יום שני, יוני 14, 2010

אלומת העולם - ביקור ב"אלומה" במתחם בזל


מתחם בזל הוא הוא "החצר האחורית" שלי. אני קונה שם ירקות ופירות, אני קופצת לבית המרקחת כשצריך ומאכלסת את בתי הקפה כשבא לי לצאת ולנגוס במשהו.
בכל סיבוביי במתחם, אף פעם לא יצא לי להיכנס ל-ALUMA, החנות המרשימה של המעצבת אלומה קליין על פינת אשתורי הפרחי ואלקלעי. אבל בשבוע שעבר נשברתי - וביקרתי.

יצא לי להכיר שתי בחורות מקסימות ומוכשרות - אלומה קליין המעצבת, ושותפתה העסקית קרין בלום. הן קיבלו אותי בחביבות אין קץ, שמחו לנדב מידע ולענות על השאלות שהנחתתי עליהן ללא הרף, אבל יותר מהכל, הן הציגו בפני קולקציה הורסת ביותר, עם ניחוחות של מקומות ותקופות אחרות ולרגע שכחתי שאני עדיין במרכז תל אביב.

אלומה התחילה את הקריירה שלה בלונדון, ומכרה את הבגדים המושקעים והנוסטלגים שלה בהרודס ובסלפרידג'ס, בנימן מרקוס באל.איי ודגמיה אף הידסו בשבוע האופנה בפריז ובלונדון. ב-2008 היא הגיעה ארצה ופרקה את הקולקציות שלה כאן בתל אביב, בחנות המרווחת שמקושטת בתמונות ופסלי ציפורים.


הקולקציה - מדהימה. בין מכנסיים בגזרות מעולות ומחמיאות, שמלות על זמניות ופריטים שנראים כאילו נלקחו מרחבת ריקודי הצ'רלסטון, אלומה מצטיינת בכיסויי כתפיים עשויים בעבודת יד ומשובצים בכפתורים נוסטלגיים ומקוריים שמגיעים מעשורים קודמים ורחוקים. אפשר לפאר בהם שמלות או לזרוק על גופייה עם ג'ינס ולהמם את הסביבה.


געגועים לשנות העשרים.

מכנסיים מצוינים ומחמיאים.

Neckpiece הורס.


המחירים - יקרים, אך מוצדקים. החומרים, ההשקעה, העובדה שכל פיס כמעט נעשה בעבודת יד והכשרון של אלומה בהחלט מצדיקים פריסת תשלומים עד בוא הנכדים. ומה שיפה, אך מעציב את דלות העו"ש הוא שאין אלטרנטיבות זולות יותר בחנויות הריטייל.

גופיות וחולצות : 595 ₪-180 ₪

טוניקות: 850 ₪-490 ₪

שמלות: 3200 ₪-650 ₪

מכנסיים- 860 ₪-520 ₪

עליונות- 920 ₪-390 ₪

Neckpieces- 1350 ₪- 680 ₪

אקססוריז- 720 ₪-80 ₪

צ'או, בלות









4 תגובות :

  1. אני פחות מתחברת לעליונית עם פרנזים, אבל יש לה פריטים יפים בהחלט.
    (כייף לך שם בבזל :)

    השבמחק
  2. פריטים ממש מיוחדים. החנות נראית קצת "חו"ילית"...אהבתי!

    השבמחק
  3. ציפור נדירה ויפייפיה , תענוג של קולקציה.

    השבמחק
  4. וואו, כיסויי הכתפיים יפים ברמות שלא ניתן לתאר בכלל!! מזכיר לי טיפה מספר פריטים מהקולקציה של אלון לבנה.

    שרונה

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...