יום חמישי, מרץ 24, 2011

מבזק קוסמטיש!

ג'ל ניקוי לפנים של 'קאמדיס'
מדובר בג'ל מסדרת 'סבו-מדיס' מבית KAMEDIS המצוייד בתמציות צמחים מרגיעות ומומלץ במקרי סבוריאה של עור הפנים (יש בסדרה מוצרים המתאימים גם לניקוי הקרקפת). בפועל, הג'ל המבטיח הזה מאוד מקיים. הוא מנקה את עור הפנים בעדינות אבל לא מייבש אותו ומשאיר תחושה נקייה - בדיוק כמו שצריך.


מחיר (הג'ל): 59.9 ש"ח ל-125 מ"ל.
להשיג ב: קופת חולים מכבי, ניו פארם, עדן טבע מרקט, אורגניק מרקט, טבע קסטל, בתי מרקחת פרטיים ובתי טבע נבחרים. לבירור: 1-800-350-320


סבון נוזלי וקרם גוף מסדרת VACATION מבית 'ללין'
לקראת חג האביב והכאב ראש שהוא מייצר, השיקו ב'ללין' את סדרת VACATION המורכבת ממוצרי טיפוח ומוצרי אווירה לבית. מוצרי הגוף מועשרים בקמומיל, וויטמין E ונושאים בתוכם הבטחה לניחוח של חופשה. בשימוש הבכורה במוצרים מעט נרתעתי מהריח - הוא הריח לי יוניסקסי מדי (ואני לא אוהבת ריחות יוניסקס) אבל החלטתי לתת עוד צ'אנס. בשימוש השני הנחיריים שלי נפתחו לפתע והבנתי שלמוצרים יש בעצם אחלה ריח שמזכיר לי...חופשה! לא קראתי את הקומוניקט טרם השימוש, נשבעת.
אני עדיין לא מבינה איך מישהו אשכרה הצליח לרקוח ריח של נופש אבל עובדה. לייק ביותר.
מחירים: סבון נוזלי: 39.99 ש"ח ל-250 מ"ל, קרם גוף: 49.99 ש"ח ל-250 מ"ל

עוד בסדרה:
סט נסיעה הכולל: תיק-ים, כיסוי עיניים וקייס לדרכון. 129.99 ש"ח

ספריי הגנה מנזקי חום מסדרת GLISS של שוורצקופף
הקומוניקט מספר כי זהו ספריי ייחודי המגן על השיער מרוחות הפן ולהט המחליק הקראמי ואף מטפח אותו. המציאות מראה כי יש מצב שיש אמת בפרסום - לאחת כמוני, שאינה זזה למכולת מבלי להעביר פן לפחות על הפרונט, המוצר הזה הוא אידאלי ביותר כיוון שהוא מסייע במלאכת הפן וגורם להחלקה מהירה יותר של השיער ולכן מעתה אנחנו חברים ממש ממש טובים.

מחיר: 39 ש"ח ל-200 מ"ל. להשיג בפארמים וברשתות השיווק המובחרות.

ספריי קונדישינר דו-שלבי לשיער חזק וקליל מסדרה AQUA LIGHT של פנטן
הספריי הינו דו שלבי - בשלב הראשון מיועד להתרת קשרים ובשלב השני להזנה והפחתת קרזול, נפח ו'קצוות קופצים'. אין לי קשרים בשיער אז אני לא יכולה להעיד על כישוריו בתחום, אבל יש לו ריח חביב והוא מעניק רוך ושכבת מעטפת יעילה שמסייעת לעיצוב הפריזור.
בפייס של פנטן יש אפליקציה חביבה להתאמת מוצרי פנטן לסוג השיער, המלווה בסרטון אינטראקטיבי בהגשת נטע גרטי (שנראית כאילו מאוד לא נוח לה בתפקיד).
לאפליקציה ליחצו כאן.

מחיר: 23.99 ש"ח ל-150 מ"ל

קרם רגליים מרכך מבית AVANOVA רמת הגולן
הכרתי את חברת AVANOVA לא ממש מזמן, כשהתנסיתי בקרם העיניים שלהם שמאוד אהבתי, ולכן שמחתי להתנסות גם בקרם הרגליים שלהם, המבוסס על מרכיבים טבעיים ומועשר בקומפלקס פירות שגדלים ברמת הגולן. הוא אינו מכיל פראבן או SLS , נספג מהר ואפשר להשתמש בו גם למפרקים שנוטים להתייבש. 2 חסרונות בולטים שחוזרים על עצמם במוצרי החברה: הריח הלא ממש נעים שלהם והמיתוג הלא מוצלח בעיני. חוץ מזה, יופי של קרם.

מחיר: 25 ש"ח.
להשיג ב:מרכז המבקרים של המפעל באזור התעשייה בני יהודה ברמת הגולן וברשתות עדן טבע מרקט, ניו פארם ובבתי מרקחת מובחרים בכל הארץ.


לטפח, לטפח, לטפח
וצ'או, בלות

2 תגובות :

  1. גב' קאופמן היקרה! מה התוצאות של הסילקן? את חלקה? המכשיר אכן עשה את העבודה? אנא עדכני! מתה עליך!

    השבמחק
  2. :)
    פעילות הסילקן הופסקה זמנית עקב בעיית עור ברגליים אבל אני אוטוטו חוזרת לתהליך. דיווחים יגיעו!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...