יום ראשון, אוגוסט 22, 2010

מעצבת זהב

זומנה הגיברת אל חנותה של מעצבת התכשיטים טובי בפרבר בחנות השקטה שלה בבן יהודה 158 בכדי לצפות ולהתנסות בפועלה התכשיטני. על אף שנתקלתי פה ושם בשמה של פרבר, לא הכרתי את העבודות שלה ולכן באתי ללא ציפיות.

בחנות, שקיימת משנת 2007 מוכרת פרבר את מרכולתה המוזהבת בעיקר ועושה שימוש בזהב 'נא', כלומר כמה שיותר קרוב למקור המחוספס שנראה כאילו הרגע נחצב אי שם בארצות רחוקות, מה שמשתלב יופי עם אבני החן האיכותיות שמצטרפות אליו בסוגים שונים של עדיים, ועדיין איכשהוא, מותיר רושם של פיס עדין, נשי ויוקרתי.
המחירים - אינם זולים, אבל לא ציפיתי שתכשיטי זהב שכאלה יהיו נוחים לכיס. ובכל זאת, שווה להשקיע בפריט שכנראה יעבור לנכדות שלכן אי שם בעתיד.

הייחוד בתכשיטים של טובי פרבר הוא המיקס אנד מאץ' שלא חשבתי שאפשרי בתכשיטי זהב. חלקם הגדול של הפריטים הוא מודולרי ומעניק כמה וכמה אופציות לעונדת.

אפשר עם, אפשר בלי. 8,200 ש"ח

כל מי שמגיעה לחנות מוזמנת להתייעץ עם טובי, גיברת חביבה ולבבית, ולנסות להתאים לעצמה את התכשיט ההולם ביותר עבורה. השרשראות גם הן מודולריות ואפשר להוסיף או להחסיר מהן אייטמים, ולקראת החגים, מוצעת גם קולקצייה מיוחדת העשוויה מזהב 18-24 קראט ומשלבת יהלומים, אבני חן ותליונים מיוחדים וגם אותן, כאמור, אפשר לפרק ולהרכיב ע"פ כל גחמה וטעם אישי וגם לשנות את האורך שלהן כאשר עונדים אותן.

6,500 ש"ח

13,600 ש"ח

7,400 ש"ח

ועוד קצת מיצירותיה של פרבר:
950 ש"ח

3,300 ש"ח


12,500 ש"ח
3,300 ש"ח


9,400 ש"ח

למתחתנים (יש גם טבעות נישואין יפהפיות) מוצע מבצע שיסתיים בסוף דצמבר 2010- כל הרוכשים טבעת נישואים אצל פרבר, יקבלו 15% הנחה לחליפת חתן של דורון אשכנזי. יש גם טבעות לחתנים.


שיהיה לכן שבוע זהב
וצ'או, בלות.






2 תגובות :

  1. אחותי רכשה אצלה זוג עגילים לא מזמן ואני מודה שהתכשיטים שלה יפים!

    כבר קניתי טבעות נישואין, אבל עכשיו כשאני רואה את הפוסט הזה, קצת מתחרטת שלא הלכתי לראות אצלה קודם.

    לא נורא, עם הילד הראשון אפשר יהיה לעשות תיקון :)

    שרונה

    השבמחק
  2. אני בטוחה שגם מה שקנית נבחר לו בטוב טעם.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...