יום שני, נובמבר 01, 2010

משתמשת יוניק.

לפני שבוע וקצת, הזדמן לי לבקר ב- B unique, חנות נעליים שמאוד קרובה לי לבית ומשום מה מעולם לא יצא לי להיכנס אליה. ככה זה, תמיד מגלים שהדברים הטובים נמצאים מתחת לאף.

לשמחתי מצאתי שם מבחר חביב של נעליים, מגפיים ומגפונים מעור, בגווני חורף משמחים כאפור, קאמל, חום וכחול ואפילו פגשתי שם את יוליה פלוטקין היפהפיה והפרזנטורית של המותג, שבדיוק הגיעה כדי לבחור נעליים להופעה בערוץ 24. כיוון שהיינו שתינו המבקרות היחידות בחנות באותה שעת ערב לקראת הסגירה, התערבתי בגסות אך גם סייעתי לה בבחירה. הו הו.

מן הסתם, קטפתי גם אני זוג אפרפר שהתגלה כנוח ביותר והפך לאחד מאהוביי הרשמיים. גם המחירים אגב, נוחים ביותר.

צפו בקולקציית החורף:

זו יוליה בלוק מאוד לא אופייני. בד"כ היא נראית ככה



אוקספורדיות בקנבס משולב בעור. 299 ש"ח

ועכשיו בשחור. 299 ש"ח

מגפיים הורסניים. 699 ש"ח

וכאן הם מדוגמנים. הסטיילינג, של גאלה


499 ש"ח.



איפה חומסים: ויצמן 14- גבעתיים, אבן גבירול 179- ת"א, שנקין 26 ת"א ועוד. אפשר לברר על חנויות נוספות באתר החברה.
אגב, בחמישי הקרוב, 4.11, תתקיים בסניף אבן גבירול (179) מסיבת השקה לקולקציית החורף, תהיה מוסיקה, יהיה למברוסקו וחברות המועדון של בי יוניק יפונקו בהנחה של 15%. החנות תהיה פתוחה עד שעות הערב המאוחרות.
שעות מדויקות אני משערת שיהיו בפייס.
צ'או, בלות.







6 תגובות :

  1. תתחדשי!
    האוקספורד האפורות מהממות! חיפשתי כאלה.
    איזה מותגים הם מחזיקים בחנות?

    השבמחק
  2. תתחדשי, מאד יפים המגפונים שקנית.

    השבמחק
  3. edenable - תודה! אני אברר על המותגים הנוספים.

    danra - הן גם נוחות!

    שרונה - לגמרי

    ציפי - מסכימה איתך :)

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...