יום חמישי, אפריל 08, 2010

בעור הבוקר


נחתנו השכם בבוקר דאתמול אני וקולגותיי בסטודיו המהקוצע של מעצבת נעלי ותיקי העור דניאלה להבי ונשנשנו בצקי בוקר על הבלקון הצופה מבית פנורמה על דרום תל אביב רבתי. מסתבר שיש שם כמה שטחים ירוקים. בילינו בנעימים, הצטלמתי לטור החדש בבלוג של גאלה וגם פניתי בתום הלעיסה להציץ בקולקציית הקיץ ששמה אמנם Ocean אך בהחלט לא מומלץ ללכת איתה לים, בעיקר מפני שכל הפריטים בקולקצייה עשויים עורות המיובאים מאירופה - חומר שאני באופן אישי לא ששה לנכס לעצמי אבל אחד שיוצר פריטים שאפשר ללכת איתם מרחקים רבים ושנים לא מעטות, כך שכל אחד והשיקול שלו.

שוב השתעממו חברותיי הפעוטות אבל אני שמעתי את עצמי פולטת לא אחת "הממ.. לא רע" בעיקר במחלקת הנעליים. התיקים מעט משמימים בעיניי וצריך יותר ממשטחי עור מטופלים כך או אחרת כדי להגניב את נשמתי. אבל עם נעליים קל לפתות אותי. אמנם אין להן את אפקט ה"וואו" אבל הן בהחלט מסוגלות לתת טוויסט יוקרתי וטרה-אלגנטי לכל אאוטפיט באשר הוא.


לא וואו אבל טרה-אלגנט




הפקת אופנה קטנה בפינה.

בלרינה פלוס פקקים שווה ספורט אלגנט.

הממ.. לא רע.

ממני לא יעשו תיק - כלבה של המעצבת. זיהיתי שיש עליו קולר משובץ אבני סוורובסקי של מעצבת הקולרים ההורסים מיכל ברזילי אבל לא הצלחתי לצלם אותו כראוי. גם לסנופי יש אחד והיא נראית כמו נסיכה.

הקטלוג מקסים בעיני על אף שהוא פשוט פשוט פשוט. ראשית, כי הצבע שלו, תכלת בגוון 'אקווה', תמיד עושה לי חלושעס בברכיים. שנית, הסטיילינג הצנוע של מעיין גולדמן (שיודעת גם להפליא באוונגרד פרוע על טרי פויזן) שנותן לפריטים לדבר בעד עצמם ולא מתחרה איתם על תשומת הלב. לא תמיד צריך לצעוק בהומואית.

ענוג ענוג

פשוט פשוט

את כל הפרטים הנוספים כולל מחירים (גבוהים) ניתן לראות באתר הבית של המעצבת.

אסיים בתרומתי הגרדרובית לבוקר השמשי-גשום-קר-ואז חם לאללה הזה:

שמלה: יד שניה מ'פומרנץ' בדיזינגוף
גרביונים: ממש לא זוכרת
עקבונים נחשיים: 24/7
משקפייש: דיור
קשת עם נוצת טווס קטנה: ברשקה
עגילים: מחנות שוק על אבן גבירול, לא רחוק ממגדל המאה
תודה לגאלה שצילמה ואף החמיאה בבלוגה. מואה.


שיהיה סופ"ש דבש,
וצ'או, בלות.

4 תגובות :

  1. אבל בלה יקרה שלי, הנעליים אכן לא וואו, ולצערי אצלי יצרו feel של כשנעלי נוחות פוגשות שעמומון מעבר לפינה. עניין של אפרוריות האאוטפיטים שלי, כנראה P:

    השבמחק
  2. אז כשאת מתלבשת - תתחילי עם הנעליים.. :)

    השבמחק
  3. לגבי התיק החרדלי המ-ה-מ-ם!!! הוא לא יקר ביחס לתיקי עור גדולים בכלל - הוא אפילו מפתיע במחירו, אבל אהבתי את אותו הדגם המוקטן באדום - אני חושבת שבקרוב אבקר לי "במקרה" בחנות הקרובה וארכוש לי אותו - פשוט "מאאאאסט"!!!

    השבמחק
  4. אם זה יוצא בחנות בבזל תרימי טלפון, נעשה קפה :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...