יום רביעי, מאי 26, 2010

גוד לק.

כמנהגי החביב, להקריב את אחד מאיברי גופי למשימת נסיינות, התנדבתי להימרח בשניים מגווני הלקים החדשים אשר השיקה זה עתה רשת האיפור והטיפוח WOW COSMETICS. אני נוטה לחבב מאוד את המוצרים של הרשת, בעיקר כי הם מאוד מתחשבים בכיס וכי מעולם לא התאכזבתי ממרכולתם. צלליות העיניים שלהם מקסימות ויעילות ואני חוגגת לא מעט על השפתון האדום אדום שלהם שתמיד קוצר מחמאות ולא יורד אחרי שלוק מיץ ועל אף המחיר הכמעט חשוד, מעולם לא סבלתי מתופעות לוואי המאפיינות מוצרים שעולים קצת. מה גם שזה פשוט תענוג להסתובב בחנות שלהם (בסנטר למשל) עם סלסלה שמקבלים במקום, למלא אותה כיד המלכה, ולהיפרד מגג חמישים השקלים בעת הרכישה.

אבל נחזור ללקים. מתוך קולקצייה של 50 גוונים, הגיעו אל מגירת הטיפוח שלי שני גווני ניאון בורוד בזוקה ובצהוב זוהר:



המריחה: נוחה למדי ואינה מתיימרת לחדש בטכניקה ובעיצוב המברשת.

העמידות: הלק שרד שלושה ימים שלמים ללא התקלפות ובטח יכל גם יותר אם לא הייתי מחליפה לגוון אחר. הוא עמד יפה בשטיפת כלים נטולת כפפות וצלח את שטיפות הידיים התכופות שלי (לא, אין לי OCD, אני לא מקרצפת, אני פשוט אוהבת שהידיים שלי נקיות ומבושמות, במיוחד אחרי סיגריה).

הלוק: אהבתי מאוד מאוד את הגוון הורוד (מס' 407) הוא קיצי, מחמיא ואופטימי ועושה שמייח לציפורן. הגוון הצהוב לעומתו (308) לא ממש תואם לגילי המופלג ומוצאי האירופי-בלקני (אבל על יוצאות תימן הוא יהיה לוהט). בגדול, עניין של טעם אישי.

כדי להיות בטוחה במאה אחוז שאני לא מפספסת שוס זרחני שאלתי את נועם מה דעתו על הלק הצהוב מייד עם תום מריחתו. "זוועה" הוא פלט, "לכי מפה, זה מסריח". מסקנה: גברים בקטע של לק זה כמו כלבים. הם לא יכולים לסבול את הריח שלו או של חומר ההסרה שלו והם לא עומדים בסאונד של פצירה.

(צילום: סטודיו מישלי)

המחיר המגוחך של הלקים הינו 7.9 ש"ח וניתן להשיג אותום בסניפי הרשת.

בעקבות הסערה שהתחוללה בבלוג מה בבקבוק אשר נסבה סביב החומר הרעיל Toluene והלקים של CHIC, מיהרתי לבדוק אם אותו חומר מצוי גם בלקים של WOW. הוא לא. אפשר למרוח בבטחה.

אבל בכל זאת הערונת לפני סיום - הקומוניקט מבשר כי הלקים "מיובאים הישר מאירופה" אך עיון מהיר בתווית הבקבוק מספר כי הם למעשה מייד אין צ'יינה. מאירופה, הם הגיעו אולי דרך טיסת קונקשן, אבל זה לא ממש נחשב.

מוצרים משלימים:
עט אצטון: 8.90 ש"ח
פצירות: בין שני שקלים ל-9.90 לפצירה
מייבש לק מקצועי: 11.90

שיהיה קיץ צבעוני,

וצ'או, בלות.








2 תגובות :

  1. בחיים לא חשבתי להתקרב אל מוצרים בסגנון "הכל בדולר" אבל אם את - יקירתי המעודכנת עושה זאת ללא בושה, אז מי אני... מתי הולכים?

    השבמחק
  2. WOW זה ממש לא מוצרים של הכל בדולר, הם פשוט אחלה מוצרים! אז.. מתי את בסביבה?

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...