יום חמישי, ספטמבר 02, 2010

מבזק קוסמטיש

והפעם במבזקנו, אחד לקמטים, אחד לשפתיים ושניים לעיניים. הבה:

Garnier Ultra Lift סדרת טיפוח המסייעת להחלקת קמטים עמוקים ולמיצוק העור

היתרון בלהיות בלוגרית כה קשישה הוא שלמרות הצער בגידול קמטים, אני לפחות מקבלת מוצרי טיפוח למניעתם עד הדלת. אבל אני לא מתלוננת, זה עושה קמטים.
הפעם נשלחה אלי סדרת גארנייה אולטרה ליפט המיועדת לבנות 40+ ומורכבת מפרו-רטינול (מולקולה ממקור טבעי המסייע בהתחדשות תאי עור) וחומצה לינואלית (חומצת שומן חיונית המסייעת בשמירה על גמישות העור)המונה ארבעה מוצרי טיפוח: קרם יום לטיפול בקמטים ולמיצוק העור, קרם יום עם מקדם הגנה, קרם לילה וקרם עיניים, שאפשר להשתמש בו לקמטים אחרים בפנים.

קיבלתי להתנסות את קרם העיניים וקרם הלילה והקפדתי למרוח השכם וערב. הקמטים הפרטיים שלי גרים על המצח, בצידי הפה ואף מקשטים את הצוואר לרוחבו, המניאקים. הזנתי אותם פעמיים ביום, השכם וערב ברולר העיניים (שכאמור מתאים גם לקמטים האחרים) ולפני השינה נמרחתי בקרם הלילה. הרולר שורט מעט וגורם לפעולת המריחה להיות לא ממש נעימה ואילו ריחו של קרם הלילה מעט כימי וצורמני אם כי ברגע שהוא מרוח הריח העז מתחלף לניחוח די עדין.
קרם לילה 167.99 ש"ח

התוצאות? בסדר. שום קרם בעולם לא יגרום לקמטים להעלם אך אני באמת מאמינה כי ככל שהעור מוזן ולח יותר, הקמטים יבלטו פחות וזה באמת מה שקרה. העקביות ששמרתי עליה בטיפוח היומיומי עם המוצר אכן גרמו לעור להיראות לח יותר ולקמטים לבלוט פחות. אבל, כאמור, הם עדיין שם. לשיקולכן.



קרם עיניים 154.99 ש"ח



מסקרת Volume Million Lashes של לוראל פאריז
המסקרה שנחתה כאן בחודש שעבר מעידה על עצמה כי הינה דור חדש בטכנולוגיית העפעוף, וזאת הודות למברשת אלסטית מרובת סיבים ומנגנון מיוחד המסיר את עודפי הצבע וסוחט את שארית החומר המיותרת למען לא יווצרו גושים. בנות, אני מנצלת את במה זו בכדי להאריך את חיי המסקרה שלכן - אל תשקשקו את המברשת כאילו אתן מנפחות גלגל של אופניים - זה סתם מייבש את המסקרה ומקצר לה את החיים. את החומר המיותר מירחו בצידה הפנימי של הפיה, כמו שאתן עושות עם הלק. בחזרה לסקירה: המסקרה הנ"ל באמת נותנת אחלה ווליום לריסים, באמת שלא יוצרת גושים ומאוד נוחה לשימוש. יופי של מוצר.

מחיר: 115 ש"ח


MAYBELLINE NEW YORK - COLOR SENSATIONAL GLOSS

סדרה זו המונה 12 גווני גלוס שונים הושקה בארץ בחודש שעבר ומיועדת למראה עשיר ומואר, תחושה קרמית, רכות, ברק וזוהר. כה המון הבטחות במוצר כה קטן. הגוונים הם בסקאלה שבין ורוד, חום, סגול, אדום ונטורל ונפלו לידיי שלושה מהם. על כן יצאתי לבדוק.
הגלוסים אכן מעניקים תחושה קרמית ונעימים למריחה אם כי כרית הביצוע אינה מצוידת בחוש דיוק מפותח. הגוונים מוצלחים, במיוחד בגזרת הבהירים. גזרת הכהים בעייתית מעט - ניסיתי את מס' 560 האדמדם והאחידות שלו לא משהו. הוא מומלץ בעיני כניצנוץ אקסטרה על שפתון אדום ולא כגלוס בפני עצמו.

כמיטב הגלוסים, גם אלה של מייבלין אינם נאחזים בשפתיים ויש לחדשם. ככה זה, מי שיוצאת עם ליפגלוס מהבית, צריכה לתחזק את הזוגיות מדי פעם.
מחיר: 84.99 ש"ח



ועוד מייבלין אחד לסיום:

MYBELLINE NEW YORK - LINE ALLURE LIQUID EYELINER
מסדרת EYESTUDIO לא נמכר בארץ :(

בחיפושיי אחר האייליינר המושלם הגעתי עד בנגקוק אל הסניף הקאווסני של Boots, המקום שבו כל שוחר תיירות מין יכול להשאיר בו את אשתו, להתחתן עם תיאלנדית, לעשות סיבוב ברים, להתגרש ולחזור - ואישתו עדיין לא תחליט מה לקנות כי בא לה לגלח את כל המדפים. שם מצאתי במדפי מייבלין (אם איכשהו זה התפספס - אני ממש אוהבת אותם) אייליינר קטון. אמרתי ניקח, בכל זאת מייבלין. חיכיתי לערב לשעת היציאה ושמתי פס. ואחרי זה עוד אחד. זה ילד זה.. הקונדס הנ"ל מניב קו שחור וחסון עם המון פאסון ויש לי חשש שהוא אינו סלחני לגבי אלה שאינן מנוסות בעיטור העפעף. הוא גם 'כבד' ומרגישים אותו 'יושב'. לכן הוא מומלץ יותר לשימוש בשעות הערב, מתי שכיף להרגיש מאופרות. למנוסת בלבד.


שתהיה שבת מטופחת,
וצ'או, בלות

מזכירה לכן שמחר מתקיים טקס בחירת מיס נוסטלגיה. אתן יותר ממוזמנות.















3 תגובות :

  1. המסקרה שך לוריאל מ-ד-ה-י-מ-ה! רכשתי אותה בסופר פארם במחיר מבצע של 70 שקלים. הריסים מרוצים ☺

    השבמחק
  2. המבצע היה לאורך חודש אוגוסט, חוששני שהוא כבר לא..

    השבמחק
  3. אמא שלי משתמשת בקרם לילה של גרנייר והיא מאוד מרוצה ממנו!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...