יום חמישי, אוקטובר 06, 2011

אוף קורס

הוזמנתי להתארח בבלוג fifty four של רשת חנויות המותגים FACTORY 54 ולכתוב פוסט אורח על קולקציית הסתיו/חורף של מייקל קורס שהיא בעיני הורסת וחצי. את הפוסט תוכלו לקרוא כאן וגם ממש כאן.
SHALL WE?


מייקל קורס – סתיו חורף 2012


האיש והיידיש
מייקל קורס, מעצב האופנה הותיק, חבר פאנל השופטים בפרויקט מסלול והאיש שלימד את היידי קלום להגיד 'אונגה-פאצ'קע' ביידיש (תרגום: כל מה שעמוס, קיטשי, טו מאץ' וכואב בעיניים) חוגג השנה 30 שנים של עשייה אופנתית. בתחום האופנה שבו יום אחד אתה למעלה וביום שאחריו אתה מתרסק על הטוסיק, זהו מפעל חיים של ממש.

את הדרך לברייאנט פארק החל קורס לסלול כבר בגיל 19 כאשר עיצב לבוטיק האמריקאי הנודע Lothar's ושנתיים לאחר מכן, בשנת 1981, השיק את מותג האופנה בעיצובו הנושא את שמו, מותג שהפך ברבות השנים לשם נרדף לקז'ואליות זוהרת, על זמנית וחסרת מאמץ.

הקולקצייה
במסגרת חגיגות השלושים, הוצגה קולקציית סתיו/חורף 2012 בערב גאלה מנצנץ שהכיל את מיטב אנשי האופנה, שבמהלכו (שוב) הוכיח קורס שאין מה לדבר על יציאה לפנסיה בקרוב ושגם אחרי שלושים שנים במקצוע, אפשר עדיין להפציץ ברעננות ובשיק שעושים וואו.


וואו
שוב ושוב הידסה על המסלול דמותה של הניו-יורקרית מעוררת הקנאה, זו שיש לה ג'וב שווה, ארנק תפוח וטעם בלתי מתפשר, זו שקארי ברדשאו נראית לידה כמו סמרטוט חד פעמי לניקוי כלי נירוסטה. אותה ניו יורקרית, ששזורה בכל הסגמנטים בקולקציה והיא בטח שכנה של קורס בפיפת' אבניו, נעטפה לקראת העונה הקרה בפלטת גוונים הרמונית של אפור, ניוד, בורגונדי, שוקולד וקאמל ובחומרים כקשמיר, שיפון, עור ונצנצים של שטיח אדום, והכל בסילואטות ארוכות ומאריכות ובשלל אוברולים, שמלות, חליפות מכנסיים ומעילי פרווה, לא עלינו. לא ברור איך קורס מצליח לייצר כל כך הרבה ניגודים שמשתלבים כה יפה בקולקציה אחת: מחויט, אך לא חמור סבר, דרמטי אך אורבני, קרוקודילי אך שמרני. כנראה יש לו את הגן המיסתורי הזה שיודע להפיק פריטים פשוטים להפליא לכאורה, שעמוסים בעצם, באפיל מפיל של יוקרה ועושר בחומרים.






הקמפיין



קולקציית הסתיו/חורף אף זכתה לקמפיין מודעות מרהיב שהושתת על קונספט צילומי הפפראצי משנות ה-70 המאוחרות וצולם בידי צלם האופנה מריו טסטינו. לדברי קורס, "אם תזכה להצצה לתוך מכונית של זוג זוהר שזה עתה הגיע לאיבנט – מה יכול להיות יותר פאביולס מזה?".  

באמת מה?

את קולקציית הסתיו חורף 2012 של מייקל קורס אפשר לפגוש לראשונה בישראל בפקטורי 54.

טווחי מחירים:
קולקציית הבגדים: החל מ- 690 ₪ ועד 2,490 ₪.
נעליים: החל מ- 690 ₪ ועד 2,390 ₪.
אקססוריז: החל מ- 390 ₪ ועד 3,490 ₪.

תבקשו יפה סליחה מכל הבגדים שלא הלכתן איתם השנה
וצ'או, בלות





3 תגובות :

  1. הי מירב.יופי של פוסט.כמובן שהעלית בי זכרונות של הביקור הניו יורקי האחרון ושל החניות של קורס, שלצערי רק הסתובבתי בהן ולא קניתי דבר.גם בסיילים הוא היה יקר מאד. שתהייה שנה טובה, מאושרת ומספקת.

    השבמחק
  2. וואו הוא כל כך טוב.. מתלבטת מה בא לי :) שנה טובה!

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...