יום רביעי, אוקטובר 20, 2010

וביום השלישי לדיאטה.. פעמיים כי טוב!

בוקר היום השלישי נפתח בפרזנטציה של קולקציית החורף של SEVEN, מותג ג'ינסים יוקרתי שעליו ארחיב באחד מהפוסטים העתידיים. בחרתי ללבוש את גופיית המרילין הבנגקוקית ואת חצאית השיפון השחורה של HM ולשדך להם צעיף חברבורי, גם הוא מ-HM הכפרה עליהם.



לצורך האיבזור, נוספו האקססורייז הבאים:
משקפייש: וינטאג' דיור
תיק: בנגקוק
סנדלים: אן קליין

לפנות ערב לקחנו את האופניים ונסענו להסתפר אצל שרון אלמוג, מעצבת השיער הכי טובה שהכרתי בחיים שמספרת גם בבית ולא עושה נזק בעו"ש (תספורת לי ולנועם ביחד עלתה 200 ש"ח כולל פן). בחרתי להשאיר את החצאית והצעיף ולעטות את הטוניקה מהוניגמן, הפעם בתור חולצה:


קשה לי להגדיר במילים עד כמה הדיאטה הזו עושה לי חיים קלים. אני יודעת מה אלבש מחר, הפריטים משתלבים לי בקלילות והחירות לאבזר ולהנעיל מגלה לי שלל אפשרויות יצירתיות והיכרות מעמיקה אף יותר עם האופציות שיש לי בארון. אך כפוטנציאל החרדתי שהינני, מדי פעם עובר לי בראש 'אבל מה יהיה אם ישבר לי בקרוב' או 'רק שלא אפתח קרייבינג לפריט מסוים שאינו מצוי ברשימה'. ובכן, בינתיים זה לא קורה.

המלצה לפני סיום: קפצו לבלוג של לי וולף. פגשתי אותה אתמול, גם היא לוקחת חלק במבצע הדיאטה וכיוון שלגיברת הזו יש סטייל גם בתנוכים של האזניים. שווה להשקיע הצצה בבלוג שלה.

המשך יום קריר
וצ'או, בלות.

5 תגובות :

  1. עוד פרטים על שרון אלמוג, בבקשה?

    השבמחק
  2. היא עובדת בתעשייה ויש לה מספרה בדרום אבל גם בבית בתל אביב. הטלפון שלה: 054-9104322

    השבמחק
  3. הי מירב.אני לובשת הרבה צעיפים, החל מהעונה הזו, וכשהייתי בפריז ביוני הרגשתי שסוף כל סוף שבתי הביתה! מה שכן בסביבה שלי אני היחידה!! אז כיף לדעת שלא רק אני.סופ"ש נפלא!

    השבמחק
  4. גיברת,
    חפצה נפש הציבור בעדכון סילקן..
    התואילי?

    השבמחק
  5. היתה לי לאחרונה התפרצות פסוריאזיס קטנה על הרגליים מה שאומר שלא יכלתי להשמיש את המכשיר..
    מבטיחה לחזור לאימונים בשבוע הבא ולספר מה היה.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...