יום שישי, נובמבר 21, 2014

מבזק קוסמטיש!

הגיע סופ"ש, יש לי זמן לכתוב, וזו הזדמנות מצויינה לחלוק את מבדקי הקוסמטיש הפרטיים שלי. יאללה, מתחילים:


מסקרת  ULTRAFLEX מבית PUPA

דבר הקומוניקט: "מסקרה המעניקה את המקסימום לריסים, עם מברשת סיליקון גמישה ונפלאה. עם המסקרה הגמישה של פופה, הריסים דקיקים, פתוחים, במראה חד ויפהפה. בעזרת מברשת הסיליקון הגמישה, כמות הצבע מגיעה בדיוק בכמות הנכונה לכל ריס וריס מקצה לקצה. המברשת מפרידה בין הריסים, מסרקת אותם, ומעניקה להם גוון שחור נקי ויפה. נוסחת הצבע השחור של המסקרה כוללת פורמולה טיפולים לריסים עם סרמידים העוטפים את הריסים ומעניקים להם לחות והגנה, ושומרים על הריסים."

בתכלעס: אחלה מסקרה או בקיצור, מה שהקומוניקט אמר. ביצועים טובים, הישרדות נאה ולוק ריסי משביע רצון ועין. רק הערה קטנה - אם אין מספיק חומר על המברשת היא עלולה להיות מעט דוקרנית אז הקפידו לטבול אותה כראוי לפני מלאכת הריסרוס.

כמה: 110 ₪.

איפה: בדלפקי PUPA בסופר פארם.

פרטים נוספים: המסקרה אף מיועדת למרכיבות עדשות מגע (אני!) ולבעלות עיניים רגישות.


ציון: 8.5.


סרום OSMOTER מרוכז לעיניים מסדרת SUPERSERUMS של AHAVA
דבר הקומוניקט: "הסרום מעניק תוצאות מיידיות לטיפול כולל בסימני עייפות סביב העיניים – מפחית כהויות ושקיות מתחת לעיניים, מחליק סימני מתח ויובש ומעניק לאזור העיניים צלילות, זוהר ורעננות צעירה."

בתכלעס: חביב ביותר ואף משיג תוצאות - לאחר השמתו נראה כי האיזור שסביב העין מתעורר לחיים וניכר כי העור הוזן באופן נאה וכי ממש סבבה לו.

כמה: 229 ₪ ל-15 מ"ל

איפה: ברשת חנויות AHAVA, חנויות הפטור ממכס, רשת סופר-פארם ובתי מרקחת נבחרים.

פרטים נוספים: בסדרה גם סרום מרוכז לפנים(309 ₪ ל-30 מ"ל)) וסרום מרוכז לגוף (140 ₪ ל-100 מ"ל).


ציון: 8.5


לק בגוון for the twill of it ולק בגוון Vested interest מבית ESSIE
ימני: for the twill of it שמאלי: Vested interest

דבר הקומוניקט: (מתייחס לגוון for the twill of it): בעונה הקרובה נראה יותר ויותר לקים עם אפקט הולוגרמי, שיכסו על אפרוריות הסתיו ויכניסו גוון חדש לחיינו מכל זווית ראיה. הגוונים הכחולים, אפורים, ירוקים וסגולים, שמתאימים בצורה מדויקת כל כך לעונת הסתיו הם האפליקציה הכי לוהטת בעונה הקרה! לקים אלו משלבים מגוון הצבעים המשתנה מכל זווית ראייה. או כמו שאומרים, גוונים שרואים משם לא רואים מכאן...

בתכלעס: לקים בגוון ירוק אינם כוס האספרסו שלי, אבל חובבות הירקת לבטח יהנו ויכייפו. גוון ה-Vested interest הוא אכן הולוגרמי וגוון הזית שלו מתקשט בנגיעות סגלגלות. כושר העמידות עם זאת, אינו מפיל ויש לחדש שכבה מדי יום. טרם הבנתי מהי הסיבה שכה הרבה ליידיז עפות על מוצרי ESSIE.
 גוון Vested interest

גוון for the twill of it ההולוגרמי
התמונות לקוחות מהאינסטגרם שלי שמאוד ישמח אם תעקבו: meikau - ריממבר דה ניים.

כמה: כל אחד מהגוונים הנ"ל עולה 52 ₪ ל-13.5 מ"ל

איפה: בסניפי סופר-פארם ובפרפומריות נבחרות.

פרטים נוספים: אין

ציון: 8


נעלי בית מקולקציית החורף של LALINE

דבר הקומוניקט: "Laline, הרשת הבינלאומית לטיפוח הגוף והנפש, משיקה את קולקציית פריטי החורף 
לשנת 2014-15, עם מגוון רחב של אביזרי חורף רכים ונעימים, בגוונים של אפור ולבן".

בתכלעס: לא בדיוק קוסמטיש אבל לא בדיוק מלבושים, אבל אוי כמה כיף!מגיעות במידות S, M, L, רכות, מחממות, עוטפות ומפנקות, בדיוק אבל בדיוק מה שחיפשתי ובדיוק מה שאני נועלת כרגע. הנה, תראו:



כמה: 109.90 ₪

איפה: בחנויות הרשת

פרטים נוספים: בקולקציה גם צעיף פונפונים (89.90 ₪), (שמיכת פרווה 259.90 ₪), כובעי צמר (79.90 ש"ח), מטריה (99.90 ₪) ונרות (79.90 ₪). בא לי את הכל.

ציון: 10 וחצי.


בושם ROCK של שאקירה

דבר הקומוניקט: "האנרגיה החיה היא שהעניקה לשאקירה השראה ביצירת הבושם החדש, הכוח הממגנט של המוזיקה שלה נלכדו אל תוך ניחוח. כמו המוזיקה של שאקירה, Rock! By Shakira הוא הכרזה על חופש, צליל מדבק שמייצג את אותה תחושה עזה של אמן שעולה על הבמה."

בתכלעס:  כמו שאני לא BIG FAN של המוסיקה של שאקירה, כך גם לא התעלפתי קשות מהבושם שלה. אני מודה שיש לו המון נוכחות, אך לא כזו שאני, חובבת הבשמים החצי-מתוקים מתחברת אליה. מי שחובבת את הניחוח המעט מריר שיש לו כמו שכבה נוספת של BODY תהנה ממנו ביותר. אני אשאר עם בשמיי המתונים יותר ואחמיא לעיצוב הבקבוק המגניבולי.

כמה: 322 ₪ ל-80 מ"ל

איפה: בסניפי הסופר פארם

פרטים נוספים: מרכיבי הניחוח: ברגמוט איטלקי טרי משולב עם לימון מובהק ומנדרינה ירוקה. פירות מים ופסיפלורה.


ציון: 7.5

לטפח, לטפח, לטפח, 
סופ"ש דבש
וצ'או, בלות.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...