יום שני, מאי 07, 2012

עשר דקות וצבע

לעיתים, יפים הם חייה של בלוגרית.
בטח כשהיא מגלה ששוב הגיע הזמן לצבע את שורשי השיער המסגירים את גילה ואת צבעה המקורי ונטול המוג'ו - ובטח כשבאותו יום ממש היא מקבלת טלפון ממשרד היח"צ של אינדולה המתעניין אם במקרה בא לה להתנסות בצבע חדש ולעשות את זה במספרה שנמצאת מול הבית שלה. חיים יפים כבר אמרתי? אז טפו טפו וחמסה ונמשיך. 


מה הסיפור? באינדולה שחררו את Profession Rapid Color, צבע מקצועי לשיער שמוכן תוך עשר דקות, כלומר זמן ההמתנה מגמר הצביעה ועד לשטיפה מתקצר כעת לעשר דקות בלבד. הפתרון נאה גם עבור מעצב השיער, שעשוי להינות מהספק גבוה יותר וגם ללקוחה הנצבעת, אשר סדר יום העמוס שלה לעיתים אינו מאפשר קפיצה קטנה למספרה וחזרה לעבודה.


מתוך הקומוניקט: "באמצעות נוסחה פורצת דרך אשר פותחה במעבדות הנקל גרמניה, מואץ תהליך הצביעה ומתקצר לכדי 10 דקות בלבד. התהליך מתאפשר הודות לקראטין יוני הבונה בלוקים ייחודים המאפשרים לפיגמנטים של הצבע לחדור לסיב השערה במהירות גדולה יותר מאי פעם. בזכות רכיבי טיפוח המשולבים בצבע מתקבל תוצאה יפה ומאוזנת ומראה סופי של שיער בריא ומטופח."

הסדרה מכילה 12 גוונים ואני בחרתי אדום, ברור. רצוי לברר לפני שסוגרים תור, אם קיים בסדרה הגוון הרצוי בעיניכן ואם שיערכן אינו ארוך מדי עבור המשימה.
לפני. איכס! שורשים! 

אז תרמתי פדחתי למדע וחציתי את הכביש לעבר המספרה של ערן ויניב קצב על אבן גבירול 168, סמוך לבית וואלה, שם נלקחתי ביד ע"י יניב קצב, שהוליך אותי אל כסא הניסויים, התייחס אלי כאל נסיכה סעודית ואף רקח לי צבע אדום לוהט משילוב של שני גוונים מהסדרה. תוך לא יותר מעשר דקות (על השעון! מדדנו) הונחה על ראשי ערימת צבע אדומה וכל שנותר לי לעשות הוא להמתין עוד עשר דקות בעלעול מגזינים.

בטיפול.

בתום זמן ההשהייה נחפפתי, נשטפתי, פונקתי באמפולה (תודה! זה לא היה בתכנית) ופונפנתי בגלאמיות רבה.
איך יצא? מד-הים. הגוון עמוק ומהמם והשיער משיי ומבסוט ולשמחתי כבר באותו ערב יצא לי להוציא את הפריזור לנסיעת מבחן של מחמאות ולהפציע באירוע בו קיבלתי תשבוחות ותשואות על גלאמיותי המחודשת.

כך זה נראה מיד אחרי
וכך יצא, מאוחר יותר בערב
וכך היום בשמש, שמאדימה את הצבע אפילו יותר. פאן לי.

לובשת:
טופ: מבנגקוק
מכנסיים: טופשופ
עקבים: H&M
תיק: מבנגקוק
משקפיישים: X RAY
צמיד: מסלובניה

כמה?
המחיר לצביעה ב-RAPID COLOR:
180-220 ש"ח, תלוי באורך השיער.

איפה?
במספרות המורשות אינדולה ברחבי הארץ
לברור המספרה הקרובה: 03-6963018

טפחו, כסו שורשים, עלו ושגשגו
וצ'או, בלות.


אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...