יום שבת, ינואר 07, 2012

מבזק קוסמטיש!



DERM SOURCE קרם יום לעור יבש מסדרת LIFTACTIV DERM SOURCE מבית VICHY



דבר הקומוניקט: "סדרת טיפוח אנטי אייג'ינג חדשה המסייעת לטיפול בקמטים ולאפקט מתיחה לאורך זמן. מעבדות וישי, יצרו את השילוב האולטימטיבי לשגרת טיפוח מושלמת – מרקם מענג לצד גימור נפלא של עור חלק וקטיפתי".
בתכלעס: קרם מצוין שבאמת מנסה להילחם בקמטים. נרשמה הצלחה מסוימת בקמטי המצח והצוואר אבל תבוסה מוחצת במלחמה כנגד הקמטים בצידי הפה. הקרם נספג במהירות ומעניק תחושת גמישות לעור הפנים.
ניחוחון או מסריחון: ניחוח קומסטי-צמחי נעים
כמה: 309 ש"ח ל-50 מ"ל
איפה: בבתי מרקחת פרטיים בלבד תוך קבלת ייעוץ על ידי רוקח.לבירור בית המרקחת הקרוב 03-6178299
פרטים נוספים: בסדרה גם קרם לעור רגיל עד מעורב וקרם לילה
ציון: 8.8

שמפו, מסכה וספריי REPAIR מ"הסדרה המקצועית" של מישל מרסייה

דבר הקומוניקט: "הקונספט המוביל שהנחה את מישל בפיתוח הסדרה הוא שאין צורך במספר רב של מוצרים לשיער  להשגת מראה שיער מטופח, בריא וחיוני, מספיק 3 מוצרים בלבד להשגת התוצאה". 
בתכלעס: ממש ממש לא רע. אמנם לשמפו יש מרקם משונה מעט והוא כמעט שאינו מקציף, אך בפעולה משולבת יחד עם המסכה מתקבל שיער רגוע, ממושמע ומעוצב. הספריי לעומת זאת, חסר אימפקט, לפחות על השיער הפרטי שלי.
ניחוחון או מסריחון: ניחוח מתקתק מדי אך לא באופן מעיק
כמה: שמפו:  49.99 ₪, מסיכה: 99.99 ₪, ספריי -  79.99 ₪. 
איפה: רשת מספרות מישל מרסייה, ברשת סופר פארם ובדיוטי פרי.
פרטים נוספים: קיימות שתי סדרות נוספות:  For Curly Hair המיועדת לשיער מתולתל ומקורזל ו-Intense Care  לשיער שעבר תהליך כימי
ציון: 8

סרום  Even Better Clinical Dark Spot Correctorלטשטוש כתמי עור ופיגמנטציה מבית CLINIQUE
דבר הקומוניקט: "הסרום מסייע ביעילות בטשטוש מראה הכתמים הכהים, כתמי הגיל ושינויי הצבע הנובעים מהזדקנות, שנים של נזקי שמש מצטברים, התקפות סביבתיות וצלקות אקנה מן העבר, על מנת לחשוף עור פנים קורן ואחיד יותר".
בתכלעס: אכן מטשטש. לא מעלים לגמרי, אבל על פנים מכותמי שמש כמו שלי חשתי בהתעדנות של בערך 40% בחוזקם של הכתמים, שזה כבר שיפור ניכר. לסרום מרקם שעוותי אך אוורירי והוא נספג במהירות.
ניחוחון או מסריחון: ניחוח קוסמטי כבד מעט אך בלתי מורגש ברגע שנספג
כמה: : 435 ₪ ל-30 מ"ל, 630 ₪ ל-50 מ"ל

איפה: נקודות המכירה של קליניק ברשתות הסופר-פארם, ניו-פארם, אפריל, המשביר לצרכן, בפרפומריות ובבתי המרקחת הנבחרים.
פרטים נוספים: אין
ציון: 8.5

קרם UPLIFT למראה זוהר מבית CHRISTINA
דבר הקומוניקט: "קרם עשיר וקטיפתי זה מפחית קווי יובש, ממצק ומשיג אפקט מתיחה הנראה לעין. בתוך דקות לאחר השימוש עורך ייראה מוצק יותר וחלק כמשי".
בתכלעס: הקרם שמהמם אותי בכל פעם מחדש. אני לא יכולה להסביר איך כי איני מדענית, אבל כמאמר הקומוניקט, כמה דקות לאחר מריחת הקרם, עור הפנים נראה זוהר ומתוח או כפי שניתן לאמר בפרחית מדוברת: "נפתחו לי הפנים". אליפות.
ניחוחון או מסריחון: קצת מזכיר ניחוח של קרם לתינוק אך עדין במידה
כמה: 218 ₪ ל- 50 מ"ל.
איפה: קוסמטיקאיות ברחבי הארץ .לבירור : 1800-816-816
פרטים נוספים: http://www.christina.co.il
ציון: 9

אייליינר במרקם ג'ל Eye Studio Lasting Drama  מבית MAYBELLINE NEW YORK

דבר הקומוניקט: "האייליינר ג'ל איי סטודיו לסטינג דרמה ממציא את קטגוריית האייליינרים מחדש ומקרב את האיפור המקצועי צעד אחד קדימה. בדיוק כמו המאפרים הגדולים, ניתן לאפר את העיניים בבטחה ללא חשש לשרטוט קו לא ישר".
בתכלעס: מוצר מומלץ ביותר למי שעושה את צעדיה הראשונים בתחום מריחת האייליינר. המברשת מקלה על פעולת המשיחה והתוצאה המתקבלת היא פס שחור ופחמי (כמו שאני אוהבת). עם זאת, המרקם של הג'ל כבד מדי וצריך להסיר מהמברשת כמות נאה של חומר לפני שמתחילים בפעולת המשיחה. כישורי שרידות - כמעט טוב מאוד.
כמה: 89.99 ₪

איפה: ברשת סופר פארם, המשביר לצרכן, H&O, ניו פארם, מגה, שופרסל ובפרפומריות הפרטיות.
פרטים נוספים: מוצע ב-3 גוונים: שחור אינטנסיבי, כחול נייבי וחום שוקולד. כל גוון נמכר יחד עם מברשת
ציון: 8

מסכה לשיקום נזקי השיער מסדרת ABSOLUTE REPAIR cellular מבית L'ORÉAL PROFESSIONNEL

דבר הקומוניקט: "מוצרי סדרת אבסולוט ריפייר סלולר חודרים עמוק לתוך התאים ומאפשרים לשיער לזכות במראה מלא חיים וחיוניות. לאחר 10 ימים* של שימוש בשמפו ובמרכך מסדרת "אבסולוט ריפייר סלולר", השיער הפגום משוקם מעומק הליבה וזוכה בחוזק וברק שנותר לאורך זמן".
בתכלעס: יופי של מסכה. כבר לאחר שימוש יחיד, השיער התרכך, התעצב וניכר שהוא שרוי במצב אשר משמח אותו ביותר. 
ניחוחון או מסריחון: למסכה ניחוח מתוק-לימוני רענן
כמה: 186 ₪ ל- 500 מ"ל
איפה:  במספרות מורשות לוריאל פורפסיונל בלבד ובייעוץ עם מעצב השיער. טלמסר של לוריאל פרופסיונל:
1-800-301-666
פרטים נוספים: הסדרה כוללת גם שמפו, סרום, לחות ללא שטיפה, באלם, ספריי וטרמו ריפייר
ציון: 9

קולקציית לק גליטר לאפקט סדוק מבית CHIC

דבר הקומוניקט: "האפקט המרשים של קולקציית גליטר מבית שיק תתקבל בתצורת גוונים מנצנצים הנסדקים באופן לא אחיד על שטח הציפורן הצבועה בלק ססגוני אחר - ומעניקים להן מראה מתוכשט במיוחד".
בתכלעס: עוד לא החלטתי מה אני חושבת על הקונצפט הנ"ל. מצד אחד זה נראה משונה, מצד שני, יש בזה משהו קצת מגניב. אני התנסיתי בגוון הסגול (מס' 35) שיוצר דווקא גליטר זהוב ועל לק שחור למשל זה נראה בלינג-בלינג. אבל אני עדיין לא יודעת מה אני חושבת על זה. בכל מקרה, מומלץ למרוח שכבת TOP COAT מעל לשכבת הסדקים, כדי לקבל גימור מבריק.
כמה: 24 ש"ח למארז
איפה: ברשתות הפארם, ובפרפומריות  ברחבי הארץ
פרטים נוספים: אין
ציון: אין

סדרת מוצרי COLOR THERAPY לשיקום שיער צבוע מבית PANTENE
הפעם נעשה את זה קצת אחרת: לשם ההתנסות גייסתי שתיים מקוראות הבלוג אשר קיבלו את הסדרה הנ"ל לביתן והתנסו בה לפרק זמן של שלושה שבועות. וזה מה שהן מספרות. תודה ליידיז!

הקוראת ורד קסוביץ':
"לא ציפיתי לקבל כזאת חבילה גדולה של מוצרים. אז אחרי שקיבלתי את השקית הגדולה והצצתי בתוכה וקראתי כיצד להשתמש בכל המוצרים. לאט לאט השתמשתי בכל הדברים. ואני יכולה להגיד שהם פשוט נהדרים.
השמפו והקונדישנר יש להם ריח נהדר,דבר מאוד חשוב אצלי ריחות (: אבל לא פחות חשוב זה המרקם הנהדר של שניהם שלא גורמים לשיער להיות דביק ושמנוני.
אני יכולה לראות שהשיער שלי אחרי השימוש בהם, ובכלל בכל המוצרים הוא פחות נפוח ויבש. אחרי השמפו והקונדישנר החשובים מאוד הגיע זמן להשתמש במסיכה ולכן לקחתי את המסיכה למספרה שלי וכמו בכל יום שישי התפנקתי לי וקיבלתי טיפול עשרת אלפים גם מסכה וגם פן. המסיכה מאוד עזרה לפן והשיער אחרי המסיכה היה רך מאוד ומבריק. 
ועכשיו גולת הכותרת,הסרום, שהיה פשוט נהדר לשיער ואני הולכת לקנות את שפורפרות הסרום. בכל פעם שרציתי לחפוף את הראש התנהגתי כמו איליין בסיינפלד.(שווה שפורפרת או לא שווה).
אני שולחת שוב תודה רבה על כל המוצרים הנהדרים שעדיין אני מתפנקת איתם.
וגם השיער שלי מודה".

הקוראת מיכל שלמה:
השיער שלי מלא, עבה וגלי עד מתולתל  נצבע בכל חודש עקב ריבוי שיער לבן. 
לא הרגשתי שינוי משמעותי במראה השיער (מבחינת הצבע) לאחר השימוש במוצרים אם כי מדובר במוצרים טובים ונעימים. כבר לפני החפיפה, השיער שלי צבוע אך נראה בריא ומלא ברק.  השמפו משאיר הרגשה של שיער שנוקה ביסודיות, אם כי מעט יבש.  במרכך בדרך כלל איני משתמשת אך השתמשתי לצורך הביקורת. מותיר את השיער רך ונעים למגע. לי אישית מוריד מהנפח בשיער ולכן אינני משתמשת בדרך כלל. 
המסכה טובה והשיער מרגיש נפלא אחריה.  כך גם האמפולות. 
אהבתי מאוד את קרם הלחות. בדרך כלל איני משתמשת אך החלטתי לנסות. 
השתמשתי ביום שאחרי החפיפה על שיער יבש והרגשתי שהשיער ״מתעורר לחיים״ אחרי שנמעך בלילה והוא נעים ונוח לסידור. אמשיך להשתמש בו בשמחה.


טפחו טפחו טפחו
וצ'או, בלות

אין תגובות :

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...