יום שלישי, פברואר 16, 2010

The Powder Pixies

ש לי שתי חולשות (טוב יש לי קצת יותר אבל אני לא רוצה להעמיס) - האחת היא כל מה שקשור בבריטניה: אני סאקרית למבטא, לתכנים ולשנינות ולעובדה שלכל דבר שיוצא משם, למעט ויקטוריה בקהאם ושאר מוצרי פופ נחותים, יש ערך מוסף של אינטליגנציה וסוג מסוים של רוגע. אין סיטקום אמריקאי אחד שמצחיק ומאתגר אותי כמו 'מייטי בוש', 'הממלכה הקטנה' ו'ניצבים' ואין תכנית בידור ישראלית אחת שמוציאה אותי מאדישותי כמו חברי הפאנל הגאוני ב-Never Mind The Buzzcoks.

החולשה השניה היא ל- Tutorials כלומר תרגילי ה How To שיש ברשת. בפייבוריטס שלי דרים יחדיו תרגילי פוטושופ שהם דרך מצוינת ללמוד דברים חדשים ולהשתכלל בביצועים, ובסקאלה האחרת של היצירתיות - שיעורי איפור ושיער ביו טיוב. אני יכולה לשבת מולם שעות ועדיין לא ללמוד כלום. אבל זה כי אני עצלנית מדי בשביל להביא מראה וכלי איפור סלאש פריזור ולהתאמן אונליין. אני מעדיפה לצפות בעניין ללא מייקאפ, שיערי שזור בקליפס פלסטיק מהכל בשקל, להפנים את רוח הדברים ואולי להשתמש בהם יום בהיר אחד ומלא השראה. וכן, זה בדיוק כמו לצפות בשיעור יוגה בערוץ החיים הטובים וללעוס לאפה.

ערב חשוך אחד, לפני כמה ימים, שתי חולשותיי התאחדו להן נגדי והחליטו לרתק אותי לערוץ יוטיוב שגיליתי: סמנתה וניקולה צ'אפמן, שתי אחיות בריטיות כמובן, שהן גם מאפרות מקצועיות ובעלות סטודיו ללימוד רזי המקיאז' החליטו להפיץ את הידע על פני הרשת וללמד את נשות היקום כיצד לשדרג את פרצופן בלי לערב מחטים. הן פתחו את ערוץ Pixiwoo לשיעורים קצרים באיפור ופריזור, וגם אתר fashionface.tv (שלא עובד ב'כרום') ושם הן נותנות בביצועים מדהימים של עשרות סגנונות, לוקים של סלבריקיות, טרנדים, תסרוקות (לא מספיק) וביקורות על מוצרי איפור חדשים.

מה שהדהים אותי, מעבר לכשרון ולחינניות, הוא שלכאורה, צמד האחיות האלה הן בחורות לא מי יודע מה יפות. כלומר, הן לא מכוערות חלילה, הן גג חמודות. אבל ברגע שאיילייינר, מסקרה, ריסים מלאכותיים, גבות מצובעות ורוז' נכנסים לפריים, הופך הצמד החזרזירי לדיוות נוטפות גלאם שהשטיח האדום נאה להן. מה שמוכיח שיש לנו סיבה טובה לשריצה תמידית בסניפי הפארמים. כל שנותר הוא להשמיש בצורה תקינה את מה שאנחנו מגהצות בקופות בדבקות. ביאור קצר לזן הגברי: זה לא שאנחנו קונות יקר, אנחנו פשוט קונות הרבה.

הציצו ולימדו מה מגירת האיפור שלכן יכולה לעשות עבורכן:

איך עושים אודרי

כל האמת על גבות מודגשות וליפסטיק אדום

דיטה פון טיזאלייק

מראה הלנה בונהם קרטר לימים קודרים

Twiggy-woo

סוכריית פופ מפתה אה-לה קייטי פרי

ראקל וולש לערב גלאמרישס במיוחד


יש להן גם בלוג חמוד והרבה צ'ראם בריטי קריר אך חמדמד.

אם אתן מצליחות להדביק ריסים - תרימו טלפון.

צ'או, בלות.









14 תגובות :

  1. אין ספק שהבחורות האלה ניראות יותר טוב עם איפור. אני, כמוך, מתעצלת לנסות אפילו. מה גם שאני בחיים לא אדע למרוח אייליינר. זה בלתי אפשרי!

    השבמחק
  2. זה אפשרי אבל צריך שיתקיימו שני כללים:

    א. אימון קל
    ב. איילינר עם המברשת שהכי נוחה לך ואת זה מגלים אחרי שמתנסים...

    בהצ'לחה!

    השבמחק
  3. רק לי בתמונה השמאלית בסט הראשון היא הזכירה את לה טויה ג'קסון? בעצם, לא. את מייקל עצמו?

    השבמחק
  4. גיברת קאופמן הנכבדת, שמחתי בעיקר לקרוא את תגובתך על האיילינר! יאללה תזיזי הטוכעס ושדרגי. מחר אני באה לבדוק מה יצא.... כהרגלך פוסט הורס!

    השבמחק
  5. מגניב.... טוב שגילית לי את האתר הזה

    השבמחק
  6. הלוואי שהייתי נראית טוב גם בלי איפור )-:

    השבמחק
  7. זה כמעט בלתי אפשרי. אלא אם כן את נצר למשפחת רפאלי או משהו.

    השבמחק
  8. מה שאיפור יכול לעשות... בתמונות של הבנות זה ממש בולט. זה אחלה רעיון ללמוד ככה ברשת ללא צורך לצאת מהבית. תודה, אני רצה לבדוק.

    השבמחק
  9. בשניה שהתחלתי לקרוא את הכתבה וראיתי שהזכרת את "הממלכה הקטנה" ישר הדלקתי את הYES MAX והפעלתי הקלטה לתוכנית חח.. שמת לב שבתוכנית מתי שהם מתחזים ל"ליידיס" הם מאופרים בצורה לא רעה?

    השבמחק
  10. חחח לא, לא שמתי לב... הייתי עסוקה כנראה בלהיקרע..

    השבמחק
  11. אחלה כתבה שבעולם! אישית אני יותר אוהבת את המראה הטבעי אבל בהחלט קצת איפור לא יזיק להמון אנשים. שילוב של איפור-תסרוקת-לבוש יכול לעשות הבדל של שמים וארץ.

    השבמחק
  12. חח גדול !!! גם אני לא שמתי לב! איך גילית את זה?

    השבמחק
  13. גם אני חושב שאין כמו המראה הטבעי כי הוא בעצם זה שקובע איך האדם יראה,ולא כל השאר אישה יפה לא צריכה איפור.

    השבמחק
  14. אלו הבדלים עם ובלי! עדיין אני תמיד מעדיפה בלי...כשאני צופה באתרים של סדרות ישראליות לצפייה ישירה זה ברור שהמאפרות לא יודעות מה לעשות. תמיד הגיבורות מאופרות יתר על המידה וזה פשוט מגוחך.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...