יום שלישי, יוני 29, 2010

בארץ החיוכים

כמה כיף פה בבנגקוק. תחושה של חופש משכר, תזונה עילאית ואנטי סרטנית (ע"פ מחקרים!) ומסיבות שמחות. וחיוכים, כל הזמן חיוכים. הנשים התאילנדיות שאנחנו פוגשים פה פשוט מתוקות להפליא. הן כל הזמן מחייכות והן לא צריכות סיבה או תירוץ בכדי לעשות את זה. עוד לא יצא לי לצלם פה את הבנות היפהפיות שלבושות מדהים ולא חסר כאן כאלה. והן מבחינתי התשובה המוחצת לכל מי שטוען ש'חם מדי בשביל להתלבש יפה בארץ'. פה הרבה יותר חם.

אנחנו הולכים כמעט מדי ערב לרקוד במועדונים שמנגנים את הלהיטים העכשוויים ובכל פעם אחנו מוקפים בנשים תאילנדיות מחוייכות ולרוב יפות מאוד, שאוהבות להתיידד ולרקוד ולהשתולל ולחבק ולעשות 'לחיים' בכל הזדמנות והאנרגיות הטובות פשוט פורצות מהן. התיירות לעומתן זוכות בפי לכינויים המחמיאים: 'שקיות אשפה','חביות בירה' או 'פרות' וזה לא שהן עתירות משקל, הן פשוט חסרות שיק בסיסי, מתעקשות לתחזק מבט נטול מוג'ו והדבר היחיד שמעניין אותן זה להסריח מבירה. אז מה שווה כל הבלונד הזה.

בא לי לצעוק עליהן - הלללו, אם לא שמתן לב אתן נמצאות בוואחד מטרופוליטן, אז למה אתן מתלבשות כאילו חזרתן מהים??

הביקורים שלי בדוכני בגדים ברחוב ובקניונים לא פוסקים. הכל יפה וטרה-שיקי, הבדים דקיקים ומתאימים בול לחום הכבד (ועכשיו 'חורף' פה!) והעיניים שלי לא יודעות מנוח. וכמו שאומרת נעלולה - בא לי בא לי בא לי!!

אז הנה שמלה שהיתה 'בא לי' ועכשיו היא שלי. קניתי אותה בדוכן ברחוב. (מאחורה היא נקשרת בסרט):

הגיברת מתיידדת עם המקומיים. התיק גם הוא מכאן.

וממנהלת שיחות עם כלבים ברחוב. התאילנדים מתים על כלבים וחתולים. אל תאמינו לשטויות שמספרים לכם עליהם.

גם הפפיון נרכש כאן

אגב, הנעליים מהפוסט הקודם, שמככבות גם כאן, התגלו כנוחות להפליא להליכה, קיפצוצים לצלילי להיטים ובאופן מפתיע אינן גורמות לכף הרגל לשחות בזיעה כחזיר במיונז. חששי הוא שלא אסתפק בזוג אחד. או שניים. אוף!

חיוכים מהרחק מעבר לים,

וצ'או, בלות





3 תגובות :

  1. גם בפוסט הקודם וגם באיזה העלת לי חיוך גדול. איזה כיף לראות אותך צוהלת ושמחה. שימשיך בכיף גדול!

    השבמחק
  2. למרות ההסתיגויות שלי מתאילנד - עשית לי חשק.
    אני חושבת שזה צירוף של הבמט הכמעט מסומם שלך מרוב אושר, הקניות והצורך הנדיר שלי באיוורור!
    תעשי חיות! D-:

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...