יום שני, ינואר 18, 2010

להתלבץ' על האייץ' (אנד אם)

אם H&M היו טורחים להגיע כבר לארץ ולפתוח סניף שהוא לא בעזריאלי (מי מגיע לעזריאלי? הוא לא בדרך לשום מקום!) היה לפיצ'ר המקסים HM FASHION STUDIO באתר הבינלאומי שלהם שימוש מעשי ביותר.

בינתיים,לא נותר אלא להמתין בסבלנות המהולה בכמיהה, כחכות רחל לדודה (עדיף דודה שטסה במקרה לאירופה) ולהשתשע בפיצ'ר הממכר, המאפשר לכל חולמת גרדרובות להרכיב לוקים כאוות נפשה, על פי טעמה האישי וכמובן עם מגבלת כמות הפריטים שהוא מציע. ולא חסר, במיוחד בלשונית האקססוריז.

אני מתה על H&M. לא שזה סקופ העשור, אבל חוץ מההיצע והמחיר,הם מצטיינים גם בתחזוקה מעולה של המותג לאורך שנים ויודעים בדיוק מה עושים, איך ומתי. האתר שלהם למשל, בינתיים הגישה היחידה שלנו ל H&M בלי הטיסה לאירופה באמצע, תמיד מלבב ותמיד יש כמה שיותר סיבות להישאר בו. בעבר הוא אירח את האפליקציה החביבהMy Virtual Model אבל משום מה נפרדו דרכיהם ועכשיו אפשר למצוא באפליקציה הזו בעיקר בגדים משעממים מ'סירס'.

בחזרה לפאשן סטודיו. לשים אותי מול דבר כזה, זה כמו לזרוק את אימלדה מרקוס בחנות נעליים שלוש קומות, או במילים אחרות:

בשעה הקרובה, הניחו לאישה המשוגעת הזו להתחרע. והס מלהפריע.

וזה מה שיצא (חוץ מכאבי גב):



אחד לבוקר


אחד לביניים


אחד לערב


ואחד לאיש.


חייבת למצוא תירוץ טוב לעבור ליד עזריאלי.


צ'או, בלות.









5 תגובות :

  1. פצצות , אני כבר לא יכול לחכות....
    רק חבל , שלמותג מחכות , גם שיירות
    של ערסיות אלגנט , וקורטוב פרחות...

    השבמחק
  2. זה יקרה רק אם אלנבי יסגר הרמטית. ויפה שעה אחת קודם.

    השבמחק
  3. ה-ו-ר-ס-ת!!! כדאי שתדברי איתם ותהיי סטייליסטית הבית שלהם בארץ- כי עם כל הפרחייאדה פה- מישהו יצטרך ללמד אותם מה לעשות עם השלל....

    השבמחק
  4. רק שלא יעשו לנו קולקציה מיוחדת "מייד אין מרוקו" כמו שעשו בזארה.

    השבמחק
  5. רק שתדעו, בנות יקרות, שלפני כמה חודשים נפגשתי עם המנכ"ל והבעלים של החברה ולא הייתי כל כך בטוחה לגבי מה הם יעשו, אבל אני חושבת שהם ילמדו מהשוודים. יהיה בסדר.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...