יום חמישי, יולי 29, 2010

תכשיט כתמר

לאחר כשנתיים של היכרות לא רשמית פלאס שני אייטמים שכתבתי במדור שלי (לשעבר) ב'את' על מעצבת התכשיטים תמר אריכא, בעלת מותג התכשיטים הנד מייד 'תמרא', הבנתי שהגיע הזמן שניפגש.
קבענו בקפה במתחם בזל ומהרגע הראשון שפגשתי אותה ועד היום, בשיחות המסנג'ר המזדמנות שלנו, לא הפסקתי להתרשם מהאישה הגדולה הזו. באמצע החיים החליטה אריכא שנשבר לה מלהיות שכירה בתחום ההייטק ושבא לה יצור קטן משלה בבית והחליטה ללדת גם ילדה מתוקה וגם ליין תכשיטים בעיצובה, החליטה וקיימה. אבל כיוון שזהו בלוג על אופנה ולא על אימהות, נתמקד בתכשיטים.

הקולקציה שיצרה אריכא לקיץ 2010 ממשיכה בקו הייחודי שיצרה לעצמה בשימוש בחומרים טבעיים כצדפים, עור ואבני חן המשולבים בחומרים תעשייתיים כמתכות וקריסטלים. התוצאה - הורסת. הפריטים אמנם עמוסים בכל טוב אבל הם קלילים ביותר ואינם מכבידים על האיבר שנושא אותם. בדקתי על עצמי.

בקולקציה אפשר למצוא צמידי עור צבעוניים ועדויים בכוכבי ים צבעוניים שנכרכים על היד מספר פעמים, שרשראות וואן פיס עם אלמנטים משתנים וצמידים/שרשראות עשויים חוטי סיליקון מצבעים שונים בשילוב נגיסוניי מתכת מצופי כסף/זהב ושרשת מתלפפת עם קריסטל סברובסקי וגם כפכפי אצבע מתוכשטים.

צפו והינמסו:







מסתבר שגם סלבריקיות מהנכר כמייסי גריי, נשות הקאסט של 'היפים והאמיצים' והמלבישות של 'עקרות בית נואשות' אוהבות את התכשיטים של 'תמרא', וזו הסיבה שהם זכו פעמיים לפרגונים במדור שכתבתי:



את התכשיטים ניתן להשיג בחנות "בסט סלר" בכפר שמריהו וישירות דרך תמר. כל הפרטים בקבוצה של המותג בפייסבוק.

והנה תמר, מספרת על פועלה ב'המקצוענים' עם שירה פליקס בערוץ 10

מקווה שהתרשמתן ממש כמוני.
צ'או, בלות.










4 תגובות :

  1. גיברת קאופמן,
    לפעמים הניסוח והמנימליזם שלך פשוט מנצחים!
    את ישירה, נטולת אגו, ומביטה לכולנו בלבן של העיניים - תענוג!!!
    מקווה שעוד ייצא לך לכתוב רבות על "תמרא"....
    פשוט...נהדרת!

    תמר אריכא

    השבמחק
  2. ברור שייצא.... כי את תמשיכי לספק לי סיבות טובות :)

    השבמחק
  3. אני רוכשת את העיצובים של תמרא באופן קבוע, ומביאה כמתנות לבתי ולכלתי המתגוררות בקנזס סיטי. הפעם הבאתי סנדלי אצבע שזכו להצלחה מסחררת, ומיד קיבלתי הזמנה לעוד...

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...