יום רביעי, אפריל 08, 2015

ONOT. אין (כמעט) טענות.

כאשר הוזמנתי לתצוגת האופנה של ONOT התלבטתי מעט. מה לי ולמותג שמידותיו מתחילות ב-40? 'אינך אגואיסטה' הזכרתי לעצמי ולכן אישרתי הגעה למענכן, קוראותי הקימוריות. 
התצוגה שהתרחשה במגה-בר 'דרים אקסבישן' נערכה בקונצפט מעט שונה - לא היה מסלול ולא דוגמניות מלובשות ומטופפות אלא שואו תלת מימדי שהוקרן על גבי מסכי ענק שהם למעשה ה'קירות' של המקום. עד כה לא הצלחתי להחליט אם אהבתי את הרעיון או לא כי לראות קולקציה בשר ודם ולצפות בה בוידאו זה לא אותו דבר, אבל אני מוכרחה להודות שהיה שונה ומקורי. ח"ח קטן לפני שמתחילים - בניגוד לאי אילו מותגים אשר מתכחשים להיותם מותגי 'מידות ביניים' ומציבים פרזנטורית כחושה בחזיתם, בתצוגת האופנה וגם בקטלוג של ONOT, כל הדוגמניות על המרקע (כולל ריי שגב היפה יפה) אכן אוחזות בפיגורה של מידה 40 ומעלה.


הדגמת וידאו קצרצרה:
לאחר שחטפתי אל לועי מיני-סביח ואף שיפודונים על מצע צ'יפס טעים, חטפתי גם פלאשבק לשנות האייטיז האהובות כשחזיתי בפרזנטורית של ONOT מיכאלה ברקו בגודל מלא. היא אכן גדולה (בגובהה) ומלאה (בקימורים) ויפה כמו שתמיד היתה. אולי אפילו יותר. וזה מה שהיא לבשה:
גלביה: 279.90 ₪. מכנסיים: 189.90 

כן, התמונה לקוחה מהקטלוג אבל זה מה שברקו לבשה באירוע. אני מנסה לצמצם את כמות הצילומים שאני לוקחת עם האייפון 4 הקשיש שלי, לפחות עד שיהיה לי נייד חדש עם מצלמה טובה או עד שאפסיק להתעצל לקחת את המצלמה שלי.

ואיך הקולקציה? נאה ופרקטית. וכשאני אומרת נאה ופרקטית אני מתכוונת לכך שלא חוויתי רגע של 'וואו' בתצוגה ובדיפדוף הקטלוג, אבל הבנתי שתכלעס, מדובר בהרבה פריטי קז'ואל שישתלבו בקלות בהמון שילובי מלבושים מגוונים וזה בעיני פקטור חשוב ביותר.
249.90 


קימונו - מאסט. 249.90 


גלבייה - מאסט מאסט. 299.90 


לוק מצוין ששוה לאמץ ואף פעם לא יהיה בלתי רלוונטי
חולצה: 159.90 ₪ מכנסיים: 189.90 

מקסים. 249.90 

בתצוגה אף הושק סרטון הפרסומת החדש בהקרנת בכורה. בטח כבר יצא לכן להיתקל בו בערוצים המסחריים שכן מדובר באחת הפירסומות הטחונות יותר במקבצי הפירסומת:


אני יודעת שיש בסרטון הזה השקעה וחשיבה וצילומים יפים אבל לא ממש נפלתי. ראשית, ONOT הוא מותג ישראלי, עם פרזנטורית ישראלית, שמיועד לנשים ישראליות, אז מה זה כל האנגלית הזו? אנחנו לא באייטיז ואנחנו לא מבודדות מהעולם שמסביבנו ויש מספיק אנגלית באינטרנט. שנית - מרוב מסרים לא הבנתי כלום. לקמפיין קוראים 'ברוך שעשני אישה'. המשפט שחותם את הסרטון הוא Is god a woman? והקריין מקנח ב-Wear your smile proudly. איך אומרת בפירסומית - גם זה וגם זה, זה לא זה ולא זה. שלישית ואחרונה - ההתעלפות הדרמטית הזו על אלוהותה של האישה נראית לי מופרזת ומופרכת בהקשר הזה והיתה מתאימה יותר למוצרי טיפוח טבעיים ויקרים להחריד. דמיינו את אותו סרטון בלי קריינות אבל עם מוסיקה מגניבה וטובה ויש לנו אחלה פרסומת.

דווקא את 'ברוך שעשני אישה' אני מחבבת ביותר. זה קונספט טוב, זה מתריס וזה נכון. כל הנשים שאני מכירה ממש אוהבות להיות נשים. היה שווה לזרום עם הקונספט הזה לתוך הקמפיין כולו.


 ענת מהבלוג Anat The Banker מסכימה.

היכן לרכוש:
אם חופצות אתן במלבושי ONOT ובדיוק יש לכן יום שיער רע, אתן יכולות להזמין אותם אונליין באתר הבית. את רשימת חנויות המותג תוכלו למצוא פה.

טווח מידות: 40-54

טווח מחירים:
טוניקות/חולצות: 59.9 – 299.9 ₪
מכנסיים: 149.9 – 329.9 ₪
ג'ינסים: 179.9- 299.9 ₪
טייצים: 79.9 – 199.9 ₪
גופיות:  39.9 – 269.9 ₪
ג'קטים: 249.9 – 339.9 ₪
חצאיות: 189.9 – 279.9 ₪
שמלות: 199.9 – 399.9 ₪
תכשיטים: 79.9 – 99.9 ₪
תיקים: 99.9 – 179.9 ₪
נעליים: 59.9 – 99.9 ₪
קולקצית ספורט: 99.9 – 149.9 ₪

התלבשו, הצטיידו והתחדשו
וצ'או, בלות.




אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...