יום שלישי, פברואר 21, 2012

עונת הקולולוש

בשבוע שעבר חיתנתי את ה-BFF שלי, אחותי הבלתי ביולוגית והנצ'מה שלי, יפית, עם בח"לה גיאצ'וק. כשושבינית ראשית, לא היה לי מושג מה אני עומדת ללבוש. לא היה לי אפילו רעיון כללי. ידעתי שאני רוצה קצת דרמה, אבל לא יותר מדי, ושאני בהחלט לא רוצה ללבוש שחור. הכי מצ'עמם שחור. אני מודה, שבשל הלו"ז הצפוף שיש לי כשגרה, לא יצאתי למסע חיפושים ממוקד ורק שבוע לפני האירוע קפצתי ממש במקרה לדיזינגוף סנטר ונזכרתי שזהו יום חמישי שבו מתקיים יריד המעצבים. עשיתי שם סיבוב ופגשתי את יקירתי, ענבל מימרן שהציעה לי את השמלות המתוקות שלה אבל הן היו מתוקות מדי ואני כאמור, חיפשתי קצת דרמה. ענבל האצילית הפנתה אותי מיד לדוכן של המעצבת נעמה קמלו שאותה לא הכרתי, ונס ופלא - השמלה הראשונה שמדדתי היא זו שחזרה איתי הביתה..!
זו היפיופה. נעמה הורידה את חגורת הבד וסיגננה אותי בחגורה ורודה עם אבזם זהוב. כך זה נראה בעת המדידה ואפשר לראות כמה היא יפה גם מאחור וכמה נדיב הצד האחורי שלי:




 וכך זה נראה בערב הכלולות:


ציידתי אותה בעגילי וינטאג', צמיד צנוע וטבעת ורד גדולה מפלסטיק. את המחשוף השארתי כמו שהוא כי היה חבל לי לחסום אותו עם שרשרת






היא היתה נוחה להפליא וקיבלתי עליה מאות מחמאות אבל בשל האורך שלה, היא חייבת ליווי צמוד של עקבים


עקבים איט איז, וקצת מרד פוקסייתי בכל הרצינות הזו.

הגרבונים מגרמניה והם של HUDSON חברת בת של KUNERT, מותג גרבונים גרמני מעולה
העקבים מ-H&M, סניף תלביב

עוד קצת מיצירותיה של נעמה:
בדיוק כמו המנומרת שלי, אבל בורוד קסום.  בגלל שאני בלתי שזופה בעליל בעונה זו של השנה, נראיתי עם הגוון הזה כמו חולת צהבת, אך כהות ממני יעלזו בה
גם אילנית לוי בעניין. והיא תמיד מזכירה לי את יפית

והנה היפה שלי, שניה לפני שהיא הופכת לאישה נשואה


בתחום הטיפוחיישן לא התחשק לי להתפרע ולרוץ בין בעלי מקצוע. החלטתי שאני משפצרת את עצמי בעצמי, אבל מכיוון ששוב יצא לי להיות בסנטר בבוקר החתונה (כדי לקנות לנועם מלבושים לערב) נתקלתי בדוכן המניקור של LAKA וחשקה נפשי בלהתפנק במניקור בזק. בחרתי גוון שמאוד התאים לשמלה ולכתפיות בגוון הניוד:

הוא מהמם בעיני וכמעט שבוע אחרי החתונה הוא עדיין נח על ציפורניי בשלמות, כי אחרי שטיפות כלים מרובות הוא לא נסדק או התקלף. פשוט אליפות.

את הפנים הפקדתי בידיה של דיקלה הקוסמטיקאית שלי שסידרה את גבותיי, העלימה את שפמפמי והניחה עלי את מסכת הקסמים של פיליפ תומס רות'. התאפרתי לבד וגם הפריזורה זו עבודה שלי.

וכעת, תמה עונת הקולולוש, הקהל מתבקש להתלבש קז'ואל.

לפייג' של נעמה קמלו, הקישו כאן

תנו בקולולוש
וצ'או, בלות





10 תגובות :

  1. איזה כיף לך שיש לך אירועים משמחים ששווה להתלבש לכבודם.

    ניראת מהממת ומזל טוב ליפית!

    השבמחק
  2. השמלה יפהפיה ומתאימה לך. אל תחמירי עם עצמך בנושא החלק האחורי..
    מזל טוב לזוג הטרי!

    השבמחק
  3. החולשה שלי זה מנומר, ואווו השמלה ממש מחמיא לך לדעתי למרות שאני תמיד חושבת שזה מתאים רק לבחורות שיש להם רגליים שלא נגמרות.

    יש לה עיצובים ממש יפים.

    רק בשמחות

    מיכל

    השבמחק
  4. מזל טוב לחברתך!! השימלה מקסימה ביותר, תתחדשי!

    השבמחק
  5. שמלה מהממת בחרת וכל המסביב מתאים בול (גם הגרביונים שרק את רואה :) ). עיצובים מקסימים ומז"ט לנשואים החדשים.

    השבמחק

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...