יום ראשון, דצמבר 05, 2010

בנעליה (המגניבות)


עשתה הגיברת פירסומים ופירגונים למוצרים ומותגים ורק לעצמה שכחה לפרגן. אז הפעם, פוסט המוקדש כולו לנעליים המתוקות שאני מייבאת ארצה וכבר נמכרות בחנויות ברחבי הארץ. מוכנות לכמה סוכריות? יאללה.
המותג ששמו 'מונובו', עלה ארצה מבנגקוק הרחוקה, שם נמצא מפעל בבעלות בריטית שעושה שמח ברגליים. נעלי מונובו מצטיינות באיכות גבוהה, עשויות מרכיבי גומי וניילון מתכלים המיועדים לשמר את צורת הנעל לאורך זמן והן אף נארזות באריזות מתכלות.

והכי חשוב – הן ממש ממש נוחות. והכי הכי חשוב - ממש לא מזיעים בהן. לראיה: הסתובבתי איתן ביולי-אוגוסט בבנגקוק ובתל אביב – שתי הערים החמות בעולם בתקופה הזו והרגליים נותרו יבשות ונינוחות.


אז נכון שהיום הגיע החורף והוא עושה קולות של אפור וגשום אבל כולנו יודעות טוב טוב שלא חסרים כאן ימי חורף שמשיים ואלה בדיוק הימים שאפשר להשמיש בהם את נעלי מונובו.

אלה הנעליים האולטימטיביות להליכה נינוחה, למי שעובדת 'על הרגליים', להסתובבויות ארוכות ונטולות מוניות וגם לסיבוב עם הכלב בשכונה. אני לא מורידה אותן מהרגליים מאז יוני האחרון (יש לי את הסגולות ואת האדומות) והן עדיין עמידות, לא מאבדות מצורתן וממגנטות מחמאות.
וזה עוד לפני שסיפרתי כמה הן יפות. אבל תמונות שוות אלף היגוגים אז הנה מבחר נאה מדגמי מונובו:


דגם ג’ולי:






הן מגיעות בריח לימון. נשבעת לכן.



שחורות – בקרוב!
לבנות – הפתרון המושלם לכלות התרות אחר נעליים נוחות לשלב הריקודים

ג'ולי CHEETAH – בקרוב!

דגם ג’ולי קריסטל (נצנצים):
גם המנצנצות האלה יכולות להיות מושלמות לכלה המרקדת

דגם וויני:

הפייבוריטיות של בלוגריות האופנה הישראליות. 219 ש"ח.




הסוליה מצוידת בפטנט אנטי החלקה

הן באות טוב גם עם גרביים / טייטס כפי שמדגימה יפית שלקחה אותן לשוטטות ברחובות שנחאי.

וגם עם סקיני כמובן.




ובשישי האחרון הן נסעו למכירת VALLY IN STYLE בעמק יזרעאל ואמרו שא-לום לצפוניות



וכאן הן מככבות במדור אופנת רחוב במגזין נוער בנגקוקי מגניב ביותר



וזו הגלויה שיצרנו תחת הקונספט "קוליות וצבעוניות - ממש כמוך"


פה בקבוצה שלנו בפייס, אפשר לראות עוד דגמים וגם מחירים ורשימת חנויות.

למי שחומדת זוג לעצמה ואין נקודת מכירה קרובה אל ביתה - אנחנו עושים משלוחים בדואר.

אפשר לשלם מזומן, צ'ק או כרטיסי אשראי, גם בתשלומים.

מידות: 35-38 (ה-38 הוא סוג של 39). בקרוב יגיעו מידות גדולות יותר.

put your selfs in my shoes
וצ'או, בלות







6 תגובות :

  1. לי יש את הסגולות, ואני מתכננת גם על המנומרות המגניבות :)

    השבמחק
  2. אוי אני מתה על הנעליים האלה.אני מבטיחה לך שזה יימכר כמו לחמניות .הם יפות, שיקיות והכי חשוב נוחות !!!וכ"כ יפות עם גרביונים
    אני רוצה עוד צבע ועוד ועוד...מכורה

    השבמחק
  3. מדהימות!!!!!!! האם ניתן למצוא אותן בירושלים?

    השבמחק
  4. כרגע אין נקודת מכירה בירושלים.
    אם את מעוניינת לבצע הזמנה התקשרי אלינו:
    050-5677347

    השבמחק
  5. כמה הן עולות?

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...