יום רביעי, ינואר 04, 2012

כישרוני

נכון שבפוסט הקודם הבטחתי שאספר על התכשיטים שענדתי בתמונות?


ובכן, איני אגואיסטה ולכן אחלוק אינפו איכותי על אקססוריי שהינם מבית היוצר של המעצבת רוני עוזיאל. קבלו תקריב:



הקו העיצובי של רוני הוא בעיקרו ניאו-וינטאג', שמאופיין בקוים רכים, גוונים פסטליים ובשימוש בחומרים כמו תחרות, פנינים וכפתורים מיוחדים שרוני אוספת ומסתבר שהוא אהוד בקרב כלות המתאבזרות לערב כלולותיהן, וגם בקולקציה עליזה וצבעונית יותר (כמו העגילים הנ"ל).

לצד הקו הוינטאג'י רוני גם מייצרת אקססוריז מחוספסים יותר שמשלבים אלמנטים מסביים יותר כמו עור וגורמטים ושילובים של ציפוי זהב וכסף או כפי שהיא מטיבה לתאר: "גרוזיני ונטול חינדלעך".

כל פריט הוא וואן פיס וניתן גם להזמין אקססוריז ותכשיטים בהזמנה מיוחדת לפי טעמה האישי של הלקוחה.
טווח המחירים: 80-350 ש"ח


ניאו-וינטאג'י:





עליצות:


נטול חינדלעך:





רוני יוצרת גם חגורות, טבעות, חולצות מאוירות, תחתונים וגוזיות - שאת כולם אפשר לפגוש בפייג' שלה בפייסבוק ומשם גם ניתן ליצור קשר איתה ולרכוש/להזמין פריטים.



שיהיה סופ"ש דבש, אשתדל להעלות לפחות עוד שני פוסטים במהלכו
עוד שבת אחת ואני עפפפפה מפה. רק לשבוע.
צ'או, בלות




9 תגובות :

  1. שירלי בכר- מערבי6 בינואר 2012 בשעה 16:38

    פששששששששששש אה !!!!!!!
    איזה כישרון, איזו רכות וכמה הבנה, כמה !
    והאמת ? גם מחירים הוגנים.
    אני אומרת - יאללה להזמין !

    השבמחק
  2. האמת.. אני כבר לקוחה ותיקה של רוני עוזיאל.
    אני מתה על התכשיטים הייחודיים והמיוחדים שלה.. ממש!!
    ממליצה לכולכן..
    אה, ורוני עוזיאל (המעצבת) היא משהו מיוחד לא פחות..

    השבמחק
  3. אני חייבת להודות שלא הכל מקורי במיוחד, ז"א הדברים מאוד יפים אבל כבר ראיתי דומים להם של מעצבים אחרים. מה שכן, העגילים מאוד מאוד מיוחדים והם ההיילטס מבחינתי (מהמעט שראיתי!).
    חבל רק שאין לי חורים באוזניים :)

    השבמחק
  4. תכשיטים מגניבים ביותר, איזה כישרון!
    איפה קונים????

    השבמחק
  5. שרונה אני לא עוסקת במה מקורי ומה לא... אלא במה יפה ושווה..

    אנונימית - צרי קשר עם רוני דרך הפייג' שלה (לינק בפוסט) או בטלפון שמופיע בתמונה האחרונה בפוסט (לוגו)

    השבמחק
  6. רוני המוכשרת! תכשיטים מדהימים!

    השבמחק
  7. מעבר לעובדה שהתכשיטים מהממים, יחודיים, מלאים בשיק ומחמיאים לכל אישה, רוני מספקת חווית קנייה ייחודית במינה ומתאימה את התכשיט לאישה שמולה בצורה מושלמת! המחירים שפויים ואיכות החומרים מצוינת. באופן אישי, אני תמיד מתעדכנת מול רוני על תכשיטים חדשים כדי שלא אפספס.... :-)

    השבמחק
  8. אהבתי מאד :) נכנסתי גם לפייג' ויש המון דברים שווים. תודה גיברת קאופמן. גלי

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...