יום חמישי, מאי 06, 2010

נו בוטוקס.


לצערי, נעוריי חלפו עברו די מזמן, מאה שנה בהערכה גסה, ולמרות שאני מנסה לתחזק נעורים פנימיים ולא להזדקן באטיטוד, אני כבר מאתרת קמטים חדשים שמתעקשים להסגיר את שנת הייצור שלי (1974, למתעניינים) . המצח כבר מעוטר בקמטי הבעה, בצידי הפה כבר התקבעו פסי החיוך ואין מנוס מלהודות סופית שהגיע הזמן להצטייד במיני תכשירי טיפוח המיועדים למתחדשות בקמטוטים.

על כן יצאתי לבדוק שתי סדרות מוצרים לעור המתבגר משני מותגי קוסמטיקה שונים, שאמנם מיועדים לגילאי ארבעים פלאס, אבל היי עוד ארבע שנים אני שם, בטח לא יזיק להתחיל לתחזק שגרת טיפוח הראויה לגיברת מתבגרת.

סדרת המוצרים הראשונה שבדקתי היא Elasto Lift מבית קרליין הישראלית, סדרה לחיזוק העור ולהשבת האלסטיות המתמקדת בלוחמה באקלים הישראלי ומיועדת לבנות 45+. מתוכה ניסיתי שלושה מוצרים: קרם עיניים משקם, מגה-סרום וקרם הלילה Over Night Lifting Cream.

הזנתי את עור פני במוצרים הנ"ל לתקופה של שלושה שבועות ואלה המסקנות:

המוצרים מצויידים במרקם עדין קטיפתי ונעים, ובניחוח קליל וכמעט בלתי מורגש ובאופן כללי תענוג לעבוד איתם. במרוצת שלושת השבועות אכן הרגשתי שהעור שלי מטופל ומושקע ומרגיש מוצק ו"מורם" יותר, אבל הקמטים נשארו איתנים. דהה. עם זאת, לא יכלתי להתעלם מהערה של חברה שלא ראתה אותי הרבה זמן: "הפנים שלך נראות ממש טוב". לצערי, כמו בכל פעם שאני מנסה מוצר של קרליין, התלוו לתקופת השימוש גם חצ'קונים בלתי רצויים באיזור הצוואר ולכן נאלצתי לנטוש את המוצרים. מעניין לדעת אם זה קורה רק לי.

מחירים (אני מקווה שהם העדכניים ביותר): 200 ש"ח, קרם יום: 195 ש"ח, קרם עיניים: 190 ש"ח

על כן עברתי לסדרה חדשה לטיפוח הוייז'ות הצעירות המיועדת אף היא למיצוק בנות הארבעים פלוס: Youth Code של לוריאל המושקת בארץ בימים אלה והמכילה שלושה מוצרים: תמצית לטיפול אינטנסיבי, קרם יום לטיפול בקמטים וקרם עיניים לטיפול בקמטים כהויות ונפיחויות באיזור העיניים.

מסקנות: קרם העינים אוחז במרקם כבד מעט ובניחוח קליל אך ברגע שמורחים אותו, הכבדות שלו נעלמת. התמצית נעימה למריחה ונטולת ריח כמעט וקרם היום מעט דביק ומדיף ניחוח כימי קל. גם הפעם, בדקתי את המוצרים לתקופה של שלושה שבועות וגם כאן, הקמטים לא דעכו והכהות שיש לי באופן קבוע מתחת לעיניים לא ממש עברה מן העולם אבל עור הפנים אכן מרגיש מוצק ומטופל יותר ונראה מבסוט באופן כללי. אותה חברה נשאלה שוב איך נראים הפנים שלי והיא החמיאה אך עדיין היתה בעד הסדרה של קרליין.

מחירי השקה (לאורך חודש מאי) לשלושת המוצרים: 129.99 ש"ח
בנוסף, בקניית מוצר אחד תקבלו 40 ש"ח הנחה על המוצר הנוסף - ויש כפל הנחות.

אני ממליצה בחום על שתי הסדרות, כיוון שלמרות שהן לא שינו באופן דרסטי את פגמי עור הפנים שלי ואין כמו ביקור עונתי אצל הקוסמטיקאית, מומלץ בכל זאת לתחזק שגרת טיפוח יומיומית ולו בכדי להעניק לעור לחות מספקת וכמה דקות של ביוטי עם עצמך בבוקר ולפני השינה.

סוד קטן: חברות הקוסמטיקה מתהדרות בנוסחאות חדשות ובמרכיבים עם שמות מפוצצים והבטחות מופלגות והאמת היא שהחומרים האלה אכן מצויים בתכשירים, אך בשל סכנת תביעות המרחפת תמידית מעל לראשן של החברות, כמות המרכיבים המשפרים לכאורה שמוחדרת למוצרים היא קטנה ביותר ולכן האפקטיביות שלהם תמיד מוטלת בספק.

קמטים לא נעלמים או מתכווצים בעזרת קרמים אבל כשמזינים את הפנים הם בהחלט פחות בולטים, לכן חשוב לתחזק שגרת טיפוח של יום ולילה, להגן על עור הפנים עם מסנן קרינה, לשתות הרבה מים ובעיקר להקפיד שהבפנוכו לא יזדקן.

אז יאללה, לחזק את הביוטי,
וצ'או, בלות.






5 תגובות :

  1. אני מתה על הבלוג שלך וקוראת נאמנה!
    השאלה תמיד היא אם להתחיל לנסות את הקרמים מליגת העל (לפחות במחיר)- אסתי לאודר, קאריטה וכו'.. הכל בולשיט אבל אף אחת לא רוצה להזדקן ואחד מעשרות החומרים שיש בקרם חייב לעשות את העבודה..וגם אותי המוצרים של קרליין מחצ'קנים ומבאסים..

    השבמחק
  2. תודה ג'ו! אני חושבת שזה בעיקר עניין של תקציב כי יוצא לי לראות לא מעט ביקורות של עיתונאיות ביוטי שמנסות מוצרים סופר יקרים ולא תמיד נופלות מהביצועים. לשיקולך.

    השבמחק
  3. שיט אני עומדת להזדקן!
    בעקבות רגישות לא יכולה להשתמש במוצרים של שתי החברות P-:

    השבמחק
  4. אני כל כך שונאת קמטי הבעה ומנסה להילחם בהם כל החיים. תמיד קניתי תכשירים יקרים והתנסתי בבוטוקס פעמים רבות, כדי לטשטש ואף להעלים אותם, אבל שום דבר לא נלחם בזמן. שמחה שאת ממליצה פה על דברים בעלי מחיר נוח וזמינות נגישה!
    אפרת צנחני

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...