יום שבת, יולי 19, 2014

Online - In Life: FASHOO

ושוב אנחנו נפגשות במדור הכיופי אשר מדווח על הצטרפות חברים חדשים לארון של הגיברת. יש אזעקות? נופלים טילים? זה בדיוק הזמן להזמין מלבושים!

מה נרכש: שמלה/טוניקה עם הרבה אוויר בכתפיים+אייליינר שחור.


היכן: אתר האופנה הכנעני FASHOO. גילוי נאות - לא רכשתי את הפריטים אלא מימשתי ואוצ'ר שקיבלתי מבעלי האתר, שאגב היו נחמדים ושירותיים להפליא.


כמה: שמלה: 99 , אייליינר: 25 



השמלה (של המותג ANTIVIRUS) כפי שהיא מתגוררת באתר:




והנה היא בלייב (פלוס הצצה לבית החדש שלי) היא מגיעה בוואן סייז:



ובמחי מכנסיים היא הופכת לטוניקה:




רשמיי? נוח, נוח, נוח. אני גיברת שחם לה. לא תמצאו אותי רועדת עם קרדיגן בחדר ממוזג אלא עם השלט של המזגן, מגבירה את עוצמת הקירור ולכן השמלה/טוניקה הזו מאווררת לי את הגלי חום. פלאס הבד שלה נעים (אם כי קצת נוטה להתקמטטות) והאורך מאפשר לשחק בין שמלה לחולצה. לייק.

האייליינר (של המותג RED NY) כפי שהוא מונח באתר:

וכפי שהוא מונח על גיברת:
רשמיי? אליפות עולם ומעלה. הוא נוח למריחה (מברשת), עמיד כצוק איתן (הו, הו) ומלווה את העפעפיים שעות רבות מבלי לסור מהם כלל. לייק וחצי וגם שאפו.

בנוסף, פינקו אותי אנשי FASHOO בשני פוסטרים מתוקים להפליא, שנמכרים באתר
 ומחירם הפעוט הינו 20 :


כאמור, זה הקישור לאתר: www.fashoo.co.il
לייק עושים פה

לפנות סיום, אם אתן חושקות בכובע, נסו לברר לפני כן מה גודלו, כי אני הזמנתי לי מגבעת אך היא היתה כה קטנה שהורשתי אותה לאחייניתי בת ה-11.

פוסטים נוספים בדרך, שלא תגידו שלא אמרתי.
שבוע שלווה וצ'או, בלות.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...