יום שלישי, אפריל 20, 2010

קום איל פו(ת)

הוזמנתי לפרזנטצייה הסופר מצומצמת של 'קום איל פו' בכדי לשטוף את עיני בקולקציית הקיץ אשר הוצגה בחנות המותג במתחם 'כולה' בנמל. מתחם שכולו נשיות צפון תל אביבית מהוגנת. היה לבן ומתורבת.

הנושא בו אוחזת הקולקצייה הוא מיתוג אישי, מושג המרחף מעל בית האופנה הזה מיום היווסדו שכן קום איל פו מיתגו את עצמם לאורך השנים כקוטור כנעני המחזיק באינספור אג'נדות חברתיות באקסטרים ועשו ככל יכולתן בכדי לקדם ולמנף את המושג המעומעם 'העצמה נשית': נשים חוצות גבולות, נשים תורמות, אתיקה בעבודה, צדק חברתי ושאר מחמדים סוציאליים, רק שבסופו של דבר, מדובר בבגדים, שעולים לא מעט.

אני מודה, עד לפרזנטציה, הצמדתי ק' סופית בכל פעם שאמרתי את שם המותג, וזאת בשל האובר פלצנות שהתלווה בעיני לאג'נדות הפרו נשיות הגדולות מן החיים, אבל אחריה הבנתי שהבנות בקום איל פו פשוט עושות מה שבא להן ומבחינה מיתוגית הן עושות את הכל נכון, גם אם עוכרות ישראל כמוני חושבות שזה מופלץ. ולמען האמת, זה כנראה עובד להן. אני גם לא קהל היעד שלהן. אני צעירה מדי, או לא מספיק רצינית ובטח לא מספיק אמידה כדי לרכוש פריט של קום איל פו, אבל יש הרבה שכן יכולות.

האפיל של קום איל פו היה ונותר בעיני כמלבושים של מרצה מילפית באוניברסיטה. תמיד יש בהם משהו 'אקדמי' כזה שלא מתערבב עם טרנדים אבל שואב מהם השראה ומקבל משהו יחודי משל עצמו. הקולקציה עצמה מוצלחת מכל הבחינות. הבדים נהדרים, הגזרות מחמיאות, התיפורים איכותיים והסטייל קפדני ומציג פרשנות אישית ונינוחה לטרנדים העולמיים. אני מרשה לעצמי לאהוב מרחוק, אך לא לחשוק.

נגיעה קלה ולא מוגזמת בטרנדים

גופיה ענוגה

גיברת שרה שהתנדבה לדגמן

טופ ומכנסיים ללא דופי. קלטו את הנעליים של המעצבת היפנית Chie Mihara

למעלה: קבלת שבת בחלל. למטה: נעליים של מיהארה

אי אפשר להתעלם ממיתוג טוב. מימין: מעטפה שיש בתוכה כפתורים ספייר, משמאל: מפית שהונחה לצד הפשטידוניות

הקטלוג צולם על ידי הצלמת הרנסאנסית מיכל חלבין ומוצג גם כתערוכה במקום שפתוחה לקהל הרחב עד ה-14 ביוני. למרות שציפיתי מחלבין ליותר דרמה, יש משהו בצילומים שקשה להתעלם ממנו. אולי כי שמי שלובשים את הדגמים בקטלוג הם דוגמנים זכרים, ביניהם הקולבון האנדרוגינוסי סתיו סטרשקו (ל'אלינור שחר').

בעיני זו דוגמה טובה למותג עם בטחון עצמי גבוה ואני אישית מעריכה את האומץ.

ליחצו להגדלה.

אז שיהיה שבוע נשי,

וצ'או, בלות.


אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...