יום שישי, אוגוסט 29, 2014

ONLINE - IN LIFE: EBAY






נחשו מה? רכישות הרשת ממשיכות לזרום אל תיבת הדואר שלי ואני חייבת לחלוק! אז הנה אני שוב פה, מלובשת ברכישות שקניתי ללא מדידות מוקדמות ואם שמתן לב שלאחרונה אני רוכשת רק באיביי, אתן לגמרי לא טועות - אני פשוט לא עומדת במחירים הכה פעוטים של פריטים כה מהממים עד שזנחתי כמעט לגמרי את סיבובי הווינדואו-שופינג באסוס ומקביליו. ההתמכרות לאיביי ולמחיריו הרצפתיים גרמה לי להביט בפריטים שעולים 30$ באסוס ולרשוף 'זה יקר!' ולחזור לחפש משהו דומה באיביי. סוג של מחלה כרונית שאני מקווה לא להבריא ממנה לעולם.
והפעם - ארבעה תכשיטים ושתי שמלות שמהרגע שהגיעו, נחרשו הלוך וחרוש בשל מקסימותם וייחודם. נצאה לדרך? יאללה.

תיכשוט:
 שני צמידים ושתי שרשראות מאיביי (כולם מהסלר הזה).  בשל ריבוי הפרטים היחסי, הפעם נעשה את זה קצת אחרת - תמונות אונליין-אין-לייף ומתחתן לינקים ומחירים. בסיידר?


צמידים:


מחיר:  $3.98, לינק כאן



מחיר:  $4.22, לינק כאן

גם סט הצמידים השחור וגם מקבילו התכלכל מגיעים כאשר הצמידים מופרדים כך שלא חובה לענוד את כל גוש הצמידים בבת אחת. אני עונדת את כולם ביחד, כי אני אוהבת הרבה וכבד.

שרשראות:

מחיר:   $3.99, לינק כאן



מחיר: $2.35, לינק כאן

מיותר לציין שאני מרוצה עד השמיימה ובחזרה. הסכנה: מצאתי סלר נוסף עם תכשיטים, או בשמם הרשמי Fashion Jewelry, במחירים תת-רצפתיים ואני זוממת לבצע התקפה נועזת בעורף האויב (שהוא חבר).

ועתה, שמלה א' שנרכשה מהסלר הזה
כך היא נראית אונליין על סיניות פטיטיות:
יש גרסה אדומה וגרסה שחורה. המחיר: $18.29 (כ-60 ) והמשלוח חינם. קישור לשמלה כאן

והנה גיברת מהלבנט, המלאה במקומות הנכונים (פייפאל ואיביי, כלומר)

השתתפו בהכנת האאוטפיט:
כובע: מהבוטיק של עדי דגן בשוק הפשפשים, נראה יוקרצ'י אבל עלה רק 100 
משקפייש: דיזל
צמידים: אלה שכרגע סוקרו כאן ממש למעלה
חגורה: רנואר
תיק: Just Cavalli

 אפשר לשחק עם אורך הכתפיות וליצור את הלוק הבא:

כמה הערות לצומי ליבכן:
1. השמלה הגיעה ללא חגורה למרות שמצוין באינפו של הפריט שהיא כן אמורה להגיע עם חגורה. אני שוקלת אם לפנות למוכר ולבקש שישלח לי אותה אבל אני ממליצה שמיד לאחר הרכישה תכתבו לו ותוודאו שהוא מצרף חגורה.
2. המידה המצוינת בדף הפריט היא F שאין לי מושג מה זה אבל ניחשתי שהמידה היא סוג של וואן סייז וצדקתי
3. בשל הגזרה המתנפנפת של השמלה והאפשרות לשחק עם אורך הכתפיות, היא תהלום לעניות דעתי, גם קימוריות במידה 44.
4. המידה שלי בישראל היא 38 או SMALL וגובהי הוא 162 ס"מ.

שמלה ב' - מהסלר הזה
כך היא נראית באונליין:

יש לה בגב מחשוף פעוט וכפתור נורא חמודג'

וכך אנו מטיילות יחדיו בקיץ התל אביבי וחשות מאוד מאווררות:
יש לה בטנה, בד מאוד נעים ואוורירי והיא נראית בדיוק כמו בתמונה באיביי. היא וואן סייז ותתאים לצערי, רק למידה 38 ומטה.
מחיר:  $9.56 (כ-35 ש"ח) והמשלוח חינם. קישור כאן

וכמו בכל מדור של רכישות רשת, אם אתן בעניין של שופינג אונליין, אני מאוד ממליצה להצטרף לקבוצת הפייסבוק 'המציאות שלי באיביי' ולהחליף המלצות ודיס-המלצות. אני מכורה.

שיהיה סופ"ש דבש,
וצ'או, בלות.


אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...