יום ראשון, דצמבר 27, 2009

מה כבר יש בארון של הגיברת?




כל מה שלובשים מעל גיל שלושים.

אהלן, אני מירב, עיתונאית אופנה ולייפסטיל ב'את' ועד לפני חמש דקות בעלת מדור האופנה 'בגזרה' שסיקר את מאחורי הקלעים של תעשיית האופנה בישראל אותו נטשתי זה עתה.
הגעתי לכאן כדי למצוא מקום קבוע לכתוב בו על אחד הנושאים שאני הכי אוהבת - אופנה.

אני לא פשניסטה במובן הרחב של המילה. אני לא קונה ווגים בסנטר ואני לא מכירה המון שמות של מעצבים בינלאומיים אבל אני אוהבת בגדים. ונעליים. ותיקים. ואקססוריז. ותמונות של בגדים ונעליים ואקסוריז וכמובן לחגוג איתם בלייב.

כי לשלב אופי ואופנה זו חגיגה וזה כיף. ואין על כיופים יומיומיים. אה, ולא חייבים לקחת משכנתא בטרם יוצאים לסיבוב שופינג.

אני בדיוק באמצע בין שלושים לארבעים והגעתי למסקנה שזה הזמן לשפוך את האופי החוצה, לצאת מהגבולות, לנטוש את הנעריות ולהסתער על כל מה שלנשיות יש להציע בתחום ההתלבשות.

ויש.

אז מה אני לובשת?
היה זה ערב השקה לליין הג'ינסים של קסטרו (שהשתפרו פלאים בשנה האחרונה) אז החלטתי שאם כבר עומדים על המדרכה בדיזינגוף ולוגמים שמפניה מן הראוי להפגין מעט גלאמיש.

טייטס - הוניגמן
גופיה (כן זו מ' מונרו) ומשקפיים - מבנגקוק
ז'קט - מיפן
קלאץ' - אקססורייז
סנדלים - twentyfourseven

שום פריט לא נפגע במהלך ההשקה. וגם לא עלה מעל 300 שקל.

צ'או בלות,

מירב







תגובה 1 :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...