יום חמישי, ינואר 20, 2011

זהירות-גבר מושך! ספיישל קוסמטיש לגברים


דאודורנט סטיק AXE DARK TEMPTATION בריח שוקולד
ב-AXE שיחררו את דאודורנט הסטיק מסדרת ה'דארק טמפטיישן' המצטרף לבודי ספריי וג'ל הרחצה באותו ניחוח תחת הקונספט 'נשים לא אומרות לא לשוקולד'. ובכן, על אף העיצוב השוקולדי והקונספט הנחרץ, הניחוח אינו מזכיר ולו במעט את ריח השוקולד המוכר. המוצרים של AXE באופן עקבי מזכירים את ריחו של בושם האבות 'אזארו' ולכן יש מצב שנשים פשוט לא אומרות לא לריח שמזכיר להן את אבא. פרוידיאני? לגמרי! אני אגב, חושבת שהניחוח לגמרי לא רע. אפילו טוב. הגיע הזמן לחזור לטיפול.

מחיר: 29.99 ש"ח ל-76 גרם

קיט נסיעות לגבר SABON GENTELMEN KIT מבית 'סבון של פעם'
מדובר בקיט אלגנטי, המכיל שלוש שפופרות: קרם גילוח המיועד לריכוך הפנים טרם הגילוח ומכיל חומרי לחלוח, קרם לאחר גילוח ללחות והרגעה וקרם ידיים המכיל שמן אלוורה (כל אחד מהם 30 מ"ל). הכל טוב ויפה, ואף מריח מעולה: קרם הידיים והקרם לאחר גילוח נספגים במהירות ומתהדרים בניחוח עדין ודי יוניסקסי, אך כשהגשתי בשמחה את הקיט לנועם, להלן הבנזוג והנסיין, הוא עיקם פרצופו בהתנשאות סטרייטית ופסק: "זה קיט שעשו כדי שנשים יקנו לגברים". יש מצב.

מחיר: 68 ש"ח. להשיג בחנויות SABON בארץ ובעולם.

בושם לגבר BIG PONY מבית ראלף לורן
בראלף לורן שיחררו נבחרת של ארבעה בשמים תחת השם הכולל BIG PONY המבוססת על ארבעה ז'אנרים גבריים: הספורטיבי, המפתה, ההרפתקן והסטייליסט.
אל פינת הבשמים שלנו נחת בושם מס' 4 (הכתום) 'הסטייליסט', כמה הולם, שעשה לנו ניסים בנחיריים. וואו וואו וואו איזה ריח מעולה! יש בו משהו נקי וקליל (מנדרינה חמצמצה ועץ קיארה) ועם זאת גברי למשעי ומעורר פרומונים קשות. על הגבר המתבשם בבושם זה יש לשמור טוב טוב כי הוא בהחלט מסחרר. לראיה, הייתי צריכה לקלף את הבי.אף.אף שלי יפית מהצוואר של נועם. אבל אני לא מאשימה אותה.


מחיר: 480 ₪ ל – 125 מ"ל


פנקו את הבנזוגים, אבל לא יותר מדי.
צ'או, בלות.

4 תגובות :

  1. כל שנותר עכשיו זה להשיג גבר חדש ולכפות עליו את הפינוקים ;)

    השבמחק
  2. אהבתי את הקיט נסיעות לגבר. סופסוף המין הגברי מבין שהוא גם כמונו הנשים צריכים לטפח את עצמם. אני מחזקת את הגישה הזו. איפה אני יכולה להשיג את הקיט הזה בשביל הגבר שלי?

    השבמחק
  3. גאלה - קדימה, לעבודה.

    איפור מקצועי - תיכנסי לאתר שלהם ל'רשימת סניפים'.

    השבמחק
  4. המוצרים ממש נחמדים.אצלי הוא הולך וקונה לבד,חיש לו העדפות משלו ואני ממש לא יכולה להתערב! ניסיתי וזה אבוד! סופ"ש נעים!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...