יום שישי, אפריל 24, 2015

ONLINE - IN LIFE: LOL FASHION


ושוב אנחנו נפגשות לדייט לוהט במדור הכיופי ONLINE IN LIFE בו אני מציגה את החברים החדשים בארוני אשר נקנו בישיבה על התוכעס מול הלפטופ ללא צורך באיפור, פריזור, שיטוט וחיטוט בחנויות הקניונים והרחוב. והפעם, ארבעה פריטים מאתר חדש יחסית LOL FASHION שפריטיו חביבים ומחיריו מאוד נוחים. האתר מציע מדי יום פריטים חדשים בהנחת 50% וכמובן סיילים אטרקטיבים ונסיון נאה לספק את הסחורה גם עבור מידות גדולות יותר (עד מידה 48). המשלוחים וההחזרות - חינם.

לפני שאני מתרברבת, אתנצל על כך ששניים מהפריטים שבחרתי או שכבר אינם בסטוק או שלא נותרו כמעט מידות. הם היו שייכים לקולקציה ישנה יותר ולא היתה לי אפשרות לדעת.

 אז מה הוזמן? (גילוי נאות - ניתן לי זיכוי ובאמצעותו הזמנתי את הפריטים):

אוברול קיצי. אמרתי שאני מפסיקה לרכוש אוברולים. אז אמרתי.
כפי שהתנצלתי, SOLD OUT :(

משקפי שמש חתוליים. 39.00 ₪ קישור


עוד זוג משקפי שמש. כי זו עוד מחלה שאיני נרפאת ממנה. 40.00 ₪ קישור

ועוד תחלוא חשוך מרפא: עקבים. כפי שהתנצלתי #2, נשארה רק מידה 36. 149.00 ₪ קישור

טווח מחירים לדוגמא: 
שמלות ערב: 100-400 ₪, מכנסיים: 70-300 ₪, חולצות: 40-250 ₪, ש"ח תיקים: 100-300₪, נעליים: 100-300 ש"ח תכשיטים ואקססוריז: 20-280 ₪.

רשמיי? מי שמחפשת פריטים טרנדים ובייסיקים במחירים שפויים תמצא ב- LOLFASHION אחלה גרדרובה לקיץ הקרב. המשלוח החינמי הוא בעיני יתרון משמעותי על פני אתרים אחרים והמבחר נאה.

לפנות סיום, עדכון מחיי המקצועיים שמאוד מתחבר לפוסט הזה - שפחתכן מכורת רכישות הרכש מונתה זה עתה לעורכת של סלונה שופינג ועתה תוכלו ליהנות מהמלצותיי מדי יום ולא תאלצו לחכות עד שאפסיק להיות עסוקה מדי בכדי לכתוב כאן פוסט. זה לא אומר שאני לא ממשיכה לכתוב את הבלוג הזה, זה רק אומר שאני מאוד שמחה שיש לי עבודה שמאפשרת לי לממש את אחת הסטיות הקשות והחביבות עלי בעולם.

חשוב לי לציין - בסלונה שופינג ישנן המלצות על פריטים מ-LOL FASHION אבל הפניה של האתר לבלוג הזה קרתה לפני שהתחלתי את ההתקשרות עם סלונה ואת מירב הפוסטים שנמצאים במדור שכוללים המלצות על LOL FASHION לא אני ערכתי.

סופ"ש דבש
וצ'או, בלות.


אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...