יום רביעי, נובמבר 28, 2012

דורותי קרדשיאן.

הגיע לו מייל המזמן אותי לצפות בקולקציית שת"פ חדשה בין המותג הבריטי המוצלח 'דורותי פרקינס' שמאוד אוהב ומתחשב בעלמות שופעות קימורים - לבין האחיות קרדשיאן. סטופ, רגע - חיבור אופנתי בין הקרדשיאנס ודורותי פרקינס?? זה מפתיע בעיני בערך כמו לשמוע שיונית לוי ומיכל אמדורסקי יצאו  לקרוע יחדיו את העיר, כך חשבתי. מצד שני, המשכתי להרהר, דורותי פרקינס הוא מותג שידוע בטווח המידות הנדיב שלו, ומעוצב תמיד מתוך מחשבה על נשים עם מבנה גוף כמו של... הקרדשיאנס למשל, אשר אוחזות באגני ירכיים מהמפוארים בהאליווד. מצד שלישי, בפעם האחרונה שהקרדשיאנס שיתפ"ו (עם המותג BEBE), התוצאה דמתה למרכולתו של בוטיק בפאתי אלנבי, כך שהייתי מעט מודאגת. מה גם שכל הקשור בשלישייה הזו מעורר בי רצון עז לפהק ובעיקר לשכוח שהן קיימות.

אבל שעה מאוחר יותר, מצאתי את עצמי אוכלת את הכובע ומתלטפת קשות עם פריטי הקולקצייה הסופר מגניבה של קרדשיאן-פרקינס. הבדים נעימים, הפריטים נוחים ומחמיאים, הפרחוליות התמעטה לכדי רמזים ונגיעות שיצרו מאדר פאקינג קולקצייה (או בשמה הרשמי - kollection) נשית, מחמיאה לטווח מרשים של מידות ומבני גוף (תיכף תראו), גלאמית ללא הפרזה, שאפשר לזהות בה גם את הראוותנות של האחיות K וגם את האיפוק המעודן של דורותי פרקינס.


קורטני, קים וקלואי, לפי סדר הופעתן בעולם ובכלל.




שמלה ממש מחמיאה אך ממש ממש קצרה. אני עדיין שוקלת.






כל קרדית והג'ינס שלה.
מנומר ונ-ה-ד-ר.

וממתק לסיום:
קבלו את ה.....בלוגשיאנס!

החיקוי:

וכעת, למקור:
מימין לשמאל: קורטני פורטמן, קים קאופמן וקלואי שגב!
(רק עשו טובה, התעלמו מההנעלה של שלושתינו)

מי שחפצה בפריטים מן הקולקצייה תוכל למצוא אותה בחנויות 'דורותי פרקנס' בקניון שרונים בהוד השרון ובקניון ארנה בהרצליה, ותוכל להינות מהפחתת המחירים שחלה בכל מותגי קונצרן ארכדיה (טופ שופ, מיס סלפרידג' וכו') שלא פסחה על ה-kollection. מי לייק איט.

טווח מחירים:

חולצות: 249-299 ₪
מכנסיים: 269-31 ₪  
ג'ינסים: 269-319 ₪
חצאיות:   269-319 ₪
שמלות: 339-419 ₪  
ז'קטים: 419 ₪
תיקים: 209-249 ₪

קרדשו, התלבשו ו-
Do NOT read beauty magazines,
 they will only make you feel ugly.

צ'או, בלות.

2 תגובות :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...