יום שבת, אפריל 26, 2014

עלילות הגיברת באוברולנד

כמי שאינה עוקבת אחר תצוגות האופנה של בתי האופנה העולמיים, כי בייסיקלי בגדים שלא אוכל לרכוש לעולם מעניינים לי את קצה הביצית השמאלית ואני לא צריכה שיגידו לי מה יהיה נכון ללבוש בעונה הבאה, הבנתי לאחרונה כי אחד מפריטי המלבוש המשמעותיים והבולטים לעונות הקרובות הינם האוברולים.
 ואני אומרת - או יה??
לא שאני מתיימרת להיות טרנדולוגית או חזאית אופנה, אבל אני לובשת/מכורה/עבד לאוברולים בחמש השנים האחרונות, פלוס מינוס וגם בחלוף הזמן, אני תמיד דואגת לצרף אוברול חדש לגרדרובתי. אני פשוט לא עומדת בפני הסטייטמנט המאוד חזק אופנתית שאופף את הפריט הזה ובאופציות ההחמאה שיש לו לגוף הנשי - ולא רק מהזן הכחוש. תכף תראו דוגמאות טובות.

אז כאמור, אני משכנת בארוני קולקציית אוברולים נכבדה וברשותכן, אחלוק עמכן את יקיריי שנרכשו לאורך השנים האחרונות, בסדר אקראי לגמרי. באנגלית אגב, קוראים לאוברול JUMPSUIT.



אוברול שחור מ-STYLE RIVER



אוברול פרחוני מבוטיק בטי בלו בהרצליה פיתוח


אוברול קצר, או בלועזית: ROMPER, מבוטיק אלגרה מאפו


ROMPER קטיפה שהשאלתי מאחות של יפית


ROMPER של אסוס




אוברול כחול עם פס תחרה שחורה מבנגקוק

אחד האוברולים החרושים כי הוא תמיד מתאים לכל מקום ואירוע. נרכש בבנגקוק. גם החגורה. והעקבים. כולי געגועים.

סרבל ג'ינס מקסטרו


ואחרון חביב, שאני קוראת לו אוברול-שמלה כי הוא 'שמלתי כזה' ונרכש ב-H&M

זוכרות שטענתי בתחיילת הפוסט שאוברולים לא נועדו בהכרח לעלמות כחושות ישבן (תכונה שאני בהחלט לא התברכתי בה)...? אז צפו בסרטון הקצרצר, בו סוזנה מטריני וסוזנה מדגימה כיצד אפשר ללבוש אוברול, מאוד דומה בגזרתו לאוברול שבתמונה מעל, גם אם אינך גבעול חיטה רך בשנים. להזכירכן, גם אני לא. 


כפי שודאי שמתן לב, אוברולים מגיעים בשלל מינים וגזרות, כך שגם אם אתן עדיין מצקצקות בספקנות,  אי שם נמצא האוברול המושלם עבור מבנה הגוף שלכן. אתן רק צריכות להכיר את הגוף שלכן טוב מספיק  כדי לדעת איזו גזרה אוחזת בנוסחת הקסם עבורכן. עניין של ניסוי ומדידה.

הנה עוד דוגמה טובה:
זוהר מהבלוג LITTLE MISS SUNSHINE, גיברת בלתי כחושה וגאה, לובשת אוברול מקסים של PIPA FASHION 

וזה החבר החדש שהגיע לפני כחודש מאסוס, ובהקשר של הפוסט על סקאלת המידות המעוותת של מנגו, גם האוברול הנ"ל נרכש במידה 38 והוא מחמיאני לאין קץ.

סבורות ששבעתי מרכישת אוברולים? אתן מגה טועות. אם דואר ישראל יואיל בטובו to unfuck itself בזמן הקרוב, עקב עצלנותו במהלך חול המועד, אתחבק בקרוב עם אוברול כחול חדש מאיביי. ברור שאתרברב לכשיגיע, איני אגואיסטה.

ובברכת 'ותמצא כל אישה את האוברול שהורס על גזרתה',
צ'או, בלות.

4 תגובות :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...