יום שבת, יולי 05, 2014

מבזק קוסמטיש!

שפתון Frambourjoise מסדרת Rouge Edition Velvet של BOURJOIS

דבר הקומוניקט: "Rouge Edition Velvet בעלת טקסטורה מפתיעה המעניקה מיד תחושה של לק לשפתיים. מרגע המריחה, הוא מתפתח ומשתנה לגימור מאט וקטיפתי יפהפה. טקסטורה אוורירית שמרגישה ונראית יוקרתית וסקסית. הטקסטורה הרכה והנוזלית גולשת על השפתיים, לאחר מכן הופכת נוזלת לתוך מרקם קטיפתי, מאט וקליל".

בתכלעס: הגוון נהדר, הטקסטורה קצת פחות כי היא מרגישה מעט יבשושית אבל כישורי השרידות מרשימים ביותר. המריחה נוחה יחסית אבל צריך להקפיד 'לא לצאת מהקווים' כי המברשת לא דקיקה וקצת צ'אנקית. עם זאת, השפתון הנ"ל הפך לפייבוריט.

כמה: 125 ₪ ל-6.7 מ"ל

איפה: סופרפארם, ניו פארם והמשביר לצרכן

פרטים נוספים: בסדרה שבעה גוונים נוספים. הנה שניים נוספים:



ציון: 8.5 ולא 9 בגלל הטקסטורה.


RCK-PERFECTION - איפור גוף למראה שזוף

דבר הקומוניקט: "RCK Body Glow (Red carpet Kolour) מוצר איפור הגוף והשיזוף המהיר שכבש את נשות הוליווד והשטיח האדום מגיע לישראל. RCK פותח על ידי ג'ואנה שליף, מאפרת הסלבריטאיות בהוליווד במטרה להעניק פיתרון מושלם ומהיר לכיסוי והסתרת כל הפגמים בעור, תוך הענקת מראה שזוף ואחיד. 
בניגוד למוצרי שיזוף ללא שמש מקבילים, מדובר במוצר בעל אפקט מיידי אשר נשטף עם מים וסבון. ה- RCK אינו מעביר צבע לשמלות היוקרה, אינו מכתים אותן ומעניק מענה צילומי מושלם בכל תנאי תאורה. כמו כן ללא ריח לוואי המאפיין מוצרי שיזוף ומאפשר להשתמש בבושם האישי של הכוכבת".

בתכלעס: אם את כמוני, גיברת שטרם ביקרה בחוף הים והיא כולה מעשה טלאים של חלקי גוף שזופים וחלקים לבנבנים ובא לך 'להשוות', המוצר הזה הינו חבר נאמן. הגוון נטמע בעור ולא נראה כנטע זר, המריחה פשוטה (אין צורך בפילינג לפני) וגם אחידה (לא נשארים כתמים). בקיצור, שיחוק.

כמה: 149 ₪ ל-150 מ"ל

איפה: בוואלה שופס. קישור

פרטים נוספים: המוצר מגיע בשלושה גוונים - Light, Medium ו-Tan. הקומוניקט אף מספר כי מוצר זה הינו להיט בקרב מיטב הסלבריקיות החל מפריז הילטון, ג'יין פונדה, ג'סיקה סימפסון, אווה לנגוריה והגיברת הראשונה מישל אובמה.

ציון: 9.5


מארז שלישיית תחתוני MINI של HOODIES

דבר הקומוניקט: "תחתוני הנשים בקולקצייה החדשה מגיעים במארז של שלישייה המחולק לפי סוגי הגזרות -  String ,Brazilian ,Mini. בכל מארז שילוב מפתיע של צבעים. הקולקציה כוללת תחתונים בגוונים קלאסיים של שחור ולבן, לצד הצבעים החמים של העונה, ביניהם כתום, תכלת, סגול, טורקיז ועוד..." 

בתכלעס: קצת אוף טופיק אבל שלחו לי ואני מבסוטית אז עלי לחלוק. אין מה לחפור טו מאץ' אודות תחתונים, אלא להשיב על שלוש קושיות - האם הם מתגנבים לתוך הטוסיק או לא? (ממש לא) האם הבד נעים (כן, לגמרי) והאם הם עוטפים באופן יאה (שוב, כן).

כמה: 49.90 ₪ + פריט שני ב-50% הנחה.

איפה: ברשת חנויות HOODIES ובאתר המותג. היכונו לבר רפאלי אוברלואוד.

פרטים נוספים: כאמור, בסדרה שלושה סוגי מארזים - String ,Brazilian ו-Mini.

ציון: 9.5


 ערכת לק ג'ל מקצועית one step gel nail color מבית LIFE מותג הבית של סופרפארם

דבר הקומוניקט: "לראשונה בישראל מושקת ערכת לק ג'ל מקצועית לשימוש ביתי - one step gel nail color. הערכה החדשה כוללת: לק ג'ל, משייף, דוחף עור, ומנורתUV  בעלת טיימר למדידת זמן הייבוש. אופן השימוש בערכה הוא נוח ומהיר ומסתכם בשלושה שלבים: יש לנקות את הציפורן בעזרת דוחף העור והמשייף, למרוח את לק הג'ל, וליבש במנורת ה- UV. שימוש נכון יעניק מראה ציפורניים מטופח למשך למעלה מעשרה ימים". 

בתכלעס:  It's Complicated.  מצד אחד, זוהי בשורה מרטיטה לחובבות לק הג'ל שעד כה נאלצו לנדוד למכוני מניקור בכדי להתקין לק ג'ל על ציפורניהן, זהו לק מוצלח בגוון נפלא שמעניק תוצאות בוהקות ובורקות, מכונת הייבוש יעילה ואף מגיעה עם חיבור USB (למי שאוהבת לצבע ציפורניים במשרד?) אבל מצד שני - לא הצלחתי להסיר את כולו! בהוראות כתוב שיש לכרוך סביב הציפורן צמר גפן ספוג באצטון 100%, (מסיר לק נטול אצטון לא יעמוד במשימה) ומעל לצמר הגפן לעטוף בנייר כסף, להמתין 7 דקות ולהסיר. ניסיתי, לא הכל הוסר, ואני עדיין תקועה עם כתמי לק על הציפורניים. אבל אבל - יכול להיות שלא עשיתי את זה נכון אז קחו את היבבות שלי בערבון מוגבל.

כמה: 149 ₪ לערכה הכוללת לק, מכונת ייבוש, מקלון לדחיפת העור סביב הציפורן ומשייף.

איפה: בסניפי הסופרפארם

פרטים נוספים: הכינו מראש פרק זמן (לפחות שעה) כדי להקדיש לעניין כי ללק לוקח זמן מה להתייבש ותחת המנורה אפשר להכניס רק שתי אצבעות בכל פעם 
כל ערכה מכילה לק בגוון אחר, והיא הושקה במקביל לסדרת לקי הג'ל חדשה One Step Gel Nail Color ישנם 10 גוונים בסדרה. הנה כמה מהם:

ציון: 7.5 אם אכן ההסרה קשה ואני לא כישלונית,
        9 אם אני טועה ולא הבנתי איך מסירים את הלק.


דאודורנט אלוורה מסדרת צמחיי המרפא של דר' פישר

דבר הקומוניקט: "בעקבות פניות רבות  של צרכנים למוקד שירות הלקוחות, משיקים בד"ר פישר מחדש את סדרת הדאודורנטים האהובה של צמחי המרפא.
סדרת הדאודורנטים צמחי מרפא הינה סדרה ייחודית המשלבת הגנה מקסימאלית ל- 24 שעות על טהרת צמחי המרפא. התוצאה: תחושה נעימה, יבשה ורעננה לאורך כל היום. 
הדאודורנטים מעושרים בתמציות צמחי מרפא וויטמינים- ויטמין E ופרו ויטמין B5-נוסחה ייחודית עם מרכיבים מעשירי לחות להרגעת העור ובבישום עדין ומרענן". 

בתכלעס: דאודורנט ביצועיסט, מגן בנחישות ואין לו שום כוונה לפנק אתכן בשביבי ניחוח קוסמטי כי הוא מגיע נטול. 

כמה: 10  בלבד.

איפה: בפארמים ורישתות השיווק.

פרטים נוספים: בסדרה שני רולים נוספים: קמומיל וחלב שקדים.

ציון: 9

לטפח, לטפח, לטפח,
וצ'או, בלות.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...