יום חמישי, אוגוסט 18, 2011

מייקאפ מייקאובר

לא נורא מזמן הוזמנתי להכיר מקרוב את ליין האיפור הדנדש של קרליין FOCUS ON SHINE ולהתרשם ממוצריו. בשנים האחרונות, קרליין עושה מאמצים מבורכים לצעוד קדימה מבחינת טרנדים ומיצוב, ולראיה - אריזות המוצרים עברו מייקאובר ושונו לעטיפות לבנות ומינימליסטיות המלוות באייקון סימן הקריאה שיהיה מזוהה עתה עם מוצרי החברה. את ההדרכה העביר עומר אסף, מאפר הבית של קרליין שבעיני גם החיבור איתו הוא עוד צעד חכם המרחיק את קרליין מדימוי ה'קוסמטיקה שמוכרים בסופר'.

אם אתן קוראות אדוקות של הבלוג, ודאי שמתן לב כי בשנה האחרונה יצא לי להחמיא לא פעם למוצרי האיפור של קרליין ולכן מאוד לא הופתעתי לגלות שגם מוצרי סדרת FOCUS ON SHINE אינם נופלים ברמתם ממוצרי חברות איפור בינלאומיות שמחיריהן מקבילים ואף טובים מהם.

עומר אסף עושה חשק להתאפר

באופן אישי, ובהיותי מכורת ליפסטיקים, מאוד מאוד אהבתי את סדרת איפור השפתיים COLOR CODE - השפתונים נעימים למריחה, עמידים ביותר ויש להם גוונים משגעים, בטח באיזורי האדומים שאני מחבבת במיוחד

59.99 ש"ח.
הערה פרקטית: כל גווני השפתונים מגיעים באריזה לבנה זהה ולמי שרוכשת יותר מאחד, יהיה קשה מאוחר יותר, לזהות את הגוון שבפנים. מדבקה קטנה בתחתית האריזה עם הגוון שהיא מכילה היתה פותרת את זה וחוסכת את הזמן בלפתוח כל דיספנסר ולבדוק איזה גוון הוא מכיל.

עוד מוצר נהדר מהליין הוא PHANTOM GLOSS, גלוס מעולה שצובע את השפתיים בהתאם לפיגמנט האישי שלהן ומגיע בגווני כתמתם ואדמדם שקוף. ולמה הוא כה מעולה? כי הוא ישר צובע את השפתיים בגוון משמעותי, הטקסטורה שלו חמאתית ולא דביקה ויש לו כושר עמידות מטורף - לעיתים כשאני עוטה אותו בערב, אני מתעוררת בבוקר שאחרי עם שפתיים אדמדמות. פיגוז.

99.99 ש"ח (לאחד)

מוצרים נוספים בסדרה:

צלליות. 99.99 ש"ח לצללית אחת

סומקים. 109.99 ש"ח לסומק

הלוק הקיצי של קרליין

הלכתי לשים גלוס. סתם כי בא לי להתאפר.

צ'או, בלות.



תגובה 1 :

  1. כחובבת איפור מקצועי המוצרים של קרליין ממש איכותיים .

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...