר, שהינו פינה מתוחמת וחמודה בבניין B של דיזינגוף סנטר (הצד של קסטרו), בסמוך לארקפה והולמס פלייס, פגשה אותי שירין כהן, צלע אחת מצמד חברות-יזמיות שסיפרה לי כי הבר הוקם במטרה לשחרר את נשות כנען מהצורך בעמידה בפקקים וסידור הלו"ז היומי מחדש רק כדי להשיג תור אצל 'גבנית' טובת ידיים שאין למצוא למכביר. שירין ושותפתה מיטל יעקב גיבשו במהלך כשנה וחצי את הקונספט ושילבו בו גם ליין מוצרי איפור במחירים נגישים ובייצור ישראלי (במקום גם ניתנים שירותי איפור מקצועי) ומשנפתח הבר, כל התסריטים החיוביים שרצו בראשן התחילו להתממש בזה אחר זה - נשים סתורות גבות ושפם התחילו לזרום אל המקום וכשאני הייתי שם, כבר היה תור של ממתינות. אגב, אם הגעתן לבר ולא היה מקום, יקחו את מספר הנייד שלכן ויתקשרו אליכן כשכסא הגבנית יתפנה.




למרות שהבר אינו מקום סגור, המיקום הצדדי שלו והנחבא יחסית תחת גרם מדרגות, די מנטרל את המבוכה בלהיות חשופה לעיני כל כיוון שהוא לא נמצא על 'נתיב ראשי' של הולכי רגל. 

דאבל לייק לשפה המיתוגית.

יצאתי לבדוק, הגבתה?

לפני: גבות הפחד.

בפינת המריטה חיכתה לי הגבנית בת-אל שסיפרה לי כי למדה את המלאכה מסבתה (הכי וינטאג'!). לבת-אל המופלאה יש ידיים קלות כנוצות ולמרות שהיא השתמשה בחוט, שיטת המריטה הכאובה ביותר לדעתי, לא חשתי ולו קמצוץ כאב וגם לא נרשמה אדמומיות בעור שסביב הגבות. הטיפול לוקח כרבע שעה ואינו כולל שימוש בשעווה אלא בחוט, פינצטה ומספריים. קיבלתי הסבר מפורט על כל פעולה שנעשתה והדרכה כיצד עלי לפעול לשם שיקום הגבות והבאתן למצב אידאלי. לסיום, גבותיי נצבעו בצללית מיוחדת שכמו זיקית, מתאימה את עצמה לגוון הגבה עליה היא מונחת (נמכרת בבר ומחירה 39 ₪)

ראו כמה מוצלח יצא! אני כה מרוצה!


יצאתי אף ללא השפמפם איתו הגעתי, וגם לאחר הסרתו לא סבלתי מעור אדמומי. אני כמעט בטוחה שראיתי את הבנות שולפות מטאטא כשהלכתי.

תפריט טיפולים ומחירון:
עיצוב גבות-  15 דק' , 45 ₪
שפה עליונה – 10 דק' ,20 ₪
סנטר- 10 דק' , 20 ₪
פאות-  15 דק',35 ₪
Two package- שני אזורים לבחירה 25 דק', 50 ₪
Full face package – עיצוב גבות והסרת שיער מכל הפנים- 30 דק', 65 ₪
איפור מקצועי אקספרס – 30 דק', 99 ₪

מחירון מוצרי טיפוח וקוסמטיקה:
מספריים לגבות 29 ₪
פינצטה קלאסית 10-12 ₪
עיפרון לגבות 39 ₪
צללית פיגמנט לגבות 39 ₪
צלליות אבן 39 ₪
פודרה 69 ₪,
מסקרה 59 ₪
איילנר ג'ל 69 ₪
אודם 35 ₪
סומק טרקוטה 79 ₪
מייק-אפ 99 ₪

נראה לי שעתה אוכל להיגמל בשלווה מניצול הפינצטה לרעה, לעלות על קו 5 ולהשיג לי גבות מעוצבות ושוות. בקרוב יקומו סניפים נוספים בקניונים ברחבי הארץ.

לייק ועידכונים: כאן
זמני פעילות: בימים א'- ה' 10:00-22:00, יום ו' 09:30-16:00 בשבת סגור

גדלו, טפחו ואל תיראו כל כך מתפלאות!
צ'או, בלות.

2 תגובות :

  1. הי מרב, בהמלצתך הלכתי לנסות את המקום, באמת קונספט ועיצוב חמודים והייתי בסה"כ ממש מרוצה מהתוצאה במחיר הגיוני לאללה (שפם+גבות ב50 ש"ח). הבעיה היחידה, והן לא מצאו לה ממש פתרון, היא העובדה שאת אח"כ מסתובבת איזה שעה בסנטר עם שפם וגבות אדומים... לא יודעת אם זה רק בגלל העור הרגיש שלי, אבל ישבתי שם איזה רבע שעה כדי שיעבור ועדיין אח"כ הרגשתי שאני נראית מגוחכת (כמובן ששנייה אחרי פגשתי מישהו שאני מכירה), אז יש חיסרון במיקום... אולי בפעם הבאה אוותר על השפם ואז זה פחות מצחיק

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...