יום ראשון, נובמבר 28, 2010

מבזק קוסמטיש

התגעגעתן,תודו.

Pure Active ExfoBrusher – מבית גארנייה

מדובר בתכשיר חדש לניקוי הפנים לבעלות עוד שמן עד מעורב אשר מצויד במברשת המיועדת לניקוי עמוק יותר ולטיפול בפגעי עור. כשהמוצר נחת אצלי, חשבתי לעצמי שעד כמה שאני יודעת, אף פעם לא רצוי לשפשף את עור הפנים כדי לא ליטול ממנו את ההגנה הטבעית שהעניק לו הטבע. ובכן, צדקתי. לאחר כמה התנסויות בתכשיר, זכיתי לארח חצ’קונים חדשים, מה שמאוד לא אופייני לי, אבל בגלל שאני נוטה לחבב פלוס את מה שעושים בגארנייה וגם הניחוח די מצא חן בעיני, המשכתי להשתמש בו ללא המברשת שגם מסרבלת אגב את פעילות המקלחת – צריך לסובב אותה כדי לסחוט חומר וזה לא ממש עובד על ידיים רטובות. ללא שימוש במברשת התכשיר חביב, אם כי גורם לעור מעט יבש. לא חובה.

מחיר: 69.99 ש”ח


סדרת צבעי השיער COLOR NATURALS מבית גארנייה

כפי שציינתי, אני באמת מחבבת את המוצרים של גארנייה ובמיוחד את סדרת צבעי השיער שלהם המבוססת על שמן זית שאני משמישה על שיערי בשנתיים האחרונות. מלבד הגוונים המצוינים, הצביעה הנוחה והמחיר המצוין, הצבע מעניק לשיער הגנה ורוך שפשוט לא קיימים בצבעי שיער אחרים שהתנסיתי בהם, כולל במספרות. האריזה מצוידת במסכה מזינה ומרככת וביום שלאחר הצביעה השיער לא נראה כאילו עבר מתקפה כימית אלא טיפול הזנה עמוק. מומלץ אש.


מחיר: בין 30 ל-40 ש”ח (אם אני לא טועה). תלוי איפה קונים.

FOREVER YOUNG מבית CHRISTINA

הסדרה מכילה שני מוצרים לעור המתבגר בחן: סרום וקרם לחות המועשרים בפפטיד המורכב מחומצות אמינו וחומצה היאלורונית המעודדת ייצור טבעי של קולגן. המוצרים מיוצרים ע”פ נוסחה ייחודית ומיועדים ללחלוח העור והגנתו מפני קמטים. המוצרים ניחנים בטקסטורה נעימה, ניחוח עדין ביותר ואכן מלחלחים כראוי את עור הפנים. בטח במזג אוויר יבשושי ומשונה כמו עכשיו.

הגנה מפני קמטים? את זה אפשר להעריך לאחר שימוש ארוך ומתמשך במוצר מסוים אבל כתחזוק יומיומי בתוספת ביקור עונתי אצל הקוסמטיקאית הוא יכול לשמש כבן זוג נאמן, אם כי מחירו אינו מצדיק את התוצאות.


מחיר: 580 ש” לערכה הכוללת את שני המוצרים. להשיג אצל הקוסמטיקאיות המובחרות או בטלפון: 03-7524488

אתר: http://www.christina.co.il/


LA ROSE DECO – סומק מבית לנקום

הסומק שהינו חלק מקולקציית FRENCH COQUETTES בהשראת הנשים הפריזאיות המשוחררות של תחילת המאה משלב שני גוונים ורודים לתחזוק הגלאם. על הלחיים, הוא יותר ‘מאט’ מזוהר – אך עם זאת הסומק אוחז בגוון יפהפה שמעניק לוק טבעי יותר ונראה כאילו הוא יוצא ‘מתוך’ הלחי ולא ‘מולבש’ עליה במלאכותיות. יופי של מוצר.


מחיר: 275 ש”ח.


לטפח לטפח לטפח.

צ'או, בלות.

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...