יום שלישי, נובמבר 16, 2010

שבוע הפינוקים הגדול–חלק ב’

הגיע לו יום רביעי שעבר, והגיברת הוזמנה אחר כבוד להתנסות באחד מטיפולי הפנים של ‘כולה’, המקום המפניק ביותר בנמל תל אביב ששייך ל’קום איל פו’ ומציע מבחר טיפולי ביוטי. מרכז הטיפולים עצמו מעוצב לעילא, נעים, נשי ומזמין. ראו איזה יופי:

____ _____

DSC00192

אני שודכתי לאתי, שהובילה אותי לחדר הטיפולים הרגוע שיש לו תקרה מאויירת בציפורים, כנראה מתוך המחשבה שכשמוציאים לך שחורים, בא לך לעוף.

אתי טיפלה בי נאמנה, מרחה אותי, קילפה אותי, השרתה אותי ולסיום סיומת גם סידרה לי את הגבות.

_____ ____הצעת הגשה

החומרים שהועמסו על פני שייכים לחברת דרמלוג’יקה והם כנראה עשו עבודה נאמנה ביותר כי כמעט שבוע לאחר הטיפול אני עדיין מסתכלת במראה ורואה נקבוביות סגורות, עור פנים הומוגני ורעננות משובבת קמט.

IMG_3269_coola2010s

שתי מילים לסיכום הפינוק – מומלץ ביותר.

באתר של קום איל פו אפשר לעיין בתפריט הטיפולים ובמחירם. יש גם טיפול בן 45 דקות שמתחיל ב 8:30 בבוקר ומיועד למי שרוצה לדפוק ריענון לויסאז’ לפני שהיא נוחתת בעבודה.

טפחו, טפחו, טפחו

וצ’או, בלות

צילומים: יעל אילן

3 תגובות :

  1. וואו, איזה כיף! החומרים של דרמלוג'יקה הם מעולים ביותר, ושוים את המחיר. אני משתמשת קבוע בפחלינג עדין מאד מפנינים גרוסות, ככה הם טוענים, והוא מעולה.

    השבמחק
  2. גאלישס - תנקיו!

    ציפי - תיארת במדויק את התחושה: כיף.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...