יום חמישי, נובמבר 25, 2010

הגרלה מטפחת ביותר!


הבטחתי ולכן אקיים - הגרלה מטפחת של מסכת נוטרי טרמיק מבית קרסטס לשיער יבש ועבה!




Masque Nutri -Thermique
מסכה טיפולית לטיפוח מיידי של שיער יבש ועבה המעניקה הזנה מיידית, תוגרל בעוד שבוע בדיוק כאן בבלוג.

מי יכולות להשתתף?
רק עלמות עם שיער עבה ויבש (על שיער דק זה פשוט לא יעבוד!)

מה צריך לעשות?
להשלים את המשפט: "יום שיער רע הוא כמו______" (תתפרעו!)
להפיץ את ההגרלה תחת כל פייסבוק רענן
להתפלל. לאכול. לאהוב.

בהצלחה!

וצ'או, בלות.
אל תשכחו שמחר תתקיים בסלון שלי מסיבת אופנה כיופית!
כל הפרטים כאן
ולרגל המסיבה - כל הנעליים שפה (יותר נכון מה שנשאר מהן) ימכרו ב-100 ש"ח בלבד!

4 תגובות :

  1. למה לא למה לא! השיער שלי מאד עבה וסובל מיובשה קיצונית בימים אלה ואני גם אוכלת הרבה ומתפללת הרבה.

    יום שיער רע הוא כמו בורקס תפוח אדמה - זה נראה נורא אבל אם מכסים את זה בכובע, זה מסתדר.

    השבמחק
  2. יום שיער רע הוא כמו.. רון קופמן. כבר בהתחלה רואים ששום דבר טוב לא יצא מזה, מנסים בכל זאת להתנהג איתו בעדינות, אבל בסוף הוא מתנפח וזה אף פעם לא נגמר יפה.

    השבמחק
  3. יום שיער רע הוא כמו מכנסיים שלא עולים עליך כי בדיוק השמנת....

    השבמחק
  4. השיער שלי עבה ויבש! אני רוצה את המסכה!!!

    יום שיער רע הוא כמו חצ'קון - הוא שם ופשוט אי אפשר להסתיר אותו לגמרי...

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...