יום ראשון, אוקטובר 17, 2010

דיאטת האופנה הנה באה!

פורטל הלייפסטייל onlife פנה אלי ואל כמה מרעיי לבילגוג וגייס אותנו למבצע נועז בעורף הסטייל - דיאטת אופנה שתימשך עשרה ימים. מה זה אומר? שבעשרת הימים הקרובים, אוכל לעטות על עצמי רק שישה פריטים מהארון שלי, לא כולל אקססוריז ונעליים (נשיפת רווחה) אך כן כולל ז'קטים ועליוניות.

הבחירה היתה קשה. מה ילך עם מה, מה אפשר למחזר ולחבר ואיזה פריט ייצוגי אבחר למען אירועי השבוע?
אבל, על אף הקושי, היה זה אתגר משעשע (דיאטות יש לקחת בהומור) שבסופו נבחרו הפריטים הבאים:


ג'ינס סקיני של זארה – כי חייבים ג'ינס אחד לפחות

שמלת לבבות מ'ליליגרייס' – כי עוד לא לבשתי אותה ויש לי אירוע השבוע

חצאית שיפון של HM – כי היא תמיד מחמיאה

ז'קט ורוד מיפן – כי טרם הצטיידתי בז'קט חדש והחמוד הזה מעניק איכות מגניבולית לכל אאוטפיט

טוניקה מהוניגמן – כי אפשר ללבוש אותה גם עם גרביונים וגם עם סקיני

גופייה מבנגקוק – כי היא מאוד מגניבה ומחמיאה ומתאימה לסקיני ולחצאית

אחלו לי בהצלחה ושבעוד עשרה ימים אהיה רזה יותר. אז מה אם זה לא קשור, אני תמיד מקווה לצאת רזה יותר.

שיהיה שבוע חסכוני

וצ'או, בלות.

6 תגובות :

  1. בהצלחה רבה, זה קשה עם דיאטות.....הז'קט היפני נורא חמוד!

    השבמחק
  2. קיבלתם הנחה - הדיאטה המקורית היא למשך חודש עם 6 פריטים...
    בהצלחה!

    השבמחק
  3. אגב, זו אני מהתגובה הקודמת ובאמת שלא כתבתי אותה בחצות וחצי, ואת זה אני כותבת ב-11 בבוקר ולא ב-2 בלילה...
    מישהו צריך לכוון את השעון.

    השבמחק
  4. ציפי - תודה! הוא באמת חמוד... ובאורח פלא מחזיק מעמד כבר שש שנים..

    אנונימית - תודה, באמת מוזר הטיימינג פה. בכל אופן אני בעד ציפורי לילה..

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...