יום רביעי, ינואר 13, 2016

הגיברת מבקרת: קולקציית החורף של HAGARA

הי ליידיז, שוב אני כאן, לאחר חודש שכרגיל נבלעתי בינות הררי עבודה והחיים עצמם אבל אני יודעת, או לפחות מקווה שאינכן זועמות על הברזתי המפוארת ושאני מדווחת לכן על קולקציית חורף לא מעט זמן לאחר הולדתה אבל מצד שני יש יתרון שתגלו בסוף הפוסט הזה.

הפעם, הזזתי את ישבני העצל לעבר חנות המותג של HAGARA בקניון איילון כשברור לי מראש שהקולקציה אינה מיועדת למידותיי ושיש מצב ששוב אחזה באוהלים האמורים לכסות את קימוריהן של נשות הפלאס סייז - אבל היוש כובע, בוא, אתן לך ביס, כיוון שמה רבה היתה הפתעתי למצוא מבחר עצום(!) של מיני פריטים שיקיים להחריד, במידות נדיבות ומפרגנות ובאיכות בדים פנטסטית. 


מסתבר שבשונה ממותגים מקומיים אחרים שמעצבים פה ומייצרים בסין, ב- HAGARA מעצבים, תופרים ומייצרים את מרכולתם כאן בארץ ציון וכנראה זו הסיבה לאיכותם הטובה של הבדים, אבל גם למחירם הקצת גבוה מהממוצע של הפריטים. עם זאת, אם הייתי קהל יעד מובהק של המותג (מידות 40-54) הייתי משקיעה בקנייה טובה ומרוכזת שהייתה מלווה אותי מן הסתם גם בחורפים הבאים. וכן, מידות ה-40-42 בהחלט יכולות למצוא אחלה בגדים ברשתות אבל ב-HAGARA הן לא יסבלו מתופעת הנזק הנפשי של פיחות המידות המזעזע.

אך לפני שאציג את הפריטים החביבים עלי ואת השמלה שבחרתי לי במתנה לא אוכל לחרוג ממנהגי ולא לשחרר טרוניה על בחירת הפרזנטורית, כי למרות שיעל גולדמן באמת באמת יפה ואף עלמה איכותית ביותר שיש בה מן הקלאסה, אני תוהה - למה לבאס את קהל היעד ולהלביש בבגדים שנועדו להן אישה כה דקיקה? זה ממש לא פייר! הגרוש, לתשומת ליבכם. תפסיקו לבאס.

ועכשיו, לפייבוריטים:





לצערי לא קיבלתי אינפו על מחירי הפריטים אבל הנה שתי דוגמאות:

שמלה/ז'קט שמחירה היה כ-500 שקל. לא רכשתי. המחיר נראה לי מוגזם כיוון שבמידה שלי אני יכולה למצוא פריט כמעט זהה באיביי ובחמישית המחיר.

השמלה שבחרתי לי - קיבלתי גיפט קארד בשווי 200 שקל, היא עלתה 219, אז הוספתי קצת ואני ממש ממש אוהבת אותה. היא נוחה, הבד שלה רך ומושלם ואני יכולה לשחק איתה באלף סגנונות. וכן, הקראש הנוכחי שלי הוא שמלות וחצאיות עם סניקרס.

זוכרות שכתבתי בתחילת הפוסט שיש יתרון לאיחור הכרוני שלי? אז ככה - ממש עכשיו יש מבצע ממש שווה ב-HAGARA - קנו ב-1000 שקל ושלמו רק 399. עכשיו אתן סלחניות הרבה יותר, כך אני חשה.

ובברכת שנמצא בגדים טובים במידות לא שקריות,
צ'או, בלות.


2 תגובות :

  1. השמלה השחורה מושלמת:), והבחירה בפרזנטורית בהחלט מבאסת

    השבמחק
    תשובות
    1. שמחה שלא רק אני חושבת ככה. לגבי שני הסעיפים :)

      מחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...