יום חמישי, אוקטובר 21, 2010

מבזק קוסמטיש

והפעם, שלושה טבעיים, אחד לשיניים ושניים לציפורניים:

מוצרי 'מסיק' - קוסמטיקה על טהרת השמנים
קיבלתי להתנסות שלושה מוצרים מבית 'מסיק' המיוצרים משמנים טהורים בכבישה קרה ושמנים אתריים, ללא מים וללא חומרים מלאכותיים: מסכת פנים טבעית, משחת ידיים טבעית ושפתון טיפולי להזנה והגנה (פירות).


שלושת המוצרים הם בגדר 'להשתמש רק אם נמצאים בבית' כיוון שיש להם תכונה שומנית ביותר, מן הסתם בשל אחוזי שמן הזית הטבעי שטומונים בהם וגם בשל הניחוח העז שעולה מהם, שמזכיר מאוד חליטת צמחים טריה. את משחת הידיים מאוד אהבתי - היא נותנת עבודה, גורמת לעור היבש ביותר להיכנע ולהתרכך ומשאירה ברק נאה על העור. אני משתמשת בה לכל חלקי הגוף והיא נהדרת, במיוחד כשבא משהו 'כבד ורציני' לשים על העור. המסכה שע"פ הוראות ההפעלה שלה אמורה להיספג תוך עשרים דקות, כשלה במשימתה ושלחה אותי אל ברז המים, אם כי אחרי השימוש בה העור מרגיש מוזן משהו. תוצאות ויזואליות של אחרי השימוש? אין.
את השפתון הכי פחות אהבתי, בעיקר בגלל הריח העז שלו שמכה בנחיריים והשמנוניות המעיקה. הוא גם לא סייע מי יודע מה לשפתיי המתקלפות תדיר.
המוצרים נמכרים באתר החברה ומחירם:
מסכת פנים: 78 ש"ח משחת ידיים: 45 ש"ח שפתון: 15 ש"ח. המשלוחים חינם לרגל שידרוג האתר.

משחת שיניים מסדרת OXITANT של LIFE (סופר-פארם)
אני מעדיפה כל משחת שיניים בעולם, כולל הודיות ותאילנדיות על פני המשחות רוויות הפלואוריד של קולגייט וחברותיה ולכן כשהגיעה אל מברשת השיניים שלי משחה חדשה מבית LIFE המחוזקת בויטמין E, קמומיל ואלוורה, ששתי לבדוק אותה והצטערתי כשהיא נגמרה. היא טעימה, מרעננת ולא מותירה את תחושת ה'סיד בפה' שמשחות אחרות נוטות להשאיר על השיניים. אחלה מוצר.

מחיר: 15.99 ש"ח


מגבוני ציפורניים של LIFE להזנה / הסרת לק:
אל ציפורניי הגיעו שני מוצרים חדשים, גם הם מבית LIFE של סופרפארם: מגבוני שמן מועשרים במינרלים ובפרו ויטמין B5.
מגבוני השמן, כך מספר הקומוניקט, אמורים לסייע במניעת סדקים ושברים בציפורניים ומועשרים במינרלים ובפרו ויטמין B5 לעור חלק סביב הציפורן. ניסיתי, התנסיתי והתוצאות בהחלט משביעות רצון. העור סביב הציפורן אכן התעדן והתרכך והציפורניים נותרו איתנות וחזקות.
האריזה מכילה עשרה מגבונים. כל אחד מהם ארוז בנפרד.

מחיר: 9.99 ש"ח.

גם מגבוני הסרת הלק מגיעים באריזות נפרדות ויש עשרה מהם באריזה אחת. הם אינם מכילים אצטון (על אף שהם מדיפים ריח כימי עז) וגם הם מכילים ויטמין E ופרו ויטמין B5 להגברת הלחות. הם אכן יעילים, אך מכייון שיש רק עשרה מהם באריזה, וכולנו יודעות שלעיתים לק עקשני במיוחד מצריך כמויות נכבדות של צמר גפן ומסיר לק, מומלץ להשמיש אותם רק בעת הפינאלה, כשרוב הלק כבר ירד ויש לבצע ניקוי יסודי של השאריות.


מחיר: 9.99 ש"ח.


שיהיה סופ"ש מטופח
וצ'או, בלות.








תגובה 1 :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...