יום שלישי, דצמבר 29, 2009

some sunny day


יצאנו אני והנועם בליווי ילדתנו הצמודה, להלן כלבת הגולדן רטריבר סנופי (בפ' רפה) ללגום קפה ביום שמשי.
זה היתרון של להיות פרילאנס, אפשר לקבוע לקפה בחוץ בכל שעה.

אני לא מפספסת הזדמנות להתלבש יפה. לא משנה מה השעה או מטרת הפגישה.
אני מאמינה שלמרות שהרחוב הישראלי לא נקי כמדרכות אירופה, יש לכבד את היציאה אליו בלבוש נאה.

אולי זה מיושן ובטוח שאיני מקבלת את אותו יחס מהרחוב שרוב המהדסים בו נראים כאילו הגיעו מתרבות רחוקה ששמה 'סמרטוט' (וביחד: תרבות הסמרטוט) אבל לי זה מרגיש נכון וע"פ אחת הקלישאות הנטחנות יותר - להיראות טוב זה להרגיש טוב. אלא אם כן לקיתם בשפעת ורק כדור (בראש) משפר את התחושה.

החלטתי ללבוש הפעם:

טופ של HM
חצאית ג'ינס מקולקציית הג'ינס הנוכחית והמאוד מוצלחת של קסטרו
נעליים מזארה
חזיה שמבצבצת (פשע קטן אבל גם לי מותר) של HOPE
ומשקפי שמש שאחותי רכשה ביריד המעצבים דאשתקד, התחרטה והורישה לי.

צ'או, בלות.


אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...