יום שלישי, אוקטובר 05, 2010

נוער נוער נוער

אז כפי שהבטחתי, הרי פוסט התרשמות מהפרזנטציה של twentyfourseven או בקיצור נמרץ TFS . אך הפעם, במקום תילי מילים, בחרתי להמחיש את רשמיי בדיאלוג קצר ופיקטיבי, ביני לבין ביתי המדומיינת בת העשרה:




בת: אימוש, לאן נלך כדי לקנות לי בגדים לחורף?
אני: לטוונטי כמובן. וזאת הפעם האחרונה שאת קוראת לי אימוש.
בת: אויש אימוש את כזו זקנה.
אני: זקנה זקנה אבל מתערבת איתך שאני יוצאת מטוונטי עם יותר בגדים ממך.
בת: התערבנו
אני: על מה?
בת: אם אני מנצחת, מותר לי לקחת את הקלאץ' שלך לערב כיתה.
אני: אוח, איך גדלת לי מהר.
בת: את רואה שאת זקנה?
אני: שיהיה פה שקט או שאני שולחת אותך עם מאה שקל ל H&O
בת: יש! אייץ' אנד אם.
אני: בתחת שלך.
עכשיו אתן מבינות למה אני לא עושה ילדים? יפה.
לסיכום, היתה זו חוויה נעימה, מלווה בקאפקייקס יפהפיות וטעימות נורא של רונקו, המעצב הראשי של החברה ובהצגת הקולקציה כ'מוד בורד' חי ודי מגניב. אם את אמא לבת עשרה ונותרת במידה 38 או מיזנטרופית-ילדים כמוני ובא לך משהו קז'ואלי, קליל ומאוד טרנדי, ב'טוונטי' תמצאי את מבוקשך.
נקודה לרעה - העונה הזו, הנעליים נראות מייד אין צ'יינה יותר מתמיד. התיקים לעומת זאת, ממש ממש חמודים.

פוליבור לייב

על הפרק: אקססורייז.

הנעליים מעט לוקות אך המסגרות מדליקות


ציימד חיימד


הכי פחות נראות מייד אין מאו


ממש חמוד.
מצעד החולשות שלי. חולשה א': ורוד ונמר

חולשה ב': פסים לרוחב

חולשה ג': אוברולים.

ולקינוח - קאפקייקס!


הישארו צעירות ברוחכן
וצ'או, בלות.


9 תגובות :

  1. אני לא יודעת איך את יכולה להתלהב שם ממשהו.
    זה תמיד ניראה לי צעיר מדי ולגמרי מייד אין צ'יינה שהעתיקו טרנדים שעשו בצ'יינה בשנה שעברה חברות כמו Pull&bear שגם הן העתיקו את הטרנדים ממישהו שבטח גם עשה אותם בצ'יינה.
    יואו איך כל הצ'יינה האלה עשו לי חשק לאוכל סיני שבאמת מייד אין צ'יינה!
    סתם, לבנות התיכון זה בסדר, ניראה לי.
    אבל נעלי הקטיפה עם הפפיון כן עשו לי את זה לגמרי.
    מקווה שאת הולכת להשיג אותן !

    השבמחק
  2. אני ממליצה על מה שנראה לי שנערות יאהבו ומתוך הידיעה שתמיד, גם אני אוכל למצוא פריט חביב שלא אכפת לי איפה ייצרו אותו כל עוד הוא חמוד ומחמיא. אני באמת לא תרה אחרי מקוריות בחנויות הריטייל, הרי הן שם כדי להביא רפליקות..

    לא בטוחה שאבחר דווקא את נעלי הפפיון כי שמתי עיני על אוברול שאין לי תמונה שלו אבל זו בהחלט המלצה שאקח בחצ'בון!

    השבמחק
  3. אני מודה שלא טרחתי להתעמק בבגדים בפעם האחרונה שביקרתי שם, אולי כי ידעתי שהם מלכתחילה לא הסגנון שלי, אבל אני מסכימה איתך ב-100% בנוגע לנעליים ולתיקים בחנות. הם ממש הבריקו עם כמה תיקים הפעם, והנעליים צ'יפיות מתמיד. פעם הן לפחות היו מתומחרות היטב בסוף העונה, עכשיו גם זה לא.

    השבמחק
  4. מסכימה, לא מסכימה, העיקר שקפצת לבקר פה :)

    השבמחק
  5. מירב, אני עוקבת בדריכות אחר הבלוג שלך, ואיך לומר.. אני די עפה עלייך :)
    בתור בת 30+, אני בהחלט יכולה לומר שTFS בהחלט התחילו להיות בסיבוב שלי אחרי זארה ושות'. לפרקים, יש שם יציאות לא רעות בכלל, ואפשר לעבור שם. בהחלט.
    בנוגע לילדים, אני חייבת להגיב. הייתי בדיוק בעמדה שלך. גם אני הייתי (ובמידה לא מעטה, נותרתי) מיזנטרופית ילדים מדופלמת. עד, שפתאום היה לי קשה לוותר על החוויה הזאת והחלטתי לקפוץ למים (בעלי, אגב היה עוד יותר נחרץ ממני בעניין ההימנעות מכך. וכשאני אומרת נחרץ, אני יותר ממתכוונת לכך). בקיצור, אני אחסוף ממך את התובנות בשנקל שלי (את יכולה לקרוא אותן בכל גיליון לאישה מזדמן), אבל כן - כל הקלישאות נכונות! כל הילדים מעצבנים, חוץ משלי. אל תחמיצי!!!!!!!!

    השבמחק
  6. קודם כל איזה כיף שעפים עלי בחיוביות :)
    שנית - קראתי, הפנמתי ובעיקר צחקתי. יש לי עוד כמה שנים עד שהצנרת נסגרת. אני אקדיש אותן למחשבות בנושא. מבטיחה.

    השבמחק
  7. הנעליים לא לנפש חלשה, קניתי מהם זוג עקבים והן התפרקו - ישר אחרי נעילה ראשונה! התאכזבתי קשות
    לפחות הבגדים תמיד היו טובים

    השבמחק
  8. תודה על האזהרה DOLL, שכנעת אותי להתנייד סופית לכיוון הבגדים..

    השבמחק
  9. כמו שכבר אמרתי, ציפיתי למדי ולא התאכזבתי.
    TFS קולעים לגחמות הכי רדודות שלי, בגלל זה הם כלכך כיפיים. לא תמיד צריך להתחכם עם קאמל, אפור ושאר מדכאים, ולמראה הקטלוג החדש אני נהנית מאוד לתת לפקאצה שבי לצאת.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...