יום ראשון, יולי 25, 2010

פרויקט ליבנה


יצאתי בשבוע שעבר לפגוש את אלון ליבנה, הזוכה בתכנית 'פרויקט מסלול' גרסת כנען, בכדי להתרשם ממרכולתו המעוצבת. ליבנה, קיבל אותי בחביבות רבה בבוטיק היפה שלו על דיזינגוף פינת ארלוזרוב, והדריך אותי בנבכי הקולקציה, על אף ששנינו נראינו כאילו הקצנו משינה לפני פחות משעה. הייתי בטוחה ששוב אצפה בפריטים גיאומטריים, נוקשים ו'עכבישיים', שאיתם הטביע ליבנה את חותמו בתכנית אך הופתעתי לגלות שמלות רכות ונשיות, מעוטרות לרוב באקססוריז מקסימים מעשה ידיו, מלוא הקולב פריטים ענוגים אך מתוחכמים, ושמלות כלה עוצרות נשימה. ואני לא מתלהבת משמלות כלה בימים כתיקונם. הקולקציה הנוכחית אמנם שואבת את השפעתה מחגיגות החינה המסורתיות, אך הפריטים רומזים אך בקלילות על מקורות ההשראה וממש לא עושים חשק לשים שיר של מרגול ברקע (הסאונדטראק בחנות היה דווקא האלבום החדש והמדהים של גרוב ארמדה).

בין היתר, ליבנה יוצר מיקס מתוחכם ומסקרן בין בדי וינטאג' מקוריים (למשל מבית גוצ'י) לבדים חדשים יותר, מה שמעניק עניין וקסם מוסף לפריטים. ללא ספק מדובר במעצב עם ראש יצירתי, ידיים כשרוניות ואהבה בלתי נלאית לאופנה ולמי שלובשות אותה.

פינת חמד עם אנרגיות טובות


קופת הבוטיק - שניצבת מאחורי פסנתר

חלון הראווה ההורס, שלא רואים כ"כ טוב אבל הייתי חייבת

המחירים אינם נמוכים אבל המשקיעות יוכלו למצוא גם טופים שווים בסביבות ה-400 ש"ח והמשקיעות יותר יוכלו להתפרע ולרכוש לעצמן פיס שיעמוד במבחן הזמן.

להתרשמותכן:

טופ חייתי

מן הקטלוג

שימו לב לאקססורי הנד-מייד. יפהפה

מן הקטלוג #2
שמלת כלולות פודרתית וענוגה.

צילומי פריטים: טל טרי
צילומי קטלוג: דודי חסון

טווח המחירים:

לקולקצית הקיץ 299-3500 ₪

לקולקצית שמלות הכלה 4500-14000 ₪ להשכרה ובתוספת של 30% לקנייה.


איחלתי למעצב בהצלחה.


צ'או, בלות.














אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...