יום שבת, פברואר 04, 2017

על אחיות, שפיריות וורוד פוקסייה

כנראה שמתם לב שלאחרונה רוב הפוסטים האחרונים כאן בפינת האסקפיזם הכתובה הזו שלי עסקו בעיקר בקוסמטיש וזאת כי את רוב מלבושיי אני רוכשת באסוס וכי לא היה לי זמן או אנרגיות להגיע לאירועי אופנה, אבל בעבועי השיק עדיין זורמים בעורקיי ואני תמיד שמחה לפגוש משהו טוב שטרם הכרתי, לכן בחרתי לכבד בנוכחותי המקשישה את כינוס הבלוגריות המצומצם שהוקדש הפעם להיכרות עם המותג הכנעני SISTER M של האחיות המוכשרות מיטל ורעיה מיטרני.


מודה, לא הכרתי את המותג לפני כן ואני שוב מטילה את האחריות על ההתמכרות שלי לשופינג אונליין שהפחיתה משמעותית את כמות הקניות שלי בחנויות פיזיות אבל זה לא אומר שהפסקתי להיות סקרנית לגבי מעצבים מקומיים ואכן, היה מעניין - קולקציית החורף של האחיות עוצבה בהשראת שפירית הארגמן , כנראה החיה היחידה בטבע שמגיעה בוורוד פוקסייה ולכן שמור לה מקום של ריספקט גם בלבבי. 

שפירית הארגמן, פוקסייה נטורל

שפירית ארץ ישראלית, פוקסייה מקופסה

בעוד אני מצאתי בשפירית הארגמן מושא להזדהות, האחיות M תופסות אותה כאייקון אופנה: "שפירית הארגמן נתפסת בעיננו כאייקון, דמות נשית חזקה ומעט מסתורית המחוברת לסגנון העכשווי המודרני ומעט רוקיסטי. עם זאת יש בדמות שיצרנו רוך ועדינות מה שמתבטא בבחירת ההדפסים , התחרות שמשתלבות ושמלות שופעות בד"

האחיות M

הקולקציה של SISTER M היא מיקס של פריטים נשיים, קלאסיים ועל זמניים לצד פריטים בהשראת טרנדים עונתיים אבל בפרשנות אישית ומקורית, וזה בדיוק שאהבתי בה, כי טרנדים היא ממש לא מילה גסה אם הם משובחים ואם יש להם פוטנציאל לעבור בין עונות ולאורך שנים. מצאתי בקולקציה של האחיות תרגומים נפלאים לשמלות הפפלום, לטרנד האוברסייז, טקסטורת הקווילט, חליפות 2 החלקים ושמלות החולצה ובעיני זה סופר-כיף ודגדוג נעים בחוש השיק. 


גם בפרטים המינימליסטיים לכאורה, טמנו האחיות הפתעות כמו חיתוכי קאט-אאוט, שילובי בדים או הדפסים מעניינים והכל בפלטת גוונים שנעה בין שחור, אפור, בורדו וכחול כהה שמבחינתי זה פרפקט כי מאז ששיערי הפך לוורוד, אני נוטה לבחור לעצמי פריטים בפלטת צבעים מונוכרומטית יותר כדי להימנע מלעטות את לוק הגלידה המקולקלת וגם כי נראה לי הגיוני שגיברת שאינה בת 20 המתעקשת לצבוע שיערה בגוון זנב יוניקורן, ראוי שתרגיע בתחום המלבושים.







איך המחירים? נעים בין 180 שקל ל-1500 שקל, תלוי בדגם.
איפה רוכשים? -  בסטודיו המותג, דרך שלמה 79, בתיאום מראש- 050-9028063, בחנויות האופנה המובילות ובחנות של המותג באתר Etsy

לייק זה פה
אתר הבית שבו אפשר לצפות גם בשמלות הכלה של המותג פה

ובברכת אפשר להיות ורודים גם במבפנים,
צ'או, בלות


תגובה 1 :

  1. תענוג של פוסט. כבר שנים שאני לובשת פריטים של הסיסטרז. הן נפלאות בעיני

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...