יום רביעי, מאי 25, 2011

TRUE OR FALSE?

השבוע הלכנו לחתונה של חברה טובה. כבר בצהריים החלטתי שאני לובשת לראשונה שמלה שהבאתי בקיץ שעבר מבנגקוק וטרם נלבשה כי יש בה משהו סופר אלגנטי שלא מתאים ל'סתם' אירועים אבל לחתונה היא יושבת בדיוק על קו ה'לא מוגזם אך מוקפד דיו כדי לייצג את הישבן שלובש אותה בכבוד'. כשהגיע עת הגילחו"ץ והמירוק נזכרתי שיש באמתחתי עוד פריט ששמרתי במגירת האיפור שלי וטרם השמשתי - זוג ריסים מלאכותיים שקיבלתי לפני כמה חודשים וגם להם טרם נמצא האיבנט שיהלום את הופעת הבכורה שלהם.

מכיוון שמעולם לא הדבקתי על ריסיי דבר מלבד גושי מסקרה עבותים, חששתי שאני לוקחת ריסק - את הריסים המלאכותיים יש להדביק רק כשמלאכת איפור העפעף שלמה וגמורה ולכן כל טעות יכולה להסתיים בלוק סנוקרתי אה-לה רוקי בלבואה. "מה יהיה" חשבתי "אם לא אצליח? האם אאלץ להאבק בצללית מרוחה ובזמן הקצוב שיש לי עד שיוצאים?" אמנם, צפיתי בלא מעט הדרכות יו-טיוב של how to בנושא, אבל יש לי ידיים די שמאליות כשזה מגיע לדיוק. כבר בכיתה ד', כשכל הבנות שזרו סלסלאות קש חינניות, שלי נראתה כמו אנטנה פיראטית לקליטת שידורי קול- קפריסין, אז להדביק ריסים? יפה לי היומרנות.

להפתעתי הרבה ביותר, הדבק נמרח בקלות, אחזתי נכון בפינצטה והצלחתי להצמיד את הריסים בקלות, סימני הדבק התפוגגו במהירות ואני יצאתי מהבית מעופעפת ומעופפת - הצלחתי להדביק ריסים מלאכותיים! אני דיוות איפור!
ולראייה:




כפי שאתן יכולות לראות, אין להם אפקט אובר מלאכותי והם בעיקר מדגישים את איזור העפעף ונותנים לו טון חזק יותר.
והחדשות הטובות - הריסים מורגשים רק לזמן קצר והעפעפיים מתרגלים די מהר לנוכחותם.
החדשות המעולות - הם החזיקו מעמד עד לשלב הסרת האיפור ולא הכזיבו. היה פשוט ומהיר להסירם ולאחסן אותם עד לפעם הבאה.


אלה הריסים שענדתי, לצערי אני לא זוכרת מי שלח לי אותם ולכן אני לא יודעת איפה קונים אותם וכמה הם עולים
אבל שימו אותם בפוסט איט בראש. בטוח תיתקלו בהם באיזה פארם.

התמונה היחידה של השמלה שיצאה נורמלית ממצלמת הטלפון של נועם שלא בדיוק נועדה לצילומי לילה.
עקבים מאוד גבוהים: סטיב מאדן

ובברכת רסיסים לריסים,
צ'או, בלות

9 תגובות :

  1. תודה! היא גם סבלנית. חיכתה כמעט שנה בארון :)

    השבמחק
  2. מקסים, מאוד סיקסטיז (גם הריסים, גם השמלה, גם הצילום המגורען קלות..)

    השבמחק
  3. את נראית מדהים!! השמלה, השיער, הנעליים והאיפור פשוט מעולים. את יפהפיה ובהחלט הגיע הזמן להחליף את תמונת הקומיקס בפרופיל לדבר האמיתי.

    נהדרת. התגעגעתי לפוסטים שלך.

    השבמחק
  4. החלפתי! ומיליון תודה על הפירגוניה.

    השבמחק
  5. הי מירב.השימלה מקסימה, והריסים-שאפו! יום נפלא!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...