יום חמישי, פברואר 04, 2010

Her Shocking Elegance

אם שהיתן בחלל החיצון לאחרונה, אולי פספסתן את העובדה כי בטקס ה'גראמי' האחרון התארחה גם נציגות כנענית כשרה וזאת כי הקליפ Her Morning Elegance של אורן לביא קטף מועמדות ל'וידאו-קליפ הקצר הטוב ביותר'. לביא אמנם הפסיד לבלאק אייד פיז אבל שוין, לפחות לא היינו נדושים כמו כל האחרים ולא נאכלנו ע"י מפלצת ירכיים רועשת (ביונסה, נו).

על השטיח האדום נחתה גם שיר שומרון, הדוגמנית מהקליפ (ל'יולי') ועוררה את סקרנותם של צלמי האירוע ושל משטרות האופנה ברחבי הרשת. שומרון עטתה שמלת ערב מתוצרתו של ויקטור בלאיש (זה משמלת החתונה של מלאני פרס ומכס השופטים של פרויקט מגעול). אותה שמלה, למיטיבות הזכרון, חבקה גם את שירז טל באחד מפרקי הפרויקט.

בלוגי האופנה ואתרי הסלבריקים טבחו בשומרון בזעזוע : אצל סטפני וליסה מהבלוג- Seattle Fashionistas נכתב: "בכנות, אני לא בטוחה מי היא אבל היא דוגמנית שלובשת שמלה כתומה מזעזעת. היא דוגמנית.. היא לא אמורה להיראות טוב בהכל? כנראה שלא. להתאים את השיער לאאוטפיט... it's a no can do ". באתר us.hadnews.com/ כתבו שהיא fairy princess goes down in flames ובאתר האנטרטיינמנט dose.ca העירו בטוב לב: "הדוגמנית/שחקנית הישראלית שיר שומרון מרימה גבות עם שמלת הגראמי שלה – מכל הסיבות הלא נכונות".

ומה בעצם הבעיה?

א. אם אם ג'ינג'ית – יש מיני גוונים אדומים שאת יכולה לעטות – כתום הוא לא אחד מהם.

ב. אם את כבר לובשת שמלה כל כך דרמטית – תני לה את הכבוד המגיע לה ואיספי את השיער. יש קו דקיק שעובר בין דרמה לטרגדיה.

ג. לא לובשים שמלה כתומה על שטיח אדום. זה כואב בעיניים גיברת!

מצד שני, אם את באותה רשימה, לא משנה איזה, יחד עם בריטני, קייטי פרי, ליידי גאגא מרי ג'יי בלייג' וריהאנה, יש מצב שהגעת לאנשהוא בחיים.

הו, הזוועה.


צ'או, בלות.


התמונות מ:Getty Images

ומכאן

3 תגובות :

  1. אח....הקנאה של מי שכתבה את הכתבה המגוחכת הזאת!
    שיר בחורה מהממת, רואים שהיא כל כך אצילית וכל הכבוד לה שהיא הגיעה לשם (מה שלא תצליחי לעשות בחיים שלך כנראה ומעניין למה את לא מעזה לשים תמונה שלך ויותר מזה:להסתיר את הקריקטורה בקופסאות על הפנים שאמורות לייצג אותך)

    בקיצור- שיר בחורה שנראת כל כך יפה- שלא משנה מה היא לובשת- היא מייצגת אותנו בכבוד שם! (חוץ מזה יש שאומרים שהאופי שלה הרבה יותר מדהים מיופיה!)

    השבמחק
  2. ברור שכל הכבוד לה וגם ציינתי את זה בסוף, אבל זו ביקורת אופנה לא ביקורת אופי ולכן כן משנה מה היא לובשת.

    אני די מעזה לשים תמונה שלי.. למעשה יש אחת כמעט בכל פוסט. WTF? 

    השבמחק
  3. אוי מי זה הטיפש מלמעלה! שקט שם! ככה זה טמבלים שלא מבינים הבנת הנקרא...חחח... פוסט מעולה וחבל שהטמבלית הכתומה לא נעזרה באנשים מקצועיים- במקום להפוך את השטי האדום למקפצה לקריירה היא הפכה לגזר... חבל

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...