יום שלישי, אפריל 06, 2010

קצת קוסמטיקה: הטוב והממש לא טוב.


אופנה וטיפוח הן כמו תאומות כוסיות - כשהן בנפרד הן מרשימות בכל אחת בזכות עצמה אך כשהן מהלכות יחדיו באנגז'ה אלגנטי הן מהוות חגיגה אמיתית לעיניים דואבות.
כל שמלה, או פריט גרדרובי מוצלח, פגזיים ככל שיהיו, שיוצגו בסמוך לעור פנים נטול מייק אפ ומסקרה יכשלו נחרצות במבחן הגלאם. לא חבל?
התירוץ הפופולרי 'אני לא יודעת להתאפר' קביל כמו לא לדעת לרכב על אופניים - זה רק עניין של לנסות כמה פעמים ובסוף זה עובד. אין אצלי לצאת מהבית (למעט סיבובים בצ'כונה עם הכלבה) ללא' ויש' מייק אפ, ברונזר, סומק, מסקרה ואיי ליינר וכמובן ליפסטיק או גלוס. הייתי פעם מזמן בהדרכת איפור של שעה בחנות של איל מקיאז' ולמדתי את הבסיס ואחרי זה ובעצם עד היום אני עושה השלמות מסרטונים ברשת. ובתור אחת שהמורה שלה לגרפיקה בתיכון הגדירה אותה כ'בעלת ראש טוב שמחובר לידיים שמאליות' (אז לא היה פוטושופ) תאמינו לי שללטף את הריסים עם מסקרה, הרבה יותר פשוט מלגרד אותיות מלטרה-סט או למקם לוגו עם סרגל ודבק UHU.

לכן מצאתי לנכון לשתף אתכן בהמלצות ממגירת הטיפוח שלי, ולשם הסיפתח בחרתי מוצר אחד שאני ממש אוהבת ומוצר אחר שממש איכזב.

המעולה:

לצערי, עם כל אהבתי לשמש ולויטמין D שהיא מספקת, יש לפנים שלי נטיה להתכסות בכתמי שמש מכוערים וחומים, סיוט שאין מייק אפ שיגבר עליו. בקיץ שעבר נשבר לי סופית מהכתמים ופניתי לקבל סיוע. המוכרת בבית המרקחת הפנתה אותי למדף של חברת Avene המתמחה במוצרים לעור ובמיוחד לקרם ההגנה שלהם Very High Protection Lotion כן, ככה קוראים לו. הוא מגיע בסקאלות הגנה שונות (אני רכשתי את ה-50+) ומאז שהתחלתי להשתמש בו בקיץ שעבר, וגם לאורך כל החורף האחרון, נעלמו להם הכתמים. הריח שלו עדין ולא משתלט, הוא נספג מהר ולא מותיר עקבות שמנוניים ויכול גם לשמש כבסיס לא רע למייק אפ.
הוא עולה בסביבות המאה ומשהו ש"ח אם אני זוכרת נכון ואני רכשתי אותו בקיץ האחרון בסניף בזל של ש.ר.מ פארם. אני משתמשת בו יום יום ואיכשהו הוא רק עכשיו מראה סימני גסיסה.


הגרוע:
אין מצב שבמגירת האיפור שלי לא ישכון אייליינר שחור. לא אכפת לו איזה צבע מונח לנו על השפתיים או אם בחרנו לשלב אותו עם צלליות - הוא שם, הוא עושה את העבודה וזה מה שמעניין אותו. אותי מעניין מתי אמצא את האייליינר שאוכל להיות נאמנה לו. היחיד שאהבתי עד כה נקנה בשוק הכרמל, היה כתוב עליו שאנל והוא היה פשוט מצוין. היה לו מכחול נוח (אני אוהבת את הקשיחים לא את השעירים), הוא היה שחור אבל היה לו אפיל מטאלי עדין וכשרציתי להוריד אותו פשוט קילפתי אותו בעדינות, כמו שמקלפים דבק פלסטי מהידיים. הכי נקי. האייליינר האחרון שרכשתי היה אכזבה שלא אחזור עליה בשנית: Eye Defining Liquid Liner של 'קליניק'. ולמה? ראשית, איכות הפס שהוא מצייר ירודה ביותר. במקום פס שחור ועז, מצטייר לו על העפעף קו אפרפר וחלושעס שצריך לעבור עליו כמה פעמים כדי למלא אותו. הללללו... זה אייליינר או צללית? שנית, יש לו כושר עמידה של פירור בקצה העין. גירוד קטן, דמעה סוררת מפיהוק צנוע, והאיילינר של קליניק מחליט לפרוש, להישאר על האצבע ולהיעדר מהעפעף לצמיתות. בקיצור, חרא מוצר. לשמחתי המחיר שלו הוא קצת פחות מ-150 שקלים ולכן מפח הנפש הצרכנית אינו עז במקרה הזה.


אשמח להמלצות. אני ממתינה בהתרגשות ככלה טרם חופתה.

שיהיה סופ"ש דבש,
וצ'או, בלות.









14 תגובות :

  1. אני ממש אשקול את הקרם נגד שמש הזה כי השמש כבר התחילה להפחיד אותי ואפילו אתמול בסופר פארם בהיתי במדף של אבן. כניראה שזה גורל.

    השבמחק
  2. ממליצה לך על תוחם אייליינר של דיור- Diorliner. מומלץ למרוח מתחתיו צללית קרם כדי לחזק את העמידות שלו אבל הוא מאוד מדויק ומאוד נוח למריחה. ברגע שאת מקבעת אותו עם צללית קרם הוא גם מחזיק מעמד שעות.
    הוא בדיוק נגמר לי אתמול והצטערתי מאוד.
    הבא בתור שאנסה הוא של גארלן, מקווה לא להתאכזב.
    אחלה פוסט!

    השבמחק
  3. אוי, מגרד לי באצבעות לעשות פוסט טיפוח משלי. תסבירי לי בהזדמנות הקרובה איך שמים אייליינר, כי בשלב המסקרה הוכתרתי ככישלון חרוץ והיד עוד נטויה.

    השבמחק
  4. אני מכירה את הקרם, למרות שלא יצא לי לנסות אותו. אבל לא כל כך הבנתי, הוא העלים לך את כתמי הפיגמנטציה שכבר היו? אם כן אני רצה לקנות כי יש לי בדיוק את אותה הבעיה.

    השבמחק
  5. ספי - זה מסר קוסמטי מהיקום :)

    לובה - תודה וסחתין!

    נעלולה תזכירי לי בפעם הבאה שאנחנו נתקלות, גם על המסקרה.

    סטנדינג- הוא לא העלים את הכתמים כמו שהם פשוט לא התחדשו ונעלמו מעצמם. אני הייתי גם בביקור אצל קוסמטיקאית לפחות פעם אחת בקשר לזה וגם קצת שיפשפתי עם לימון את הכתמים. אבל בעיקר מרחתי יום יום את הקרם. בהצלחה!

    השבמחק
  6. אבל לוליצ'קה... אני נראית כמו דודה של עצמי עם צלליות (וכל הדודות שלי זקנות), ליפסטיק(כולל גלוס שקוף) ואייליינר משווים לי יחדיו וכל אחד לחוד מראה שבין ליצן לקוקסינל, מייק אפ עושה אותי פלסטית ומוזרה...היחידה שיש לי הסכם שלום איתה היא המסקרה וגם אז זה כמו השלום עם מצרים-קר וכי חייבים..(אני משתמשת רק כשחייבים..)
    מה תאמרי?מה תגידי?
    חנשנשת.

    השבמחק
  7. אני אומרת שאין מצב. לכל אחת יש את תרכובת האיפור שתחמיא לה. או שטרם עלית על זו שתהלום אותך או שטרם למדת למרוח אותה כראוי...

    השבמחק
  8. אני חייבת להסכים עם גברת קאופמן (או הארון שלה) - אין דבר כזזה "איפור לא מתאים" יש "לא יודעת להתאפר" הרי איפור יכול להיות עדין ולהראות הכי טבעי שבעולם! חבל על תסביך הדודות :)

    השבמחק
  9. וכמו שתמיד אומרים על טעם וריח אין מה להתווכח...כל אחת ומה שמתאים לה...

    השבמחק
  10. גם אני, אחרי שרכשתי את האייליינר של קליניק התאכזבתי. אבל לומדים מטעויות וכל אחד מוצא את המוצר שמתאים לו :)

    השבמחק
  11. לגמרי. אני מתנסה עכשיו באייליינר של מאק. פרטים בקרוב.

    השבמחק
  12. אני תמיד מוצאת עצמי מחפשת אייליינר טוב ומתאכזבת כל פעם מחדש. האמת שאני מאוד אוהבת את מאק, אבל גרמת לי לרצות לצאת לחיפוש מוצרים קוסמטיים בשוק הכרמל.

    השבמחק
  13. גם מאחד האיילנרים של מאק הייתי מאוד מאוכזבת...יש לציין שטרם מצאתי אייליינר מובחר.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...