יום שישי, אפריל 30, 2010

זהירות - סומק!


נפל לידיי רוז' חדש מבית m.a.c מקולקציית Riveting (בתרגום לעברית: 'ממסמר' או 'מרתק') שזכה לשם הנחשק Full Fuchsia. לאחר ניסוי הכלים הראשון הבנתי למה זכתה הקולקציה לשמה המפתה - התוצאה בהחלט מרתקת, אבל לא כמו שחשבתן. הפיגמנט בסומק הנ"ל כה מרוכז שאם נוהגים בו כאחד הרוז'ים ומרפרפים עליו את מברשת הסומק ואז משמישים אותה על תפוחי הלחיים, אפשר בהחלט לגשת לאודישנים לקרקס מדראנו וכנראה גם להתקבל: הלחיים שלי נעלמו לפתע תחת שכבת פוקסייה עזה ועקשנית ורק טיוחים עזים בעזרת ספוגית המייק אפ השיבו אותן למצב נורמלי.


אבל שלא תבינו לא נכון - הסומק מצוין. יש לו גוון נפלא שנשאר הרבה זמן והוא איכותי כשאר המוצרים של מאק, אבל הייתי מוסיפה להוראות ההפעלה שלו שתי המלצות:

1. למרוח בזהירות! ולא להשתמש במברשת הסומק. מספיק לגעת בו בקצה האצבע, למקם נקודה אחת של צבע על כל לחי, להטמיע אותו בעזרת האצבעות ואז לפנש עם מברשת הסומק, אחרת תקבלו לוק של טרגדיית קאבוקי על הלחיים שלכן.

2. הגוון הזה מומלץ בעיקר לבהירות ולאלה שמסרבות להשתזף. הוא מאוד בובתי ועלול להיראות מעט מגוחך על עור כהה יותר.

אתמול בערב נחתה אצלי חברה טובה שהגיעה לקבל עזרה עם עיצוב האתר שלה. היא היתה בדיוק אחרי סשן טיגון ראשון בים וחזרה משם צרובה למשעי. כשפתחתי לה את הדלת וראיתי את הלחיים הבוערות שלה, הייתי בטוחה שגם לה היתה תאונת פוקסייה וכל כך שמחתי שעומדת מולי מאפרת מקצועית שגם לא הצליחה להשתלט על הרוז' העצבני. טעיתי. היא פשוט נשרפה עמוקות.

אז הפנימו את המידע, קשטו את הלחיים בתבונה ושימו קרם הגנה.

שיהיה סופ"ש דבש,

וצ'או, בלות.


3 תגובות :

  1. למאק יש מוצרי איפור נפלאים, אבל לפעמים אפילו נפלאים מדיי :) כמו תרופה, צריך תמיד לקרוא את ה"מאחורה", אבל היי, את צודקת...אין מאחורה, מה יהיה? :)

    השבמחק
  2. יהיה טוב! כל עוד נמשיך להתאפר בתבונה :)

    השבמחק
  3. הסומק הזה של מק באמת מתאים רק לבהירות אור עם מרקם חלבי, יש לי חברה בלונדינית מהממת והיא משתמשת בסומק הנ"ל וזה מחמיא לה בטירוף, מראה בובותי אך חי וזוהר ביותר.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...