יום שלישי, פברואר 03, 2015

הכל במאה (ממת).

ביושבי בבית קפה או בהסתובבי ברחובות העיר (כל עיר) שמה לב אנוכי כי בנות ישראל אינן מתעקשות לטפח את שיערן ולרוב מסתפקות בזנב סוס מרושל או 'עגבניה' בלתי מהוקצעת וגרוע מזה, אינן טורחות להצטייד בתספורת הגונה. 'המצב הכלכלי קשה' אני מסבירה לעצמי, 'תספורות הן עסק יקר ואם רוצים לגוון בצבע מעניין או גוונים רחמנא ליצלן, הרי שיש למשכן את הבית, למכור עצמך לעבדות או לתרום את ילדך הבכור לעבודות קבלן'. אבל לא עוד גבירותיי, לא עוד!

בשבוע שעבר נפתחה ברחוב בוגרשוב 37 בתל אביב מספרת  100memet ששמה מרמז על הקונצפט שלה - כל טיפול פריזורי, לא משנה איזה, מחירו 100 שקלים בלבד. קראתן נכון. צבע? 100 ₪, גוונים? 100 ₪, טיפול קראטין (אותו טיפול משקם שעולה ברגיל כאלף שקלים) - ניחשתן נכון: 100 ₪.

כחובבת קונספטים מוצלחים והנגשת אמצעי טיפוח לעם היושבת בציון הלכתי, שלא נאמר רצתי לבדוק - הכתיספורתה??



לפני שאגלול את רשמיי הנה הסיפור בקצרה: את רעיון מספרת  100memet הגה ופיתח מעצב השיער לידן אוליאל, בעבר מעצב שיער שהתחיל את דרכו אצל שוקי זיקרי, המשיך לניהול מספרה משלו ברחוב בן יהודה בתל אביב ולאחר מכן התעופף לנהל רשת מספרות באוסטרליה אך חזר כעבור שנה כי פשוט התגעגע. שאלתי את לידן איך עלה הרעיון של  100memet והוא ענה "היה לי הרבה זמן לחשוב בטיסה".

אז הגעתי. כמו רוב מעצבי השיער הכנענים שסולדים משיער אדום, החליט אוליאל שחייבים להיפטר מצבע ה'חלודה' (לדבריו) שעימו הגעתי, האדום הזה שאני כה מחוברת אליו. חרקתי שיניים, כיווצתי שריריים אבל הפעם נכנעתי. כי לאדום אפשר לחזור במחי שפופרת מהסופרפארם וכי הובטח לי שהגוון שיותאם לי ילווה בברק אדמוני. המספרה שעוצבה בכוונה כתעשייתית שקטה ונעימה, הצוות חביב ביותר והשהייה בה אינה מעיקה. הטראפיק האנושי שמגיע אליה מורכב מנשים שהזמינו מקום מבעוד מועד וגם כאלה שפשוט עברו לידה, נכנסו וקיבלו טיפול פריזורי מסור.


אז איך יצא?? הנה הנה:

אני, חומה ואף מסופרת טריה. לידן ייבש את שיערי בפן 'בלגן' עם שני מייבשי שיער. יצא קצת אייטיז בקטע טוב.

בבוקר שאחרי, התעוררתי איכשהו עם שיער חלק. COOL.

עד כה, קיבלתי רק מחמאות נלהבות אך אני מודה שאחרי לא מעט שנים אדומות, עדיין לא החלטתי מה דעתי על עצמי עם צבע חום בשיער. דעתכן נחוצה פה למטה בתגובות! את התספורת אגב, אני מאוד אוהבת.

ולפנות סיום, הנה סרטון התדמית שהופק עבור השקת המספרה, שבקרוב תהפוך לרשת ארצית. למרות שקונספט העברת מסרים על דפי A4 מעט שחוק, מאוד אהבתי את הביצוע כי הוא מהוקצע ומעביר את הרעיון באופן ברור ופשוט, אך אלגנטי ביותר (והפריזורות מאה-ממות):

ולא אנטוש אתכן ללא מבצע שווה: עד סוף חודש פברואר - על כל טיפול במספרה, תוכלו לקבל פן שמחירו יהיה שקל אחד בלבד. 

רח' בוגרשוב 37 תל אביב
ימים א'-ה' - 10:00-21:00, יום ו' - 10:00-16:00
טלפון: 03-5445650

אתר הבית: פה
לעשות לייק: פה

הסתיימו התירוצים, החלו ימי פריזורה טובים.
הסתפרו, התפננו וטפחו,
וצ'או, בלות.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...